آموزش بافت خزندگان ماقبل تاریخ در MARI

Texturing Prehistoric Reptiles in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش MARI نحوه بافت دایناسور خزنده را به صورت مرحله به مرحله در MARI یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.5v1. در این آموزش MARI، نحوه بافت دایناسور خزنده را گام به گام در MARI یاد خواهیم گرفت. پس از صرف اندکی زمان برای راه اندازی پروژه MARI خود تا بتوانیم به طور موثر کار کنیم، به درستی شیرجه می زنیم و رنگ های منتشر شده پایه را برای قسمت های مختلف velociraptor رنگ می کنیم. از اینجا، ما به رنگ آمیزی اطلاعات رنگی پراکنده خود ادامه خواهیم داد و به تدریج جزئیات بیشتری خواهیم داشت. در طول این فرآیند، ما نقاشی خود را فقط به صورت لحظه ای متوقف می کنیم تا بتوانیم با ایجاد نقشه معمولی سفارشی خود در داخل MARI، یاد بگیریم که چگونه جزئیات سطح اضافی را اضافه کنیم. در مرحله بعد، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با رنگ آمیزی خاک در مناطق مختلف، به موجود خود احساس طبیعی تر کنیم. در نهایت، ما قبل از پخت و صادرات بافت‌های خود به خارج از MARI، نقشه‌ای سفارشی را ترسیم می‌کنیم. پس از تکمیل این آموزش، با فرآیندی آشنا خواهید شد که به شما امکان می دهد بافت های واقعی را برای هر موجود خزنده ماقبل تاریخ نقاشی کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.5v1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت خزندگان ماقبل تاریخ در MARI Texturing Prehistoric Reptiles in MARI

  • راه اندازی پروژه MARI ما Setting up Our MARI Project

  • ساختن رنگ های پراکنده سایه بان و پایه ما Building Our Shader and Base Diffuse Colors

  • نقاشی ماسک شکم و پشت Painting Belly and Back Masks

  • بافت نقاشی برای پشت رپتور Painting Texture for the Raptor's Back

  • رنگ آمیزی در رنگ های پایه اضافی برای بدن Painting in Additional Base Colors for the Body

  • شروع به تجزیه نواحی اولیه بدن با برخی جزئیات اولیه Beginning to Break up the Primary Body Areas with Some Initial Details

  • طراحی یک نقشه معمولی برای مقیاس رپتور Projecting a Normal Map for the Raptor's Scales

  • تمیز کردن و ترکیب نقشه معمولی برای مقیاس رپتور ما Cleaning up and Blending the Normal Map for Our Raptor's Scales

  • با استفاده از نقشه معمولی ما برای ایجاد اطلاعات پخش خاک ریز Using Our Normal Map to Create Fine Dirt Diffuse Information

  • نقاشی دیفیوز اضافی برای ترازو رپتور ما Painting Additional Diffuse for Our Raptor's Scales

  • تکمیل نقاشی با جزئیات منتشر برای بدن Wrapping up Diffuse Detail Painting for the Body

  • Painting Diffuse for Our Raptor's Tongue and Gums Painting Diffuse for Our Raptor's Tongue and Gums

  • نقاشی پراکنده برای دندان های رپتور ما Painting Diffuse for Our Raptor's Teeth

  • طراحی Diffuse برای چشمان رپتور ما Projecting the Diffuse for Our Raptor's Eyes

  • نقاشی یک گذرگاه وسیع از خاک برای رپتور ما Painting a Broad Pass of Dirt for Our Raptor

  • رنگ آمیزی نقشه های اختصاصی Specular Painting a Custom Specular Maps

  • پخت و صادرات نقشه های بافت Baking and Exporting out Texture Maps

نمایش نظرات

آموزش بافت خزندگان ماقبل تاریخ در MARI
جزییات دوره
2h 54m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.