لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش موتور Unreal 5: دوره کامل مبتدی
Unreal Engine 5: The Complete Beginner's Course
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش ساخت بازی ویدیویی و نحوه طراحی یک بازی از ابتدا با استفاده از UE5 آموزش ساخت بازی با استفاده از Unreal Engine 5 ایجاد محیط های واقعی برای بازی ها در تعریف ورودی ها و حرکات سفارشی برای کنترل کاراکترها منطق اسکریپت برای تعریف گیم پلی بدون نیاز به دانستن نحوه انجام آن کد پیش نیازها:توصیه شده: رایانه رومیزی با ویندوز 7 (یا بالاتر) 64 بیتی یا مک با Mac OS X 10.9.2 یا بالاتر توصیه شده: 8 گیگابایت رم توصیه شده: پردازنده چهار هسته ای اینتل یا AMD، 2.5 گیگاهرتز یا سریعتر توصیه می شود : کارت گرافیک سازگار با DirectX 11 Unreal Engine 5 روی رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایی با مشخصات زیر اجرا می شود، اما ممکن است عملکرد آن تحت تأثیر قرار گیرد.
توسعه بازی را با Unreal Engine 5 بیاموزید. UE5 نرم افزار طراحی بازی سه بعدی پیشرو در صنعت است که حرفه ای ها برای ایجاد برترین بازی های امروزی از آن استفاده می کنند. سفر خود را به سمت دریافت پول برای ساخت بازی های ویدیویی از امروز شروع کنید!
توسعه بازی های ویدیویی را با این دوره آموزشی Unreal Engine 5 برای مبتدیان بیاموزید
حرفه توسعه بازی خود را با احتمالاً بهروزترین دوره توسعه بازی در اینترنت - Unreal Engine 5: The Complete Beginner's Course آغاز کنید. برخلاف دورههای دیگر که ثابت میمانند، این دوره بهطور منظم بهروزرسانی میشود تا همیشه یکی از جدیدترین نسخههای Unreal Engine 5 را پوشش دهد.
وقتی شروع به تلاش برای یادگیری Unreal Engine کردم، اطلاعات زیادی پیدا کردم، اما بدون ساختار و فاقد جزئیات بود. بنابراین من این دوره را ایجاد کردم تا آنچه را که دیگران فاقد آن بودند - ساختار و جزئیات ارائه دهم. این دوره بسیار با دقت طراحی شده است تا بتوانید بدون دانستن هیچ چیز وارد آن شوید، و سپس، کم کم، هر سخنرانی بر اساس سخنرانی های قبلی ساخته می شود، به طوری که هر بار که چیز جدیدی یاد می گیرید، از قبل تمام دانش مورد نیاز خود را دارید. برای یادگیری آن چیز جدید بدون هیچ گونه سردرگمی.
برخلاف دورههای دیگر، اصول پایه را با جزئیات پوشش میدهد، بنابراین در پایان باید درک کاملی از تمام اصول Unreal Engine داشته باشید و کاملاً آماده باشید تا به مباحث متوسط تر بروید. بسته به اهداف شما، این ممکن است برای شما مناسب نباشد. این دوره برای کسانی طراحی شده است که می خواهند تا حد امکان درباره Unreal Engine 5 بیشتر یاد بگیرند. اگر فقط به دنبال تفریح و کمی سرگرمی هستید، ممکن است این دوره برای شما مناسب نباشد. اما، اگر علاقه مند هستید که واقعاً خوب شوید، احتمالاً یک توسعه دهنده مستقل شوید یا حتی برای یک استودیوی بزرگ کار کنید، پس من قویاً معتقدم که این بهترین دوره برای شروع است. این دوره به شما دانشی را می آموزد که به طور معمول از بین می رود.
در پایان هر بخش، مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی وجود دارد که فرصتی برای به کارگیری مفاهیم آموخته شده در آن بخش فراهم می کند. این آموزش ها شما را در روند ساخت یک بازی کاری، از ابتدا تا انتها، گام به گام راهنمایی می کنند.
این دوره اصولی را پوشش میدهد که سایر دورهها از آن صرفنظر میکنند و در حین تلاش برای یادگیری موضوعات پیشرفتهتر، سردرگم میشوید. این دوره موضوعات زیر را با جزئیات کامل پوشش می دهد:
سطوح پروژه ها
انواع بازیگر
Meshes Brushes
نورپردازی
مواد
ورودی کاراکترها
برخورد
دادههای منطقی بلوپرینت
رابط های کاربر
صوت
بازیها را با استفاده از نرمافزار طراحی بازی پیشرفته توسعه دهید و آنها را بر روی یک موتور بازی سه بعدی پیشرفته اجرا کنید
The Unreal Engine چندین بار جایزه «بهترین موتور بازی» را از سازمانهای مختلف از جمله جوایز تعالی صنعت توسعه و مجله توسعهدهنده بازی دریافت کرده است.
