آموزش 3ds Max Mastery در 7 ساعت: معرفی مبتنی بر پروژه برای مبتدیان

3ds Max Mastery in 7 Hrs: Project Based Intro for Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از 3ds Max برای دنبال کردن این پروژه های سه بعدی متنوع استفاده کنید و با دانش قوی از نرم افزارها و ابزارهای سه بعدی به پایان برسانید پروژه های سه بعدی خود را از ابتدا در عرض چند ساعت بسازید. درک قوی از مفاهیم 3d و ابزارهای 3ds Max تنها در 7 ساعت به دست آورید راحت باشید. پیدا کردن راه خود در 3ds Max UI ایجاد چندین پروژه سه بعدی از ابتدا تا انتها ایجاد مدل ها، مواد و رندرهای خود در 3ds Max استفاده از ابزارهای مدل سازی داخلی برای ایجاد عکس مدل های سه بعدی واقعی ایجاد مدل های سه بعدی اولیه برای بازی های ویدیویی متحرک سازی اشیا و دوربین ها در 3ds Max مفاهیم گرافیک سه بعدی را درک کنید و بدانید که چگونه آنها را با استفاده از 3ds Max به کار ببرید. همچنین به رایانه ای نیاز دارید که بتواند برنامه مذکور را اجرا کند (بیشتر کار می کند، اما ممکن است برخی از آنها کندتر از سایرین باشند). من به شما نشان خواهم داد که چگونه/از کجا نرم افزار را تهیه کنید و باید بتوانید آن را نصب کنید و مشخصات رایانه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای کار مناسب هستند. همچنین اگر به نرم افزار ویرایش عکس (مانند فتوشاپ یا موارد مشابه) دسترسی داشته باشید، برای شما مفید خواهد بود. ما از این به طور گسترده در دوره استفاده نخواهیم کرد، اما مقداری از آن استفاده می کنیم، و اگر می خواهید در مورد گرافیک سه بعدی جدی بگیرید، در نهایت به این نیاز خواهید داشت. دانستن نحوه استفاده از نرم افزار ویرایش عکس در حال حاضر نیز مفید خواهد بود، اما کاملا ضروری نیست. من نشان می‌دهم که چه کاری باید انجام دهید، و همچنین می‌توانم منابع اضافی را برای کمک به یادگیری آن به شما ارائه دهم. به غیر از آن، به‌عنوان یک مبتدی کامل در زمینه گرافیک سه بعدی و 3ds Max بیایید.

**به‌روزرسانی 4/2023 با یک پروژه کامل جدید که برخی از جدیدترین ابزارها و به‌روزرسانی‌های 3ds Max و Arnold Render را به نمایش می‌گذارد.


3ds Max یک نرم افزار سه بعدی پیشرو در صنعت است که به طور گسترده در زمینه های مختلف سه بعدی استفاده می شود، از جمله اما نه محدود به: بازی های ویدیویی، فیلم، تصویرسازی پزشکی، تصویرسازی معماری، انیمیشن، طراحی صنعتی و هنر مفهومی.

صرف نظر از اینکه می‌خواهید با گرافیک سه‌بعدی وارد چه زمینه‌ای شوید، این نقطه شروع است. در اینجا برخی از دلایل وجود دارد:


  • در دوره ما از 3ds Max استفاده خواهیم کرد. همه می توانند به صورت رایگان (مدت زمان محدود) به این نرم افزار دسترسی داشته باشند و یکی از پرکاربردترین بسته های سه بعدی است که در تمام صنایع استفاده می شود.

  • این دوره جامع است، زیرا تمام مفاهیم اصلی سه بعدی را پوشش می دهد. در پایان می توانید گرافیک خود را ایجاد کنید.

  • ما آهسته شروع می‌کنیم و از ابتدا کاملاً شروع می‌کنیم، پس اگر در این کار تازه کار هستید نگران نباشید.

  • این یک دوره آموزشی مبتنی بر پروژه است. ما خیلی درگیر تمام تئوری ها نخواهیم شد، اما در عوض مستقیماً وارد می شویم و شروع به ایجاد چیزهایی می کنیم.

  • پروژه‌ها شامل تکنیک‌هایی هستند که در رشته‌های مختلف مفید خواهند بود، بنابراین صرف نظر از اینکه برای چه چیزی سه بعدی را یاد می‌گیرید، چیزی در اینجا برای شما وجود دارد.

