آموزش Go Bootcamp: استاد Golang با 1000+ تمرین و پروژه

Go Bootcamp: Master Golang with 1000+ Exercises and Projects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با آموزش‌های عمیق مصور و بیش از 1000 تمرین عملی، Google's Go را از ابتدا به خوبی درک کنید. از یک مشارکت کننده Go یاد بگیرید نکات و ترفندهای Go را بیاموزید که در هیچ جای دیگری به راحتی نمی توانید پیدا کنید. Pass Interviews) یاد بگیرید داخلی Go و اصطلاحات رایج Go و بهترین روش ها ایجاد تجزیه کننده فایل گزارش که فایل های گزارش را تجزیه می کند ایجاد یک Spam masker که کلمات هرزنامه را در یک بلوک متن پنهان می کند ایجاد یک ساعت خط فرمان یکپارچهسازی با سیستمعامل LED که زمان را نشان می دهد ایجاد کنسول انیمیشن ها، برنامه های دیکشنری و موارد دیگر پیش نیازها:دسترسی به کامپیوتر با اتصال به اینترنت.

Go یک زبان برنامه نویسی است که توسط Google ایجاد شده است، و این دوره بصری ترین، عمیق ترین و با کیفیت ترین دوره Go در Udemy با سطح دیوانه کننده ای از توجه به جزئیات است. شما هم چرایی و هم چگونه را درک خواهید کرد. ما هزاران انیمیشن، تمرین، آزمون، مثال، چالش، پروژه و غیره را گنجانده ایم. در پایان دوره، از ابتدا به یک برنامه نویس Go مطمئن تبدیل خواهید شد.

چرا باید اکنون این دوره را بگذرانید؟

  • تصاویر و انیمیشن‌های فوق‌العاده دقیق، سرگرم‌کننده، بصری و قابل درک را تماشا کنید.

  • حل بیش از 1000 تمرین عملی (راه حل ها نیز گنجانده شده است).

  • پروژه هایی از جمله تجزیه کننده گزارش، اسکنر فایل، پوشش دهنده هرزنامه و موارد دیگر ایجاد کنید.

  • نکات و ترفندهای برنامه نویسی Go را بیاموزید که در هیچ جای دیگری به راحتی نمی توانید پیدا کنید.

  • اصطلاحات داخلی Go و اصطلاحات رایج Go و بهترین روش ها را بیاموزید.

چرا باید Go (معروف به Golang و Go lang) را یاد بگیرید؟

  • Go یکی از دلخواه‌ترین، آسان‌ترین و پردرآمدترین زبان‌های برنامه‌نویسی است. بیش از 1 میلیون برنامه نویس Go در سراسر جهان وجود دارد و تعداد آنها هر روز به طور تصاعدی در حال افزایش است. Google، Facebook، Twitter، Uber، Docker، Kubernetes، Heroku و بسیاری دیگر از آن استفاده می‌کنند.

  • Go مانند C، C++ و جاوا کارآمد است و استفاده از آن مانند Python و Javascript آسان است. این منبع باز، ساده، قدرتمند، کارآمد، چند پلتفرمی (OS X، ویندوز، لینوکس، ...)، کامپایل‌شده، جمع‌آوری‌شده زباله، و همزمان است.

  • Go برای ابزارهای خط فرمان، APIهای وب، برنامه‌های شبکه توزیع‌شده مانند میکروسرویس‌ها، موتورهای پایگاه داده، خطوط لوله پردازش داده‌های بزرگ و غیره بهترین است.

از این دوره (به طور خلاصه) چه چیزی می خواهید یاد بگیرید؟

  • برو OOP: رابط ها و روش ها

    • داخلی روش‌ها و رابط‌ها

    • توابع و اشاره گرها: طراحی برنامه، مقدار عبور و آدرس پذیری.

    • رضایت ضمنی رابط

    • اظهار را تایپ کنید و سوئیچ تایپ کنید

    • رابط خالی: []رابط{} در مقابل رابط{}

    • دریافت کننده های ارزش، اشاره گر و صفر

    • روش های تبلیغی

  • رابط های معروف

    • نکاتی درباره زمان استفاده از رابط ها

    • fmt.Stringer، sort.Sort، json.Marshaler، json.Unmarshaler، و غیره.

