آموزش تطبیق مهارت های سه بعدی: انیمیشن سه بعدی از Blender به Maya

Adapting Your 3D Skills: 3D Animation from Blender to Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با یادگیری نحوه تنظیم گردش کار خود در Blender با استانداردهای صنعت، فرصت‌های بیشتری برای انیمیشن‌های سه بعدی باز کنید.

مدیسون اروین کار خود را به عنوان یک انیماتور سه بعدی با آموزش نکات و نکات نرم افزارهای سه بعدی مانند Blender و کار صنعت انیمیشن آغاز کرد. فقط سه سال بعد، او روی پروژه‌هایی مانند Spider-Man: Across the Spider-Verse، I Am Groot و Doctor Strange در Multiverse of Madness کار کرد. اکنون مدیسون می‌خواهد همه چیزهایی را که آموخته و انجام داده است به اشتراک بگذارد تا حرفه سه بعدی خود را به سطح بالاتری برساند.

مدیسون که در Blender خودآموخته بود، وقتی برای اولین بار برای استودیوهای بزرگ انیمیشن شروع به کار کرد، باید یاد می گرفت که با نرم افزار انیمیشن سه بعدی استاندارد صنعت سازگار شود. در این کلاس، او می خواهد به اشتراک بگذارد که چگونه انتقال شما از بلندر به نرم افزارهای سه بعدی دیگر را قابل مدیریت تر کند. با تنظیم طرح‌بندی، کلیدهای میانبر و رابط کاربری Blender برای استانداردتر کردن آن در صنعت، بهتر برای یادگیری نرم‌افزارهای جدید آماده می‌شوید و می‌توانید سطح بعدی را در حرفه انیمیشن خود باز کنید.

با مدیسون به عنوان راهنمای خود، این کار را انجام خواهید داد:

  • ببینید چگونه Blender با نرم افزار استاندارد صنعتی مانند Maya مقایسه می شود
  • کشف کنید هنگام کار برای یک استودیو چه جریان کاری انتظار می رود
  • نگاهی اجمالی به داشته باشید که کار در مایا چگونه است
  • کلیدهای میانبر و رابط کاربری خود را در Blender سفارشی کنید تا با گردش کار در Maya مطابقت داشته باشد

بعلاوه، مدیسون یک اسکریپت کلیدهای میانبر استاندارد صنعتی قابل بارگیری را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانید به راحتی آن را به Blender اضافه کنید و بلافاصله کار با آن را شروع کنید.

چه سال‌ها در Blender کار کرده باشید و در مورد انتقال مهارت‌های خود به نرم‌افزارهای دیگر کنجکاو باشید یا بخواهید از همان ابتدا دانش خود را در زمینه انیمیشن سه بعدی متنوع کنید، این کلاس را با دانش بیشتری در مورد Maya ترک خواهید کرد. و همچنین کلیدهای میانبر سازگار با صنعت و تنظیمات رابط کاربری برای Blender، که به شما کمک می‌کند فرصت‌های بیشتری را در صنعت انیمیشن سه بعدی باز کنید.

تجربه قبلی Blender برای این کلاس مفید خواهد بود. شما به رایانه، بلندر و ابزارهای یادداشت برداری دلخواه خود نیاز دارید. برای ادامه یادگیری بیشتر در مورد ایجاد یک حرفه موفق انیمیشن سه بعدی، مسیر یادگیری کامل انیمیشن سه بعدی مدیسون را کاوش کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • گردش کار Blender را با Maya تطبیق دهید Adapt Blender Workflows to Maya

  • مایا را بشناسید Get to Know Maya

  • مجموعه ابزار سه بعدی خود را گسترش دهید Expand Your 3D Toolset

  • معرفی Introduction

  • با ابزارها و خطوط لوله اختصاصی استودیو آشنا شوید Understand Proprietary Studio Tools and Pipelines

نمایش نظرات

آموزش تطبیق مهارت های سه بعدی: انیمیشن سه بعدی از Blender به Maya
جزییات دوره
28m
6
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Madison Erwin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Madison Erwin Madison Erwin

انیماتور

مدیسون اروین یک انیماتور سه بعدی خودآموخته مستقر در لس آنجلس است. او که به‌خاطر مهارت‌های بازیگری و انیمیشن‌سازی‌اش شناخته می‌شود، یک سال قبل از ایفای نقش در سونی، با موفقیت به صورت آزاد کار کرد. آثار او در فیلم‌های پرفروشی مانند Spider-Man: Across the Spider-Verse، Doctor Strange و بازی موفق Kena: Bridge of Spirits به نمایش درآمده است.