  • همه مدل‌های دوره و نقشه‌های بافت برای دانلود در دسترس هستند، بنابراین به راحتی می‌توان با مدرس آشنا شد.

  • بسیاری از منابع رایگان اضافی برای تقویت یادگیری در دسترس خواهد بود.

  • ویدئوها با کیفیت هستند. آنها به صورت فول اچ دی با صدای واضح ارائه می شوند، و همچنین دارای پوشش های کلیدی هستند که به دانش آموز کمک می کند تا به وضوح درک کند.

  • همه تنظیمات پیش‌فرض در 3ds Max استفاده می‌شوند، بنابراین صفحه دانش‌آموز دقیقاً مانند صفحه مربی به نظر می‌رسد -- بدون شگفتی یا برش‌های کوتاه مخفی! پیگیری این دوره بسیار آسان است.

همه این موارد و بسیاری موارد دیگر، این دوره را به بهترین مکان برای یادگیری گرافیک سه بعدی در Udemy تبدیل می کند. پس از عضویت در این دوره، خواهید دید که پس از حدود 7 ساعت پروژه های ویدئویی و تمرینی، به درک محکمی از گرافیک سه بعدی در 3ds Max خواهید رسید. شما تئوری پشت گرافیک سه بعدی را درک خواهید کرد زیرا آنها در زمینه های مختلف کاربرد دارند. همچنین می‌توانید به راحتی در نرم‌افزار حرکت کنید - یک دستاورد بزرگ برای چنین نرم‌افزار قدرتمند و پیچیده‌ای. مهمتر از همه، شما می توانید با اطمینان پروژه های خود را ایجاد کنید، خواه مدل سازی، انیمیشن، ایجاد محتوای بازی یا هر چیز دیگری باشد.

نکات مهم تر در مورد کلاس:

  • از طریق تالارهای گفتمان دوره به مربی که یک حرفه ای سه بعدی تمرینی است دسترسی خواهید داشت. او مستقیماً به سؤالات شما پاسخ می دهد و هر جا لازم باشد کمک می کند.

  • این دوره به طور مستمر با محتوای جدید به روز می شود که همگی برای دانشجویان فعلی رایگان خواهد بود

  • این دوره به روز خواهد ماند و اطلاعات بیشتری را به طور مداوم اضافه می کند تا از آخرین نسخه های نرم افزار مطلع شوید.

  • 30 روز ضمانت بازگشت وجه برای این خرید ارائه شده از طریق Udemy وجود دارد




سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • ویدئوی تبلیغاتی و نمای کلی دوره Promo Video and Course Overview

  • معرفی دوره Course Introduction

  • دستورالعمل دوره: بیشترین بهره را از این دوره ببرید Course Instructions: Getting the Most Out of This Course

  • با مربی خود در ارتباط باشید Stay Connected With Your Instructor

  • دانلود نرم افزار Download The Software

  • به روز رسانی های مهم در مورد نسخه های نرم افزار و موتورهای رندر. IMPORTANT UPDATES regarding software versions and render engines.

  • پیوند به تمام منابع این دوره Link To All Resources For This Course

پرش به گرافیک سه بعدی: بلوک های اساسی ساختمان Jump In To 3d Graphics: The Basic Building Blocks

  • بلوک های ساختمانی اصلی سه بعدی و کاربردهای آنها The Basic Building Blocks of 3d and Their Applications

  • Standard Primitives: یک مدل پایه ایجاد کنید و آن را رندر کنید Standard Primitives: Create a Basic Model and Render It

  • بیشتر درباره آنچه که ما ایجاد کردیم More About What We Just Created

  • از اصول اولیه تا اثرات پیچیده: کاربردها و مشاغل در سه بعدی From Standard Primitives to Complex Effects: Applications and Careers in 3d

3ds Max را به راحتی پیمایش کنید Navigate 3ds Max With Ease

  • معرفی رابط کاربری UI Intro

  • تبدیل می کند Transforms

  • آه ضربه محکم و ناگهانی! با Snaps اشیاء دقیق تر شوید Oh Snap! Get More Accurate With Object Snaps

