لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش آهنگسازی بعد از جلوه ها: 4 کلید رنگی
After Effects Compositing: 4 Color Keying
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
کلید دهی رنگی که به آن کلید زنی نیز می گویند ، به شما امکان می دهد از یک صحنه پیش زمینه عکس بگیرید و تقریباً در هر زمینه ای قرار دهید. این می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و به شما امکان می دهد عکس هایی تهیه کنید که گرفتن آنها به عنوان یک ضربه غیرممکن یا بسیار خطرناک است. برای موثر بودن ، نکته اصلی در جزئیات است. در این دوره ، مارك كریستینسن نحوه تولید كلیدهای با كیفیت فیلم بلند را در افتر افكت نشان می دهد كه به خوبی در صحنه های جدید آنها جای می گیرد ، ضمن حفظ جزئیات ظریف - اعم از تارهای مو یا لبه های نرم یا شفاف - كه نتایج را باورپذیر می كند.
مارک که با توضیح مختصری از روند کلید دهی شروع می شود ، شما را در مراحل ایجاد یک کلید کامل روی صفحه سبز راهنمایی می کند: تولید مات خشن ، از بین بردن نشت رنگ و خطوط مات و اصلاح لبه های مشکل دار. وی نحوه کار با Keylight و Primatte - دو ابزار ضروری کلید در After Effects - را نشان می دهد و توضیح می دهد که چه زمان باید یکی را روی دیگری استفاده کرد. و برای مواقعی که صفحه سبز کار نمی کند ، وی بر اساس داده های درخشندگی در فیلم شما ، نحوه تولید مات های کنتراست بالا یا کلیدهای luma را نشان می دهد. در آخر ، در مورد فشرده سازی و نحوه آماده سازی شات برای کلید زدن اطلاعات کسب کنید.
موضوعات شامل:
کلید زنی رنگ چیست؟ li>
استفاده از مات های زباله li>
شروع کار با Keylight
درک رنگ صفحه نمایش ، کلیپ سیاه و تنظیمات کلیپ سفید li>
حذف نشت با مهارکننده پیشرفته نشت li>
استفاده از Key Cleaner برای اصلاح خودکار لبه ها li>
تقسیم مات با مات های نگهدارنده li>
شکستن یک کلید رنگی پیچیده li>
ایجاد یک کلید luma با Extract
تنظیم جایگزینی آسمان li>
استفاده از اصلاح مات نرم برای بهبود جزئیات لبه li>
لبه های پر با کانال Blur li>
دانستن اینکه چه زمانی از صفحه سبز خودداری کنید li>
در حال آماده سازی شات برای کلید زدن li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
بررسی اجمالی: کلید رنگی چیست؟
Overview: What is color keying?
1. با Keylight کار کنید
1. Work with Keylight
کار با Keylight: مقدمه
Working with Keylight: Introduction
یک صفحه سبز را به سادگی با Keylight کلید دهید
Key a green screen simply with Keylight
یک کلید رنگی را با یک مات g شروع کنید
Begin a color key with a g-matte
به سرعت و با دقت از رنگ صفحه در Keylight نمونه برداری کنید
Quickly and carefully sample for screen color in Keylight
کلیپ سیاه و کلیپ سفید را با دقت تنظیم کنید
Precisely adjust Clip Black and Clip White in Keylight
تنظیمات دکمه نوری دقیق با کنترل صفحه نمایش
Fine-tune Keylight adjustments with Screen controls
فقط از این دو نمای در Keylight استفاده کنید
Use only these two views in Keylight
بدانید که Keylight کنترل نمی کند
Know which Keylight controls to ignore
2. مدیریت Edges و Spill
2. Manage Edges and Spill
مدیریت لبه ها و نشت: مقدمه
Managing edges and spill: Introduction
یک زمینه پس زمینه برای کنتراست را انتخاب کنید
Choose a keying background for contrast
نشت خودکار را با سرکوبگر پیشرفته اسپیلت از بین ببرید
Eliminate spill automatically with Advanced Spill Suppressor
از جریان کار Adobe: Keylight ، Key Cleaner و Advanced Spill Suppressor استفاده کنید
Use the Adobe workflow: Keylight, Key Cleaner, and Advanced Spill Suppressor
نتایج Key Cleaner را ارزیابی و تنظیم کنید
Evaluate and adjust Key Cleaner results
