آموزش مبانی ابزارهای مدلسازی گرافیت 3ds Max

3ds Max Graphite Modeling Tools Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ابزارهای مدل سازی گرافیت مجموعه ای عالی از ابزارهایی هستند که برای سرعت بخشیدن و ساده کردن گردش کار مدل سازی شما طراحی شده اند. این دوره همه چیز را در مورد ابزارهای مدل سازی گرافیت در 3ds Max به شما آموزش می دهد. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max. برای برخی، رمز و راز زیادی پیرامون نوار مدل‌سازی و ابزارهای موجود در 3ds Max وجود دارد. در این دوره، 3ds Max Graphite Modeling Tools Fundamentals، شما را با تمام ابزارهای مدلسازی گرافیت آشنا می کند و نشان می دهد که چگونه می توان از آنها برای ساده تر و کارآمدتر کردن مدل سازی و ویرایش روزانه شما در 3ds Max استفاده کرد. یاد خواهید گرفت که جدای از قرارگیری مناسب برای کاهش شلوغی رابط کاربری، این ابزارها بسیار قدرتمند هستند. ابتدا، نحوه سفارشی کردن روبان را خواهید فهمید. در مرحله بعد، نحوه استفاده از حلقه سریع و ابزار اتصال رنگ را بررسی خواهید کرد. در نهایت، ابزارهای Paint Deformation، Object Paint و Selection را بررسی خواهید کرد. در پایان این دوره، اطلاعات بیشتری در مورد این ابزارها و همه اصول آنها و سپس برخی از آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مکان ابزار و پیکربندی نوار Tools Location and Ribbon Configuration

  • مقدمه ای بر روبان Introduction To The Ribbon

  • ابزارهای مدل سازی چند ضلعی Polygon Modeling Tools

  • ابزارهای انتخاب را اصلاح کنید Modify Selection Tools

  • ابزارهای تب را ویرایش کنید Edit Tab Tools

  • ویرایش ابزارهای برگه ادامه دارد Edit Tab Tools Continued

ابزارهای Relax، Create، Geopoly، Quadriify و Subdivision Relax, Create, Geopoly, Quadrify, and Subdivision Tools

  • ابزار هندسه، ابزار Relax و Create Polygon Tool Geometry Tools, Relax Tool, and Create Polygon Tool

  • انتخاب ابزارهای حساس، GeoPoly و لولا از Edge Selection Sensitive Tools, GeoPoly and Hinge from Edge

  • ابزارهای زیربخش Subdivision Tools

Freeform، Re-topology، Paint Deform و Paint Selection Tools Freeform, Re-topology, Paint Deform, and Paint Selection Tools

  • ابزارهای فرم آزاد Freeform Tools

  • گسترش و مراحل ساخت ابزارهای رتوپولوژی Extend and Steps Build Retopology Tools

  • ابزارهای بهینه سازی، شکل ها و شاخه ها Optimize,Shapes, and Branches Tools

  • ابزارهای تغییر شکل رنگ Paint Deformation Tools

  • ابزارهای انتخاب و رنگ شی Selection and Object Paint Tools

نمایش نظرات

آموزش مبانی ابزارهای مدلسازی گرافیت 3ds Max
جزییات دوره
1h 55m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chidi Mbadugha Chidi Mbadugha

Chidi یک 3D Artist Artist است که به مدت یازده سال در صنعت بازی کار کرده است. وی در سال 2003 از م Instituteسسه فناوری DigiPen فارغ التحصیل شد و از آن زمان روی کنسول های مختلف بازی ویدیویی کار کرده است. وی از زمان Forza 2 در سری Forza Motorsport کار کرده و در سیستم عامل های مختلف از PSP تا Xbox One کار کرده است. علاقه های Chidi با تاکید زیاد بر نورپردازی ، مدل سازی و بافت می کنند. او با Mental Ray و همچنین آزاد کاران به عنوان یک طراح گرافیک کار کرده است.