  • سازمان صحنه Scene Organization

  • مرور 3ds Max Navigating 3ds Max Review

اطلاعات بیشتر درباره مدلینگ More About Modelling

  • مقدمه بخش مدلسازی Modelling Section Introduction

  • استفاده از Splines Using Splines

  • بیشتر استانداردهای اولیه More Standard Primitives

  • مقدمه ای بر پنل اصلاح کننده Introduction to the Modifier Panel

  • مدل سازی پایه چند ضلعی Basic Polygon Modelling

  • مدل سازی بیشتر چند ضلعی: یک شی پیچیده از یک مستطیل ایجاد کنید More Polygon Modelling: Create a Complex Object From A Single Rectangle

پانل اصلاح کننده در عمق The Modifier Panel In-Depth

  • اصلاح کننده های مهم و تسلط بر پنل اصلاح Important Modifiers and Mastering the Modify Panel

پروژه شماره 1: ایجاد یک طبیعت بی جان اولیه Project #1: Create A Basic Still Life

  • پروژه شماره 1: معرفی خلق صحنه بی جان Project #1: Still-Life Scene Creation Intro

  • پالایش اشیاء ما Refining Our Objects

  • از تکنیک های مدل سازی پلی ما برای ایجاد جدول استفاده کنید Use Our Poly Modelling Techniques To Create The Table

  • واحدها و مقیاس: مطمئن شوید که همه چیز اندازه مناسبی دارد Units and Scale: Make Sure Everything is the Right Size

  • یک پس زمینه استودیو برای صحنه ما ایجاد کنید Create a Studio Backdrop for Our Scene

  • رندر صحنه ما: نورها، دوربین، اکشن! Rendering Our Scene: Lights, Camera, Action!

  • به‌روزرسانی برای نسخه‌های جدیدتر: همان استودیو را با آرنولد یا رندرهای هنری رندر کنید UPDATE FOR NEWER VERSIONS: Render The Same Studio With Arnold or ART Renderers

بگذار نور وجود داشته باشد Let There Be Light

  • مقدمه: نورپردازی در 3ds Max Introduction: Lighting in 3ds Max

  • به روز رسانی برای نسخه های جدیدتر MAX: از ART یا Arnold برای پیش نمایش نور خود استفاده کنید UPDATE FOR NEWER VERSIONS OF MAX: Use ART or Arnold to preview your lighting

  • چراغ های استاندارد 3ds Max Standard 3ds Max Lights

  • چراغ های منطقه Area Lights

  • نورهای فتومتریک Photometric Lights

  • به روز رسانی های آرنولد: استفاده از چراغ های آرنولد برای منطقه، و همه انواع چراغ های دیگر ARNOLD UPDATES: Using Arnold Lights for Area, and all Other Types of Lights

دوربین ها و ترکیب بندی Cameras and Composition

  • آشنایی با دوربین ها در 3ds Max Introduction to Cameras in 3ds Max

  • مبانی عکاسی Photography Basics

  • تنظیمات دوربین فیزیکی 3ds Max 3ds Max Physical Camera Settings

  • عمق میدان: افزودن علاقه و واقع گرایی به صحنه های ما Depth of Field: Adding Interest and Realism to Our Scenes

  • بهبود صحنه ما بر اساس تنظیمات دوربین جدید Improving Our Scene Based on New Camera Settings

  • بررسی بخش دوربین Camera Section Review

ایجاد مواد برای مدل های شما Creating Materials for Your Models

  • به روز رسانی برای نسخه های جدیدتر MAX: مواد آرنولد UPDATE FOR NEWER VERSIONS OF MAX: Arnold Materials

  • مبانی انواع مختلف مواد - اشعه ذهنی، ART، و غیره. The Basics of Different Types of Materials - Mental Ray, ART, etc.

  • مقدمه ای بر مواد برای سه بعدی Introduction to Materials for 3d

  • متریال خود را بسازید و آن را روی یک شی اعمال کنید Create Your Own Material and Apply It To An Object

  • به روز رسانی های آرنولد: یک ماده آرنولد ایجاد کنید ARNOLD UPDATES: Create an Arnold Material

  • با استفاده از نقشه‌های رویه‌ای، یک فلز برس خورده ایجاد کنید Create a Brushed Metal Using Procedural Maps

  • انکسار: یک ماده شیشه ای ایجاد کنید Refraction: Create a Glass Material

  • تکمیل مواد ما + افزودن یک اثر پراکندگی زیرسطحی Finishing Up Our Materials + Adding a Sub-Surface Scattering Effect