  • انواع ترکیبی: آرایه ها، برش ها، نقشه ها و ساختارها

    • موارد داخلی برش‌ها و نقشه‌ها

    • آرایه پشتیبان، سرصفحه برش، ظرفیت و سرصفحه نقشه

    • رمزگذاری و رمزگشایی JSON، برچسب‌های فیلد، جاسازی

    • ساخت، کپی، عبارات کامل Slice و پیوست مکانیک

    • رمزگذاری و رمزگشایی UTF-8

  • Go Type System Mechanics

    • انواع استنتاج، زیربنایی، از پیش اعلام شده و بی نام را تایپ کنید.

    • ثوابت و iota تایپ نشده.

    • شناسه خالی، اعلامیه کوتاه، اعلام مجدد، محدوده، قراردادهای نامگذاری

  • ورودی/خروجی

    • پردازش آرگومان های خط فرمان، printf، کار با فایل ها، bufio.Scanner، ...

  • نحوه ایجاد بسته های Go خود

    • نحوه اجرای چندین فایل Go و نحوه استفاده از بسته های شخص ثالث

  • ابزارهای برو

    • اشکال‌زدایی کد Go، go doc و موارد دیگر.

  • ...و بیشتر.


سرفصل ها و درس ها

مبانی Basics

  • نصب و منابع Installation and Resources

  • مقدمه ای بر متغیرها Introduction to Variables

  • مثال: جداکننده مسیر Example: Path Separator

  • چه زمانی از یک اعلان کوتاه استفاده کنیم؟ When to use a short declaration?

  • بیایید یک مقدار را تبدیل کنیم! Let's convert a value!

  • ⭐️ دریافت ورودی از ترمینال ⭐️ ⭐️ Get input from terminal ⭐️

  • اصول اولیه os.Args را بیاموزید Learn the basics of os.Args

  • موارد نامگذاری: توصیه ها Naming Things: Recommendations

  • ★ تمرینات ★ ★ EXERCISES ★

  • Raw String Literal چیست؟ What is a Raw String Literal?

  • چگونه طول یک رشته utf-8 را بدست آوریم؟ How to get the length of a utf-8 string?

  • مثال: بنگر: جوابش را بده! Example: Banger: Yell it back!

  • ★ تمرینات رشته ها ★ ★ STRINGS EXERCISES ★

  • ثابت ها و یوتا Constants and iota

  • ★ تمرینات IOTA ★ ★ IOTA EXERCISES ★

  • ⭐️ خروجی فرمت شده چاپ ⭐️ ⭐️ Print Formatted Output ⭐️

  • Println در مقابل Printf Println vs Printf

  • سکانس فرار چیست؟ What is an Escape Sequence?

  • چگونه با استفاده از Printf چاپ کنیم؟ How to print using Printf?

  • افعال نیز می توانند از نظر نوع ایمن باشند! The verbs can be type-safe too!

  • ★ تمرینات چاپی ★ ★ PRINTF EXERCISES ★

  • ⭐️ بیانیه اگر ⭐️ ⭐️ If Statement ⭐️

  • اگر بیانیه If Statement

  • Else و Else If Else and Else If

  • ★ اگر بیانیه تمرینات ★ ★ IF STATEMENT EXERCISES ★

  • چالش کوچک: اعتبار یک کاربر واحد را تأیید کنید Tiny Challenge: Validate a single user

  • راه حل: اعتبارسنجی یک کاربر واحد Solution: Validate a single user

  • چالش کوچک: اعتبارسنجی چند کاربر Tiny Challenge: Validate multiple users

  • راه حل: اعتبارسنجی چند کاربر Solution: Validate multiple users

  • ⭐️ رسیدگی به خطا ⭐️ ⭐️ Error Handling ⭐️

  • مقدار صفر چیست؟ What is a nil value?

  • مقدار خطا چیست؟ What is an error value?

  • مثال رسیدگی به خطا Error handling example

  • چالش: فوت به متر Challenge: Feet to Meter

  • راه حل: فوت به متر Solution: Feet to Meter

  • بیانیه ساده چیست؟ What is a Simple Statement?

  • دامنه عبارات ساده Scopes of simple statements

  • معروف Shadowing Gotcha Famous Shadowing Gotcha

  • ★ ERR HANDLING تمرینات ★ ★ ERR HANDLING EXERCISES ★

  • ⭐️ سوئیچ بیانیه ⭐️ ⭐️ Switch Statement ⭐️

  • اصول سوئیچ بیانیه را بیاموزید Learn the Switch Statement Basics

  • بند پیش فرض چیست؟ What is a default clause?