3. هنگام دستیابی به بهترین نتیجه ، یک مات را تقسیم کنید
3. Divide a Matte for Best Results When Keying
تقسیم مات: مقدمه
Dividing the matte: Introduction
تشخیص زمان و چگونگی تقسیم مات برای کلید زدن
Recognize when and how to divide a matte for keying
با یک مات g-متحرک و مفصل شروع کنید
Start with an animated and articulated g-matte
یک مات نگهدارنده اضافه کنید
Add a holdout matte
حل های همپوشانی را با Alpha Add حل کنید
Solve overlapping mattes with Alpha Add
برای پر کردن سوراخ ها از یک c-mat استفاده کنید
Track a c-matte to fill holes
4- لبه های مشکل دار را حل کنید
4. Solve Problematic Edges
حل لبه های مشکل ساز: مقدمه
Solving problematic edges: Introduction
یک انتخاب متحرک g مات بدون روتو یا keyframes ایجاد کنید
Create an animated g-matte selection without roto or keyframes
یک کلید سه پاس را با مات هسته و لبه تکمیل کنید
Complete a three-pass key with core and edge mattes
خطوط مات را با Refine Hard Matte حل کنید
Solve matte lines with Refine Hard Matte
5- کلیدهای پیچیده رنگ و Primatte
5. Complex Color Keys and Primatte
کلید سازی پیشرفته و Primatte: مقدمه
Advanced keying and Primatte: Introduction
یک کلید رنگی پیچیده را خراب کنید
Break down a complex color key
به فراتر از کلید اندیشی فکر کنید: یک عکاسی را با کلید و بکار حل کنید
Think beyond keying: Solve a shot with keying and roto
با Primatte Keyer شروع کنید
Get started with Primatte Keyer
Primatte را به عنوان یک گزینه جایگزین Keylight درک کنید
Understand Primatte as a Keylight alternative
6. مضامین با کنتراست بالا (وقتی صفحه سبز وجود ندارد)
6. High-Contrast Mattes (When There Is No Green Screen)
مات با کنتراست بالا: مقدمه
High-contrast mattes: Introduction
با Extract یک کلید luma ایجاد کنید
Create a luma key with Extract
یک جایگزین ساده آسمان را با 32 بیت در هر کانال تنظیم کنید
Set up a simple sky replacement in 32 bits per channel
لبه های دقیق را با Refine Soft Matte بهبود بخشید
Improve detailed edges with Refine Soft Matte
لبه های پر با کانال تاری
Feather edges with Channel Blur
خطوط مات مخفی با لبه مات
Conceal matte lines with an edge matte
یک مات لوما را با Minimax گسترش داده و انعقاد کنید
Expand and contract a luma matte with Minimax
7. آمادگی برای موفقیت در هنگام کلید رنگی
7. Prep for Success When Color Keying
آماده سازی برای موفقیت کلید سازی: مقدمه
Prep for keying success: Introduction
بدانید دلایل صفحه سبز همیشه جواب نیست
Know reasons green screen is not always the answer
از فشرده سازی خودداری کنید: دشمن مات
Avoid compression: The enemy of mattes
برای کلید زدن یک شات آماده کنید
Prep a shot for keying
مارک کریستینسن نویسنده و مربی ای است که به حرفه متخصصان گرافیک متحرک و جلوه های بصری خدمت می کند.
مارک نویسنده چندین دوره آنلاین است. در زمینه جلوههای بصری، گرافیکهای حرکتی و انیمیشن در LinkedIn Learning و schoolofmotion.com. کار او به عنوان یک مربی و تأثیرگذار با کار بر روی فیلم سینمایی روز بعد از فردا آغاز شد که منجر به انتشار کتاب پیشگامانه او تکنیک های استودیو افتر افکت (ادوبی پرس) شد. این اولین متنی بود که به تفصیل نحوه ایجاد افکت های سطح ویژگی هالیوود را با استفاده از نرم افزار خارج از قفسه (Adobe After Effects) توضیح داد. مارک بهعنوان مدیر خلاق و تهیهکننده در شرکتهایی از LucasArts گرفته تا Adobe مشغول به کار بوده و همچنین یک استارتآپ نرمافزار موفق را تأسیس کرده است. او در سانفرانسیسکو زندگی می کند و پدر دو فرزند است.
نمایش نظرات