آموزش Salesforce Marketing Cloud Developer: 4 تست تمرینی 2024

Salesforce Marketing Cloud Developer: 4 Practice tests 2024

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Salesforce Marketing Cloud Developer: 4 آزمون تمرینی تسلط بر پیچیدگی‌های Salesforce Marketing توسعه ابری پیاده‌سازی تکنیک‌های اتوماسیون پیشرفته و سفارشی‌سازی استفاده از قدرت استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر داده کسب مهارت‌های عملی برای برتری در سناریوهای دنیای واقعی پیش نیازها:درک اولیه Salesloudce قابلیت ها

سفر خود را به سمت گواهینامه Salesforce Marketing Cloud Developer Exam در سال 2024 با اطمینان و آمادگی آغاز کنید. برنامه ما مجموعه ای جامع از 6 آزمون تمرین نخبگان را ارائه می دهد که به دقت طراحی شده اند تا شما را با مهارت های لازم برای پیمایش در پیچیدگی های امتحان تجهیز کنند.

چرا امتحانات عملی ما را انتخاب کنید؟

  1. توضیحات مفصل و پیوندهای مرجع: هر پاسخی همراه با توضیحات کامل و پیوندهایی به اسناد مربوطه است که درک عمیق‌تری از مطالب را تضمین می‌کند.

  2. محیط امتحان شبیه سازی شده: از طریق محیط شبیه سازی شده ما در شرایط واقعی امتحان غوطه ور شوید و به شما امکان می دهد با فرمت و سرعت آن آشنا شوید.

  3. 30 روز ضمانت بازگشت وجه: ما از کیفیت محتوای خود حمایت می کنیم. اگر راضی نیستید، ما بازپرداخت کامل را ظرف 30 روز پس از خرید پیشنهاد می‌کنیم.

  4. تکرار نامحدود: هر چند بار که لازم است تمرین کنید تا مهارت‌های خود را تقویت کنید و بر محتوای امتحان تسلط پیدا کنید.

اهداف امتحان:

  • پیش ارزیابی: مناطق خاصی را برای بهبود مشخص کنید تا برنامه مطالعه خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

  • نمای کلی: درک جامعی از ساختار کلی و محتوای آزمون توسعه‌دهنده ابر بازاریابی Salesforce به دست آورید.

  • افزایش اعتماد به نفس: ایجاد اعتماد به نفس و کاهش اضطراب امتحان از طریق آماده سازی و تمرین کامل.

  • خود ارزیابی: دانش و آمادگی فعلی خود را ارزیابی کنید، نقاط قوت و زمینه هایی را که نیاز به بررسی بیشتر دارند شناسایی کنید.

راهنمای امتحان توسعه‌دهنده Cloud Marketing Salesforce:

  • نمره قبولی: برای موفقیت در امتحان و کسب گواهینامه، حداقل امتیاز 75% را هدف بگیرید.

چه کسی باید ثبت نام کند؟

حرفه‌ایانی که به دنبال تخصص در جنبه‌های توسعه در آزمون توسعه‌دهنده ابری بازاریابی Salesforce هستند، از جمله کسانی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود و پیشرفت شغلی خود در این زمینه هستند. چه یک توسعه‌دهنده باتجربه یا تازه وارد این پلتفرم باشید، برنامه ما ابزارها و منابع مورد نیاز برای موفقیت را فراهم می‌کند.


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • تست تمرینی 2 practice test 2

  • تست تمرینی 1 practice test 1

  • تست تمرینی 3 practice test 3

  • تست تمرینی 4 practice test 4

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Salesforce Marketing Cloud Developer: 4 تست تمرینی 2024
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
119
Udemy (یودمی) udemy-small
31 فروردین 1403 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
915
از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Rohit Pandey

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rohit Pandey Rohit Pandey

متخصص ابر | بازی Dev | XR/MR/AR/VR Dev سلام روهیت پاندی، من بیش از 5 سال سابقه کار در پیاده سازی و آموزش مایکروسافت و اوراکل دارم. در حال حاضر من به عنوان توسعه دهنده داوطلب در تحقیق و توسعه با Jio Tesseract از Holo-Lens کار می کنم. من با Wipro، IBM، IDFC First Bank، United Breweries و Whitehatjr کار کرده ام. در اینجا نیز می‌خواهم آموخته‌ها و تجربیاتم را با همه شما کشف کنم. امیدوارم برای همه دانشجویان یا متخصصانی که می‌خواهند در بخش فناوری اطلاعات شغلی عالی داشته باشند، مفید باشد. من قبلاً از آزمون صدور گواهینامه Oracle به شرح زیر گواهی گرفته ام: یادگیری ماشین اوراکل با استفاده از متخصص خبره از پایگاه داده مستقل 2021 اوراکل Cloud Infrastructure Developer 2021 Associate Certified

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.