  • تست: سعی کنید مواد پیشرفته تر ما را با استفاده از تنظیمات مواد آرنولد بازسازی کنید TEST: Try Recreating Our More Advanced Materials Using Arnold Material Settings

  • به روز رسانی های آرنولد: از تبدیل صحنه برای تغییر هر پرتو ذهنی به آرنولد استفاده کنید ARNOLD UPDATES: Use the Scene Converter to Change Any Mental Ray to Arnold

  • مبانی نقشه برداری UVW UVW Mapping Basics

تنظیم رندر شما - تنظیمات رندر Setting Up Your Rendering - Render Settings

  • تنظیمات اولیه رندر در منتال ری - رندرهایی با کیفیت بالا را سریع و آسان دریافت کنید Basic Render Settings in Mental Ray - Get High Quality Renderings Fast and Easy

  • به روز رسانی های آرنولد: تنظیمات رندر آرنولد ARNOLD UPDATES: Arnold Render Settings

پروژه شماره 2: ایجاد یک لامپ رومیزی High-Poly Project #2: Creating a High-Poly Desk Lamp

  • وارد کردن یک تصویر مرجع برای پروژه مدلسازی شما Importing a Reference Image for Your Modelling Project

  • تکنیک های پایه مدل سازی پلی Basic Poly Modelling Techniques

  • ملزومات مدل سازی چندگانه: حلقه های لبه و توربوموت Poly Modelling Essentials: Edge Loops and Turbosmooth

  • مدل سازی بیشتر پلی: ادامه ایجاد لامپ رومیزی ما More Poly Modelling: Continuing to Create our Desk Lamp

  • ایجاد سر لامپ با مدل سازی پلی Creating the Lamp Head with Poly Modelling

  • در حال تکمیل چراغ رومیزی ما Finishing Up our Desk Lamp

پروژه شماره 3: ایجاد یک مدل بازی پایه (Low Poly) Project #3: Create a Basic Game Model (Low Poly)

  • ایجاد یک شی بازی پایه با چند ضلعی پایین Creating a Basic Low-Polygon Game Object

  • UVW Unwrapping با ابزارهای 3ds Max UVW Unwrapping With 3ds Max Tools

  • صادرات نقشه های UVW به فتوشاپ Exporting UVW Maps to Photoshop

  • استفاده از UVW Unwrapped Textures در شی بازی Applying Our UVW Unwrapped Textures To The Game Object

تکنیک های مدل سازی پیشرفته: پارچه، فیزیک و غیره. Advanced Modelling Techniques: Cloth, Physics, etc.

  • مقدمه ای بر مدل سازی پیشرفته در 3ds Max Introduction to Advanced Modelling in 3ds Max

  • ایجاد اشیاء پارچه ای با 3ds Max Cloth Modifier Creating Cloth Objects with 3ds Max Cloth Modifier

  • مدلسازی با استفاده از تقارن شعاعی Modelling Using Radial Symmetry

  • شبیه سازی فیزیک 3ds Max با Mass FX 3ds Max Physics Simulations with Mass FX

با تکنیک های اولیه انیمیشن، حرکت را به صحنه خود اضافه کنید Add Motion To Your Scene With Basic Animation Techniques

  • معرفی انیمیشن Animation Introduction

  • محورها و سلسله مراتب: تنظیمات ضروری برای انیمیشن Pivots and Hierarchies: Essential Setup for Animating

  • انیمیشن Key Frame در 3ds Max: The Basics Key Frame Animation in 3ds Max: The Basics

  • انیمیشن پروژه چراغ میز ما Animating Our Desk Lamp Project

  • ویرایشگر 3ds Max Curve The 3ds Max Curve Editor

  • تکنیک های انیمیشن دوربین Camera Animation Techniques

تکمیل پروژه: قرار دادن همه چیز در کنار هم Project Completion: Putting It All Together

  • تکمیل پروژه ما - معرفی بخش Completing Our Project - Section Intro

  • قرار دادن کارهای پایانی در پروژه زندگی بی جان ما Putting The Finishing Touches On Our Still Life Project

  • همه آماده رندر هستند All Ready to Render

  • پس از پردازش تصویر شما Post-Processing Your Image

به روز رسانی 3ds Max | بهترین ابزارها/تکنیک های اضافه شده به نسخه های اخیر 2020 و جدیدتر 3ds Max Updates | Best Tools/Techniques Added To Recent Versions 2020 and Newer

  • انتقال به محتوای جدید | به روز رسانی نرم افزار و پروژه های جدید Transition to New Content | Software Updates and New Projects

  • استفاده از ابزار Array در 3ds Max 2023.3 و بالاتر Using the Array Tool in 3ds Max 2023.3 and Above

  • تجدید نظر در اصول پایه مدلسازی چندگانه Refresher on Basic Poly Modeling Principles

  • به‌روزرسانی‌های 3ds Max Poly Modeling Workflow | اکسترود هوشمند! Updates to 3ds Max Poly Modeling Workflow | Smart Extrude!