  • در شرایط موردی از چندین مقدار استفاده کنید Use multiple values in case conditions

  • از عبارات bool در شرایط case استفاده کنید Use bool expressions in case conditions

  • عبارت fallthrough چگونه کار می کند؟ How does the fallthrough statement work?

  • سوئیچ کوتاه چیست؟ What is a short switch?

  • چالش کوچک: بخش هایی از یک روز Tiny Challenge: Parts of a Day

  • راه حل: بخش هایی از یک روز Solution: Parts of a Day

  • If vs Switch: از کدام یک استفاده کنیم؟ If vs Switch: Which one to use?

  • ★ تمرینات سوئیچ ★ ★ SWITCH EXERCISES ★

  • ⭐️ حلقه ها ⭐️ ⭐️ Loops ⭐️

  • فقط یک عبارت حلقه در Go وجود دارد There is only one loop statement in Go

  • چگونه از یک حلقه جدا شویم؟ How to break from a loop?

  • چگونه یک حلقه را ادامه دهیم؟ (+ پاداش: اشکال زدایی) How to continue a loop? (+BONUS: Debugging)

  • یک جدول ضرب ایجاد کنید Create a multiplication table

  • چگونه روی یک برش حلقه بزنیم؟ How to loop over a slice?

  • برای محدوده: راه آسان را بیاموزید! For Range: Learn the easy way!

  • ★ تمرین های حلقه شماره 1 ★ ★ LOOP EXERCISES #1 ★

پروژه ها: برای Go Basics Projects: For Go Basics

  • تصادفی سازی در Go Randomization in Go

  • تصادفی سازی و برو Randomization and Go

  • تصادفی ساز را با گذشت زمان بذر کنید Seed the randomizer with time

  • منطق بازی را بنویسید Write the Game Logic

  • خودت را ثابت کن: تصادفی سازی Prove Yourself: Randomization

  • ★ تمرینات تصادفی سازی ★ ★ RANDOMIZATION EXERCISES ★

  • پروژه کوچک: کلمه یاب Mini Project: Word Finder

  • برنامه Word Finder را بسازید Build the Word Finder Program

  • با برچسب Break and Continue Labeled Break and Continue

  • از یک سوئیچ با استفاده از برچسب ها جدا شوید Break from a Switch using Labels

  • بله عبارت "goto" در Go وجود دارد Yes there is a "goto" statement in Go

  • خودت را ثابت کن: بیانیه های برچسب دار Prove Yourself: Labeled Statements

  • ★ تمرین های بیانیه برچسب دار ★ ★ LABELED STATEMENT EXERCISES ★

آرایه ها و چیدمان حافظه Arrays and Memory Layout

  • آرایه های ثابت Go را یاد بگیرید Learn Go's Fixed Arrays

  • مقدمه و نقشه راه Introduction and Roadmap

  • آرایه در Go چیست؟ What is an array in Go?

  • بیایید یک آرایه ایجاد کنیم Let's create an array

  • هنگام استفاده از محدوده for در آرایه ها، گوچا را یاد بگیرید Learn the gotcha when using a for range on arrays

  • خودت را ثابت کن: آرایه های شماره 1 Prove Yourself: Arrays #1

  • لفظ مرکب چیست؟ What is a composite literal?

  • کتابفروشی عشق هیپستر را اصلاح کنید تا حروف الفظی را آرایه کنید Refactor the Hipster's Love Bookstore to array literals

  • چالش کوچک شماره 1: خوش خلقی Tiny Challenge #1: Moodly

  • آیا می توانید مقادیر آرایه را با هم مقایسه کنید؟ Can you compare array values?

  • آیا می توانید یک مقدار آرایه را به آرایه دیگری اختصاص دهید؟ Can you assign an array value to another one?

  • ★ آرایه تمرینات #1 ★ ★ ARRAYS EXERCISES #1 ★

  • چگونه از آرایه های چند بعدی استفاده کنیم؟ How to use multi-dimensional arrays?

  • چالش کوچک شماره 2: خوش خلقی Tiny Challenge #2: Moodly

  • با ویژگی نادر Go: The Keyed Elements آشنا شوید Learn the rarely known feature of Go: The Keyed Elements

  • ارتباط بین انواع ترکیبی و بی نام را بیاموزید Learn the relation between composite and unnamed types

  • خودت را ثابت کن: آرایه های شماره 2 Prove Yourself: Arrays #2

  • خلاصه: آرایه ها Recap: Arrays

  • ★ آرایه تمرینات #2 ★ ★ ARRAYS EXERCISES #2 ★

پروژه: یک ساعت یکپارچهسازی با سیستمعامل بنویسید Project: Write a Retro Clock

  • اسلایدها را بگیرید! Grab the Slides!