Unreal Engine برای توسعه بسیاری از بازیهای پرفروش و فرنچایز بازی از جمله Fortnite، BioShock، Gears of Wars، Splinter Cell، Rainbow 6، Borderlands، Dishonored، Mass Effect، Batman: Arkham Asylum و صدها مورد دیگر استفاده شده است. p>
سالها، موتور Unreal Engine فقط برای شرکتهای بزرگ مقرون به صرفه بود، اما اکنون، استفاده از Unreal Engine 5 کاملاً رایگان است، به شرطی که موافقت کنید 5٪ از فروش بازی خود را بیش از 1 میلیون دلار بپردازید.
Unreal Engine 5 را در این دوره آموزشی طراحی بازی ویدیویی بیاموزید
در این دوره آموزشی، اصول توسعه بازی با استفاده از Unreal Engine 5 را از طریق مجموعه ای از 62 سخنرانی و 15 آموزش یاد خواهید گرفت. در پایان دوره، شما یک بازی دمو کامل را از ابتدا خواهید ساخت.
این دوره از صفر شروع میشود و دانش برنامهنویسی لازم نیست، بنابراین هر کسی که مهارتهای اولیه کامپیوتر را داشته باشد میتواند وارد شود و آموزش Unreal Engine 5 خود را آغاز کند! برای کسانی که با زیرنویسها بهتر یاد میگیرند، 100٪ زیرنویسها رونویسی شده توسط انسان است، نه تولید خودکار.
بخش اول دوره به شما کمک می کند تا Unreal Engine 5 را راه اندازی کنید و شما را با مفاهیم اولیه توسعه بازی با استفاده از Engine آشنا می کند. در مرحله بعد، تمام مهارتهایی را که برای ساختن محیطهای زیبا برای اجرای بازیهای خود نیاز دارید، یاد میگیرید. سپس، یاد میگیرید که چگونه منطق بازیهای خود را اسکریپت بنویسید تا بتوانید قوانین و رفتارهای بازی را تعریف کنید، دادههایی مانند سلامت و موجودی را پیگیری کنید. ، و شخصیت های قابل بازی ایجاد کنید. شما در مورد برخورد و آسیب، مفاهیم کلیدی برای هر بازی اکشن یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ویرایشگر UMG رابط کاربری ایجاد کنید، بنابراین می توانید مواردی مانند منوها، صفحه نمایش بارگذاری و HUD ها را به بازی خود اضافه کنید. و در نهایت، نحوه عملکرد صدا در موتور را یاد خواهید گرفت تا بتوانید موسیقی، دیالوگ و جلوه های صوتی را به بازی خود اضافه کنید.
پس از اتمام دوره، مهارتهای لازم برای ترجمه ایدههای بازیها به بازیهای قابل بازی را خواهید داشت که از محیطهایی که شما مجسمهسازی کردهاید و منطقی که تعریف میکنید استفاده میکنند، و خواهید فهمید که چگونه یک بازی در Unreal Engine 5 بسازید.
