آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ (2018)

Object Oriented Programming with C# (2018)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یاد بگیرید که چگونه از اصول برنامه نویسی شی گرا (OOP) در سی شارپ استفاده کنید تا برخی از کارهای پیچیده تر خود را ساده کنید. در این دوره، Anton Delsink بسیاری از ویژگی های C# را که از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کنند، از جمله کلاس های انتزاعی، رابط ها و انواع عمومی را بررسی می کند. برای کمک به ایجاد یک زمینه دنیای واقعی برای این مفاهیم، ​​آنتون نحوه استفاده از این ویژگی ها را با مثال نشان می دهد که کدهای موجود را بررسی می کند و کد جدیدی می نویسد. در طول دوره، او طیف گسترده‌ای از سناریوها را پوشش می‌دهد - از جمله نمونه‌هایی از دات‌نت، رابط کاربری ویندوز، وب و حتی بازی‌های تخته‌ای - و در مورد اینکه آیا در موارد مختلف به اصول OOP پایبند بوده یا نه، بحث می‌کند.
اهداف یادگیری
  • کلاس های چکیده
  • در حال پردازش متن با StreamReader
  • IEnumerable و بازده بازده
  • کنترل‌های Windows Forms
  • فرم های ویندوز با و بدون طراح
  • افزودن، سازماندهی و آزمایش فرم ها
  • ایجاد کلاس ها
  • ارث

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • دنیای گسترده برنامه نویسی شی گرا (OOP) با سی شارپ (در حال پیشرفت) The wide world of object-oriented programming (OOP) with C# (In progress)

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. نظریه در مقابل عمل 1. Theory vs. Practice

  • تئوری در مقابل عمل Theory vs. practice

  • وقتی مربع مستطیل نباشد When a square is not a rectangle

  • وقتی فرش هنر است When a carpet is art

  • نتیجه Conclusion

2. نمونه هایی از دات نت 2. Examples from .NET

  • مقدمه Introduction

  • قابل شمارش IEnumerable

  • IEnumerable و foreach IEnumerable and foreach

  • File.Open و Close File.Open and .Close

  • File.Close در بلوک نهایی File.Close in the finally block

  • استفاده از کلمه کلیدی Keyword using

  • باز کردن FileStream با StreamReader Opening FileStream with StreamReader

  • پردازش متن با StreamReader Processing text with StreamReader

  • بازده IEnumerable و بازده IEnumerable and yield return

  • TextReader به عنوان پایه StreamReader و StringReader TextReader as base of StreamReader and StringReader

  • نتیجه Conclusion

3. نمونه هایی از رابط کاربری ویندوز 3. Examples from Windows UI

  • مقدمه Introduction

  • کنترل های Windows Forms Windows Forms controls

  • فرم های ویندوز بدون طراح Windows Forms without the designer

  • Application.Run و .Exit Application.Run and .Exit

  • ارث بردن از فرم کلاس Inheriting from class Form

  • فرم های ویندوز با طراح Windows Forms with the designer

  • کنترل کننده رویداد برای کنترل Event handler for control

  • Windows Forms MVC Windows Forms MVC

  • اضافه کردن و سازماندهی فرم ها Adding and organizing forms

  • فرم دوم را ایجاد و آزمایش کنید Create and test a second form

  • Windows Presentation Foundation (WPF) XAML Windows Presentation Foundation (WPF) XAML

  • دکمه WPF و کنترل کننده رویداد WPF button and event handler

  • نتیجه Conclusion

4. نمونه هایی از بازی های تخته ای 4. Examples from Board Games

  • مقدمه Introduction

  • مدل و کنترلر بازی شطرنج Chess game model and controller

  • رویدادهای بازی شطرنج Chess game events

  • نمای بازی شطرنج Chess game view

  • حرکات شطرنج را اعمال کنید Apply chess moves

  • به روز رسانی مدل شطرنج Update chess model

  • مهره های شطرنج را اضافه کنید Add chess pieces

  • خلاصه بازی Chess MVC Summary of Chess MVC

  • بازی رومیزی: ChessMoves Board game: ChessMoves

  • کلاس ChessMove را ایجاد کنید Create class ChessMove

  • اعضای کلاس ChessMove را اضافه کنید Add members of class ChessMove

  • پیاده سازی روش ChessMove.Try Implement method ChessMove.Try

  • ChessMove را فراخوانی کنید Invoke ChessMove.Try

  • خلاصه بازی ChessMoves Summary of ChessMoves

5. نمونه هایی از وب 5. Examples from the Web

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد کلاس های کاربر، پست و محتوا Create classes User, Post, and Content

  • تست مورد استفاده 1 را بنویسید Write test for use case 1

  • Implement Content.Publish (استفاده از مورد 1) Implement Content.Publish (use case 1)

  • پیاده سازی SocialGraph.Follow (استفاده از مورد 2) Implement SocialGraph.Follow (use case 2)

  • تست مورد استفاده 3 را بنویسید Write test for use case 3

  • SocialGraph.GetFollows را پیاده سازی کنید Implement SocialGraph.GetFollows

  • Content.GetFeed را پیاده سازی کنید Implement Content.GetFeed

  • Content.Like و .Share را پیاده سازی کنید Implement Content.Like and .Share

  • برای لایک و اشتراک گذاری، GetFeed را به روز کنید Update .GetFeed for likes and shares

  • خلاصه Summary

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ (2018)
جزییات دوره
4h 7m
56
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
Anton Delsink
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anton Delsink Anton Delsink

برنامه نویس، معلم

آنتون دلسینک یک برنامه نویس و معلم در دل، از کار با دانش آموزان و متخصصان در همه سطوح لذت می برد.

یادگیری و تدریس در طول زندگی حرفه ای او وجود داشته است. ، که شامل کار به عنوان یک توسعه دهنده کامل، یک مربی گواهی مایکروسافت، یک معمار راه حل ها و حتی در فروش نرم افزار است. ممکن است او را روی صحنه در رویدادهایی مانند Microsoft TechEd یا SharePoint شنبه دیده باشید، یا او را در سفرهایش ملاقات کرده باشید - جایی که دوربین و لپ تاپ او همیشه در دسترس هستند.

گرچه C# در نگاه اول برای آنتون عشق بود. ، او هرگز از یک اسکریپت PowerShell یا عبارت SQL دور نیست، به خصوص زمانی که فرصتی برای اتوماسیون وجود دارد. با ظهور خدمات ابری عمومی، Anton خود را بیشتر در معماری و DevOps غوطه ور کرده است و همچنان به یادگیری، استفاده و آموزش برنامه نویسی و خدمات ابری ادامه می دهد.