  • چالش: ساعت یکپارچهسازی با سیستمعامل LED Challenge: Retro Led Clock

  • توضیح چالش Challenge Explanation

  • بیایید ارقام را چاپ کنیم Let's print the digits

  • بیایید ساعت را چاپ کنیم Let's print the clock

  • وقت آن است که ساعت را متحرک کنید! It's time to animate the clock!

  • ★ تمرینات ساعت یکپارچهسازی با سیستمعامل ★ ★ RETRO CLOCK EXERCISES ★

برش ها و قطعات داخلی Slices and Internals

  • Slices: آرایه های دینامیک Master Go Slices: Master Go's Dynamic Arrays

  • مقدمه و نقشه راه Introduction and Roadmap

  • تفاوت بین برش ها و آرایه ها را بیاموزید Learn the differences between slices and arrays

  • آیا می توانید یک برش را با یکی دیگر مقایسه کنید؟ Can you compare a slice to another one?

  • یک عدد مولد منحصر به فرد ایجاد کنید Create a unique number generator

  • خودت را ثابت کن: Slices vs Arrays Prove Yourself: Slices vs Arrays

  • ★ تمرینات برش ★ ★ SLICE EXERCISES ★

  • ضمیمه: بیایید یک تکه رشد کنیم! Append: Let's grow a slice!

  • خودت را ثابت کن: اضافه کردن Prove Yourself: Appending

  • ★ اضافه کردن تمرینات ★ ★ APPEND EXERCISES ★

  • برش: بیایید آن برش را برش دهیم! Slicing: Let's cut that slice!

  • چگونه با استفاده از برش ها صفحه بندی ایجاد کنیم؟ (+ Sprintf) How to create pagination using slices? (+ Sprintf)

  • خودت را ثابت کن: برش Prove Yourself: Slicing

  • ★ تمرینات برش ★ ★ SLICING EXERCISES ★

  • ⭐️ قطعات داخلی ⭐️ ⭐️ Slice Internals ⭐️

  • آرایه پشتیبان چیست؟ What is a Backing Array?

  • خودت را ثابت کن: آرایه پشتیبان Prove Yourself: Backing Array

  • سربرگ برش چیست؟ What's a slice header?

  • یک هدر برش در کد واقعی Go Runtime چگونه به نظر می رسد؟ What does a slice header look like in the actual Go runtime code?

  • خودتان را ثابت کنید: سربرگ برش Prove Yourself: Slice Header

  • ظرفیت یک برش چقدر است؟ What is the capacity of a slice?

  • یک برش را با استفاده از ظرفیت آن گسترش دهید Extend a slice using its capacity

  • خودت را ثابت کن: ظرفیت Prove Yourself: Capacity

  • تابع append چه زمانی یک آرایه پشتیبان جدید ایجاد می کند؟ When does the append function create a new backing array?

  • متحرک سازی: وقتی آرایه پشتیبان یک برش بزرگ می شود؟ Animate: When the backing array of a slice grows?

  • خودت را ثابت کن: مکانیک ضمیمه Prove Yourself: Mechanics of Append

  • ★ تمرینات داخلی برش ★ ★ SLICE INTERNALS EXERCISES ★

  • ⭐️ عملیات پیشرفته ⭐️ ⭐️ Advanced Operations ⭐️

  • عبارت Full Slice: ظرفیت یک برش را محدود کنید Full Slice Expressions: Limit the capacity of a slice

  • make(): آرایه پشتیبان را از قبل تخصیص دهید make(): Preallocate the backing array

  • copy(): کپی عناصر بین برش ها copy(): Copy elements between slices

  • چگونه از برش های چند بعدی استفاده کنیم؟ How to use multi-dimensional slices?

  • خودت را ثابت کن: عملیات برش پیشرفته Prove Yourself: Advanced Slice Operations

  • ★ تمرینات OPS SLICE پیشرفته ★ ★ ADVANCED SLICE OPS EXERCISES ★

پروژه: یک فایل یاب بنویسید Project: Write a File Finder

  • یک برنامه یاب فایل خالی بسازید Build an Empty File Finder Program

  • فایل ها را واکشی کنید Fetch the Files

  • در یک فایل بنویسید Write to a file

  • بهینه سازی! Optimize!