سرفصل ها و درس ها
شروع شدن
Getting Started
معرفی
Introduction
ثبت و نصب
Registration & Installation
پروژه ها
Projects
سطوح
Levels
بازیگران
Actors
ویرایشگر سطح
The Level Editor
نمای کلی ویرایشگر سطح
Level Editor Overview
حالت ویرایش را انتخاب کنید
Select Editing Mode
Viewport I - پیمایش در داخل Viewport
Viewport I - Navigating Within the Viewport
Viewport II – حرکت، چرخش و مقیاسپذیری
Viewport II – Moving, Rotating, and Scaling
Viewport III - Snapping
Viewport III – Snapping
Viewport IV - روش های مختلف برای مشاهده سطح شما
Viewport IV – Different Ways To View Your Level
مرورگر محتوا I - بررسی اجمالی و یافتن محتوا
Content Browser I - Overview & Finding Content
Content Browser II – افزودن، وارد کردن و ذخیره
Content Browser II – Adding, Importing, and Saving
مرورگر محتوا III - منوی تنظیمات
Content Browser III – The Settings Menu
Content Browser IV – Content Browser Windows
Content Browser IV – Content Browser Windows
جزئیات پانل I - رابط پنل جزئیات
Details Panel I - Details Panel Interface
جزئیات پانل II - رده تبدیل
Details Panel II - The Transform Category
طرح کلی
Outliner
بازیگران
Actors
مش های استاتیک
Static Meshes
برس ها
Brushes
مواد
Materials
چراغ ها
Lights
جو و ابرها
Atmosphere & Clouds
شروع بازیکن
Player Start
اجزاء
Components
حجم ها
Volumes
آموزش 1 - ایجاد آسمان
Tutorial 1 - Creating the Sky
آموزش 2 - ایجاد منطقه بازی
Tutorial 2 - Creating the Playing Area
آموزش 3 - ساختن ساختارهای درونی سطح
Tutorial 3 - Building the Inner Structures of the Level
نقشه ها
Blueprints
مقدمه ای بر بلوپرینت
Introduction to Blueprints
متغیرها
Variables
کارکرد
Functions
کنترل جریان I
Flow Control I
کنترل جریان II
Flow Control II
دسترسی به بازیگران در طرح سطح
Accessing Actors Within the Level Blueprint
جدول زمانی
Timelines
کلاس های طرح
Blueprint Classes
آموزش 4 - ساختن سکوی آسانسور
Tutorial 4 - Building the Elevator Platform
آموزش 5 - ایجاد دشمنان
Tutorial 5 - Creating the Enemies
آموزش 6 - ایجاد درب چرخان
Tutorial 6 - Creating a Rotating Door
بازیکنان و ورودی
Players & Input
حالت های بازی
Game Modes
پیاده ها
Pawns
شخصیت ها
Characters
کنترل کننده ها
Controllers
نگاشت ورودی
Input Mapping
آموزش 7 - ایجاد یک شخصیت قابل پخش
Tutorial 7 - Creating a Playable Character
برخوردها
Collisions
Collisions I - Collision Volumes
Collisions I - Collision Volumes
Collisions II - رویدادهای برخورد
Collisions II - Collision Events
Collision III - ایجاد خسارت در اثر برخورد
Collisions III - Causing Damage Due to Collisions
آموزش 8 - اضافه کردن سیستم آسیب به بازی
Tutorial 8 - Adding a Damage System to the Game
آموزش 9 - ایجاد آیتم Orb
Tutorial 9 - Creating the Orb Item
رابط های کاربری
User Interfaces
نمای کلی UMG
UMG Overview
ویجت ریشه
Root Widget
پانل بوم
Canvas Panel
جعبه افقی و جعبه عمودی
Horizontal Box and Vertical Box
پانل شبکه و پانل شبکه یکنواخت
Grid Panel & Uniform Grid Panel
ویژگی های رایج ویجت
Common Widget Properties
طراح بصری
Visual Designer
ویجت متن
Text Widget
ویجت دکمه
Button Widget
ویجت حاشیه و ویجت تصویر
Border Widget & Image Widget
ویجت نوار پیشرفت
Progress Bar Widget
ویجت جعبه را علامت بزنید
Check Box Widget
جعبه مقیاس و جعبه اندازه
Scale Box & Size Box
آموزش 10 - ایجاد HUD
Tutorial 10 - Creating the HUD
آموزش 11 - رنگ آسیب دیده و رنگ مورد را جمع کنید
Tutorial 11 - Damage Tint and Collect Item Tint
آموزش 12 - محدود کردن باز کردن درب و ایجاد منوی مکث
Tutorial 12 - Restrict Door Opening and Creating a Pause Menu
آموزش 13 - منوهای صفحه بازی به پایان رسیده و برنده شوید
Tutorial 13 - Game Over and Win Screen Menus
سمعی
Audio
Audio I - بررسی کلی صوتی و امواج صوتی
Audio I - Audio Overview & Sound Waves
صوتی II - نشانه های صوتی
Audio II - Sound Cues
صوتی III - تضعیف
Audio III - Attenuation
Audio IV - وارد کردن و تبدیل صدا
Audio IV - Importing and Converting Audio
آموزش 14 - اضافه کردن صدا به بازی
Tutorial 14 - Adding Audio to the Game
موضوعات اضافی
Additional Topics
دانلود محتوا از لانچر Epic Games
Downloading Content From the Epic Games Launcher
وارد کردن اشیاء سه بعدی از اینترنت
Importing 3D Objects From the Internet
بسته بندی
Packaging
آموزش 15 - بسته بندی بازی
Tutorial 15 - Packaging the Game
واژه نامه و میانبرهای مهم
Glossary & Important Shortcuts
نمایش نظرات