  • تازه کننده | مروری بر اصلاح کننده Turbosmooth Refresher | An Overview of Turbosmooth Modifier

  • تکنیک جدیدتر | استفاده از Open Subdivisions به جای Turbosmooth Newer Technique | Using Open Subdivisions Instead of Turbosmooth

  • پروژه جدید به زودی NEW PROJECT COMING SOON

Project 3DS Max 2023: ایجاد یک گیتار با مدل سازی پلی و رندر آرنولد Project 3DS Max 2023: Create a Guitar With Poly Modeling and Arnold Rendering

  • پروژه به Project Into

  • تنظیم مراجع Setting Up References

  • برای مدل سازی آماده شوید Get Ready to Model

  • مدل بدنه گیتار 1 Model Guitar Body 1

  • مدل بدنه گیتار 2 Model Guitar Body 2

  • به زودی... More Coming Soon...

  • بدنه گیتار صاف Smoothing Guitar Body

  • مدل سازی زین Modeling the Saddle

  • صاف کردن زین Saddle Smoothing

  • انتقال به نورپردازی Transition to Lighting

  • مدل تمام شده را از اینجا دریافت کنید Get The Finished Model HERE

  • نگاهی به مدل نهایی گیتار Looking at Final Guitar Model

  • چراغ های اصلی آرنولد Basic Arnold Lights

  • نقشه های بافت گیتار را از اینجا دریافت کنید Get Guitar Texture Maps HERE

  • مواد 3ds Max در آرنولد 3ds Max Materials in Arnold

  • تنظیمات پیشرفته مواد در آرنولد Advanced Material Settings in Arnold

  • مواد چوبی Wood Material

  • قرار دادن لوگو Logo Placement

  • جایگذاری طرح شاه ماهی Herringbone Design Placement

  • مواد تکمیلی Finishing Materials

  • تنظیمات دوربین فیزیکی Physical Camera Settings

  • تنظیمات اولیه آرنولد رندر Basic Arnold Render Settings

  • آرنولد رندر نمایش و لایت میکس Arnold Render View and Lightmix

پروژه اضافی I: تجسم معماری - مدل سازی مبلمان EXTRA PROJECT I: Architectural Visualization - Modeling Furniture

  • مدلسازی پنجره با جزئیات بالا را شروع کنید Start Modeling A High Detail Window

  • مدل سازی یک پنجره قسمت 2 Modeling a Window Part 2

پیش نمایش: یک موتور رندر شخص ثالث (V-Ray) را به گردش کار خود اضافه کنید PREVIEW: Add A 3rd Party Render Engine (V-Ray) To Your Workflow

  • توضیح این بخش Explanation of this section

  • بالا و در حال اجرا با V-Ray Up and Running With V-Ray

  • پیش نمایش: راه اندازی دوربین V-Ray PREVIEW: V-Ray Camera Setup

  • پیش نمایش: نورهای V-Ray PREVIEW: V-Ray Lights

  • پیش نمایش: V-Ray Materials PREVIEW: V-Ray Materials

  • پیش نمایش: تنظیمات رندر V-Ray PREVIEW: V-Ray Render Settings

مطالب اضافی: بعد کجا برویم + دوره رایگان فتوشاپ ADDITIONAL CONTENT: Where to go next + Free Photoshop Course

  • ادامه آموزش در اینجا... Continue Learning Here...

  • یادگیری مسیر برای Arch Viz Learn Path for Arch Viz

  • کوپن به دوره های سه بعدی دیگر Coupons To Other 3d Courses

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max Mastery در 7 ساعت: معرفی مبتنی بر پروژه برای مبتدیان
جزییات دوره
12.5 hours
120
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
9,893
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Zollinger Adam Zollinger

Digital Artist & Instructor - 3ds Max/V-Ray/Photoshop