  • ★ تمرینات یاب فایل ★ ★ FILE FINDER EXERCISES ★

پروژه: یک توپ پرش را متحرک کنید Project: Animate a Bouncing Ball

  • پروژه: یک توپ پرش را متحرک کنید Project: Animate a Bouncing Ball

  • چالش Challenge

  • سند چالش Challenge Document

  • مرحله 1: تابلو را ایجاد و ترسیم کنید Step #1: Create and Draw the Board

  • مرحله 2: با افزودن یک بافر بهینه سازی کنید Step #2: Optimize by adding a Buffer

  • مرحله سوم: توپ را متحرک کنید Step #3: Animate the Ball

  • ★ تمرینات توپ تندرست ★ ★ BOUNCING BALL EXERCISES ★

UTF-8: رمزگذاری و رمزگشایی UTF-8: Encode and Decode

  • نحوه رمزگذاری و رمزگشایی رشته های UTF-8 را بیاموزید Learn how to encode and decode UTF-8 strings

  • مقدمه و نقشه راه Introduction and Roadmap

  • ★ منابع ★ ★ Resources ★

  • بیایید اصول اولیه بایت ها، رون ها و رشته ها را بیاموزیم Let's learn the basics of bytes, runes and strings

  • بیایید یک برنامه مجموعه کاراکتر بنویسیم Let's write a character-set program

  • بیایید بایت ها، رون ها و رشته ها را تبدیل، فهرست بندی و برش دهیم Let's convert, index, and slice bytes, runes and strings

  • چگونه می توانید یک رشته را رمزگشایی کنید؟ How can you decode a string?

  • سربرگ رشته: چرا رشته ها تغییر ناپذیرند؟ String Header: Why strings are immutable?

  • خلاصه: رشته ها مورد بازبینی قرار گرفتند Recap: Strings Revisited

  • خودتان را ثابت کنید: رشته ها، بایت ها و رونزها Prove Yourself: Strings, Bytes, and Runes

  • ★ تمرینات UTF-8 ★ ★ UTF-8 EXERCISES ★

پروژه: ایجاد یک Spam Masker Project: Create a Spam Masker

  • پروژه: بیایید یک Spam Masker بسازیم Project: Let's Build a Spam Masker

  • چالش Challenge

  • سند چالش Challenge Document

  • الگوهای پیوند را شناسایی کنید Detect the link patterns

  • پیوندها را ماسک کنید Mask the links

  • ★ چالش متن بسته بندی ★ ★ Text Wrapper Challenge ★

  • بیایید یک بسته بندی متن یونیکد بسازیم Let's build a Unicode text wrapper

نقشه ها و موارد داخلی Maps and Internals

  • نقشه ها و موارد داخلی Go را بیاموزید Learn Go's Maps and Internals

  • یک فرهنگ لغت انگلیسی به ترکی ایجاد کنید Create an English to Turkish dictionary

  • فرهنگ لغت را پر کنید Populate the dictionary

  • نقشه های داخلی: نقشه ها چگونه در پشت صحنه کار می کنند؟ Map Internals: How maps work behind the scenes?

  • خودت را ثابت کن: نقشه ها Prove Yourself: Maps

  • ★ تمرین های نقشه ★ ★ MAP EXERCISES ★

پروژه: ایجاد یک تجزیه کننده گزارش Project: Create a Log Parser

  • برای ورودی با استفاده از bufio.Scanner اسکن کنید Scan for Input using bufio.Scanner

  • ورودی کاربر را با استفاده از bufio.Scanner اسکن کنید Scan user input using bufio.Scanner

  • از نقشه ها به عنوان مجموعه استفاده کنید Use maps as sets

  • با استفاده از maps و bufio.Scanner یک Log Parser ایجاد کنید Create a Log Parser using maps and bufio.Scanner

  • خودتان را ثابت کنید: اسکن ورودی Prove Yourself: Input Scanning

  • ★ تمرینات اسکنر ★ ★ SCANNER EXERCISES ★

ساختارها: JSON را رمزگذاری و رمزگشایی کنید Structs: Encode and Decode JSON

  • ساختارها: سازماندهی داده ها Structs: Organize Data

  • سازه چیست؟ What is a struct?

  • بیایید یک ساختار ایجاد کنیم! Let's create a struct!

