آموزش اصول انیمیشن برای طراحان حرکت

Animation Principles for Motion Designers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان آن انیمیشن‌های گرافیکی متحرک حرفه‌ای را ایجاد کرد، جایی که به نظر می‌رسد همه چیز به آرامی حرکت می‌کند؟ نکته کلیدی، تسلط بر اصول انیمیشن است، که توسط انیماتورهای دیزنی برای نزدیک به یک قرن استفاده شده است. این دوره برداشت جدیدی از این اصول است، زیرا آنها به طور خاص برای طراحان گرافیک حرکتی پذیرفته شده و تغییر کاربری داده اند. بنابراین به جای کاراکترها، به نحوه متحرک سازی اشیاء، خطوط و متن سه بعدی خواهیم پرداخت.

شما همه چیزهایی را که برای شروع ایجاد حرکات پیچیده و باورپذیر نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. برخی از موضوعات کلیدی تحت پوشش این دوره عبارتند از:

  • فاصله زمانی

  • آهسته در  خارج

  • جست و خیز می‌کند

  • کشش کدو

  • پیش بینی

  • عملیات همپوشانی را دنبال کنید

  • اغراق

  • Arcs

  • انیمیشن ثانویه

  • صحنه سازی

  • درخواست تجدیدنظر

این دوره برای کسانی است که علاقه مند به ساخت انیمیشن های تاثیرگذار و معنادار هستند. شما می‌توانید یک مبتدی کامل یا یک انیماتور حرفه‌ای باشید - هنوز هم بسیاری از تکنیک‌ها، نکات و ترفندهای استاندارد صنعت را در هنگام ایجاد موشن گرافیک‌های سطح حرفه‌ای یاد خواهید گرفت.

این دوره با Cinema 4D ایجاد شد، اما می‌توانید از هر نرم‌افزار انیمیشنی (یا حتی هر فریم را با دست بکشید!) برای ادامه آن استفاده کنید، زیرا این اصول یکسان باقی می‌مانند.

همراه با آموزش، شما همچنین تمام پروژه ها و فایل های مرجع استفاده شده در دوره را دریافت می کنید، بنابراین می توانید در حین تماشای درس ها را دنبال کنید. در پایان آموزش، از شما خواسته می‌شود که یک انیمیشن با تمام مهارت‌هایی که آموخته‌اید بسازید.

پس کلاه انیمیشن خود را بگذارید و بیایید با هم بر اصول انیمیشن مسلط شویم!

در پایان آموزش، از شما خواسته می‌شود که انیمیشنی مشابه تصویر زیر ایجاد کنید: 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نتیجه گیری و مطالعه بیشتر Conclusion & Further Study

  • پیش بینی Anticipation

  • مقدمه ای بر اسکواش و کشش Introduction to Squash and Stretch

  • مقدمه ای بر زمان بندی Introduction to Timing

  • دنبال کردن از طریق و همپوشانی Follow Through and Overlap

  • قوس ها Arcs

  • اغراق Exaggeration

  • مرحله بندی، درخواست تجدیدنظر و پروژه نهایی Staging, Appeal and The Final Project

  • مقدمه ای بر پیش بینی Introduction to Anticipation

  • مقدمه ای بر اغراق Introduction to Exaggeration

  • زمان سنجی Timing

  • مقدمه ای بر Slow In and Out Introduction to Slow In and Out

  • پروژه نهایی - پیش بینی Final Project - Anticipation

  • اقدام ثانویه Secondary Action

  • پروژه نهایی - تجدید نظر Final Project - Appeal

  • پرش Bounce

  • مقدمه ای برای دنبال کردن از طریق و همپوشانی Introduction to Follow Through and Overlap

  • آهسته در داخل و خارج Slow In and Out

  • مقدمه ای بر اقدام ثانویه Introduction to Secondary Action

  • اسکواش کشش Squash Stretch

  • پروژه نهایی - اسکواش و کشش Final Project - Squash and Stretch

  • ایجاد پوسیدگی Creating Decay

  • به اصول انیمیشن برای طراحان حرکت خوش آمدید Welcome to Principles of Animation for Motion Designers

  • انیمیشن نهایی - آنچه خواهید ساخت Final Animation - What you will be creating

  • مقدمه ای بر Arcs Introduction to Arcs

  • پروژه نهایی - انتقال Final Project - Transitions

  • پروژه نهایی - انیمیشن دوربین Final Project - Camera Animation

نمایش نظرات

آموزش اصول انیمیشن برای طراحان حرکت
جزییات دوره
3h 53m
27
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
341
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Ozgur Gorgun
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ozgur Gorgun Ozgur Gorgun

Motion Designer/Adobe & Maxon Certified Instructor