آموزش HTML5 - چند دقیقه تا تسلط [ویدئو]

HTML5 - Minutes to Mastery [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: HTML5 به عنوان ستون فقرات توسعه وب مدرن رشد می‌کند و به وب‌سایت‌های پویا و تعاملی که روزانه با آن‌ها مواجه می‌شویم، نیرو می‌دهد. در این دوره، ما شما را از طریق اصول HTML5 راهنمایی می کنیم تا اولین صفحه وب خود را در کمتر از یک ساعت ایجاد کنید! چه یک مبتدی کامل باشید و چه به دنبال تقویت مهارت های خود باشید، این دوره شما را با جنبه های اساسی HTML آشنا می کند. با شروع اولین صفحه HTML خود، ساختار اصلی سند را درک خواهید کرد و با تگ های عنوان و پاراگراف آشنا خواهید شد. همانطور که در نشانه گذاری متن فرو می روید، پتانسیل HTML و CSS را برای بهبود صفحات وب خود با فونت ها و رنگ های جذاب باز می کنید. سازماندهی محتوا با فهرست‌های HTML بسیار ساده می‌شود و ادغام چند رسانه‌ای صفحات شما را به سطح بعدی می‌برد. شما یاد خواهید گرفت که پیوندهای یکپارچه برای ناوبری صاف ایجاد کنید و در هنر ارائه داده ها با جداول HTML جذاب بصری تسلط پیدا کنید. در پایان این دوره، شما به دانش و مهارت های ضروری برای ایجاد مطمئن صفحات وب اولیه با استفاده از HTML مجهز خواهید شد. ساختار اصلی HTML را درک کنید درک استفاده از تگ های HTML با استفاده از تگ های HTML یک صفحه وب بسازید ارتباط بین برچسب ها و ویژگی ها را درک کنید رسانه های صوتی، تصویری و تصویری را در صفحات اضافه کنید ایجاد پیوندها در اسناد HTML این دوره برای کارگران غیر فنی که نیاز به درک HTML برای نشانه گذاری اسناد اولیه، استفاده در ارتباط با نرم افزار مدیریت وب، یا صرفا سواد دیجیتالی بیشتری دارند، مناسب است. چه یک مبتدی کامل باشید و چه به دنبال تقویت مهارت های HTML خود باشید، این دوره شما را تحت پوشش قرار می دهد. تعداد زیادی از منابع HTML اضافی را با دانلود رایگان PDF جامع ما باز کنید * ویدیوهای با اندازه کوچک: هر ویدیوی جذاب بر روی یک موضوع خاص تمرکز می کند و تضمین می کند که مفاهیم را به طور مؤثر درک می کنید بدون اینکه تحت تأثیر قرار بگیرید * تمرین عملی و مثال های دنیای واقعی برای تقویت خود درک HTML

سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر توسعه وب HTML Introduction to HTML Web Development

  • ایجاد اولین سند HTML شما Creating Your First HTML Document

  • نشانه گذاری متن با HTML و CSS Text Markup with HTML and CSS

  • لیست های HTML HTML Lists

  • رسانه HTML: تصاویر، صدا و ویدئو HTML Media: Images, Audio, and Video

  • هایپرلینک های HTML HTML Hyperlinks

  • نمایش داده ها با جداول Displaying Data with Tables

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش HTML5 - چند دقیقه تا تسلط [ویدئو]
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0 h 31 m
6
Packtpub packtpub-small
17 مرداد 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

SkillSprints Inc., Mark Lassoff SkillSprints Inc., Mark Lassoff

والدین مارک لاسوف اغلب ادعا می کنند که او برای برنامه نویسی به دنیا آمده است. در اواسط دهه هشتاد، وقتی بچه‌های محله بیرون بودند و کیکبال بازی می‌کردند و گلوله‌های برفی پرتاب می‌کردند، مارک سخت مشغول کار روی بازی‌های نوشتن Commodore 64 خود به زبان برنامه‌نویسی بیسیک بود. کامپیوتر و برنامه نویسی همچنان علاقه زیادی به کالج داشتند، جایی که مارک در رشته ارتباطات و علوم کامپیوتر تحصیل کرد. مارک پس از اتمام کار دانشگاهی خود در بخش نرم افزار و توسعه وب در چندین شرکت بزرگ مشغول به کار شد. در سال 2001، در حالی که معاصران او دنیای دات کام را فتح می کردند، مارک در یک مرکز آموزشی فنی در آستین، تگزاس، در سال 2001، برنامه نویسان را برای آموزش موقعیت پذیرفت. در آنجا بود که مارک عاشق آموزش برنامه نویسی شد که از آن زمان به بعد علاقه او بوده است. امروز مارک یک مربی فنی برتر است که در سراسر کشور سفر می کند و به توسعه دهندگان نرم افزار و وب آموزش می دهد. مشتریان آموزشی مارک عبارتند از وزارت دفاع، لاکهید مارتین، Discover Card Services و Kaiser Permanente. او برای شرکت هایی مانند دل، تارگت، لاکهید مارتین و سازمان های دولتی از جمله مجلس نمایندگان ایالات متحده مشاوره کرده است. مارک علاوه بر آموزش و مشاوره کلاسی سنتی، آموزش ویدیویی را برای برنامه نویسان مشتاق در وب سایت خود www.LearnToProgram.tv و Udemy.com منتشر می کند. او در کانکتیکات ساحلی در نزدیکی رودخانه کانکتیکات زندگی می کند، جایی که در حال بازسازی خانه خود است. می خواهید کمک کنید؟