  • چه زمانی می توانید مقادیر ساختار را مقایسه کنید؟ When can you compare struct values?

  • Go OOP: Struct Embedding Go OOP: Struct Embedding

  • بازنویسی: تجزیه کننده ورود به ساختارها Rewrite: Log Parser to Structs

  • مقادیر را به JSON رمزگذاری کنید Encode values to JSON

  • رمزگشایی مقادیر از JSON Decode values from JSON

  • خودت را ثابت کن: ساختار Prove Yourself: Structs

  • ★ تمرینات ساختاری ★ ★ STRUCT EXERCISES ★

توابع، اشاره گرها و آدرس پذیری Functions, Pointers and Addressability

  • توابع: بلوک های ساختمانی Functions: The Building Blocks

  • اصول عملکرد را بیاموزید Learn the function basics

  • متغیرها را به یک تابع محدود کنید Confine variables to a function

  • بازنویسی: تجزیه کننده ورود به سیستم با استفاده از توابع Rewrite: Log Parser using functions

  • معناشناسی Pass By Value را یاد بگیرید Learn the Pass By Value Semantics

  • خودت را ثابت کن: کارکردها Prove Yourself: Functions

  • ★ تمرینات FUNC ★ ★ FUNC EXERCISES ★

  • اشاره گرها: به طور غیر مستقیم داده ها را به روز می کنند Pointers: Indirectly update data

  • اشاره گر چیست؟ What is a pointer?

  • مکانیک اشاره گر را یاد بگیرید Learn the pointer mechanics

  • نحوه کار با اشاره گر به انواع ترکیبی را بیاموزید Learn how to work with pointers to composite types

  • تجزیه کننده گزارش را با استفاده از اشاره گر بازنویسی کنید Rewrite the Log Parser using Pointers

  • اشاره گر یا ارزش؟ مقاوم باش Pointers or Values? Be Consistent

  • خودت را ثابت کن: اشاره گر Prove Yourself: Pointers

  • ★ تمرین های اشاره گر ★ ★ POINTER EXERCISES ★

روش‌ها: OOP با Go Methods: OOP with Go

  • روش ها: کد را بگیرید Methods: Grab the code

  • روش‌ها: انواع را با رفتار اضافی تقویت کنید Methods: Enhance types with additional behavior

  • Pointer Receivers: مقدار دریافتی را تغییر دهید Pointer Receivers: Change the received value

  • Non-Structs: متدها را تقریباً به هر نوع وصل کنید Non-Structs: Attach methods to almost any type

رابط ها: روش OOP ضمنی Interfaces: Implicit OOP Way

  • رابط ها: کد را بگیرید! Interfaces: Grab the code!

  • رابط ها: پویا باشید! Interfaces: Be dynamic!

  • Type Assertion: مقدار پویا را استخراج کنید! Type Assertion: Extract the dynamic value!

  • رابط خالی: هر نوع مقدار را نشان می دهد Empty Interface: Represent any type of value

  • نوع سوئیچ: چندین مقدار را شناسایی و استخراج کنید Type Switch: Detect and extract multiple values

  • روش‌های تبلیغی: بیایید کمی دوباره‌سازی کنیم Promoted Methods: Let's make a little bit of refactoring

رابط ها: Marshaler، Sorter و غیره Interfaces: Marshaler, Sorter, and so on

  • رابط های معروف: کد را بگیرید! Famous Interfaces: Grab the code!

  • همه چیز را به هم متصل نکنید! Don't interface everything!

  • Stringer: به یک نوع این توانایی را بدهید که خودش را به عنوان یک رشته نشان دهد Stringer: Grant a type the ability to represent itself as a string

  • مرتب کننده: به یک نوع اجازه دهید بداند چگونه خودش را مرتب کند Sorter: Let a type know how to sort itself

  • Marshalers: کدگذاری و رمزگشایی JSON از یک نوع را سفارشی کنید Marshalers: Customize JSON encoding and decoding of a type

بخش پاداش: از شما متشکرم! BONUS SECTION: THANK YOU!

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Go Bootcamp: استاد Golang با 1000+ تمرین و پروژه
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
15.5 hours
196
Udemy (یودمی) udemy-small
21 اردیبهشت 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
27,337
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jose Portilla Jose Portilla

رئیس بخش علوم داده در آموزش پیریان

Inanc Gumus Inanc Gumus

برنامه نویس و نویسنده و مربی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.