لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش افترافکت: کار با مدل های سه بعدی
دانلود After Effects: Working with 3D Models
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره، مدرس Eran Stern یک راهنمای جامع برای کار با عناصر سه بعدی در After Effects از فعال سازی فضای طراحی سه بعدی تا تکنیک های پیشرفته رندر ارائه می دهد. وارد کردن مدلهای سهبعدی، متحرکسازی دوربینها، یکپارچهسازی نور و سایهها، و اصلاح ویژگیهای مواد را کاوش کنید و در عین حال بر ابزارهایی مانند Cinema 4D و رندرهای پیشرفته سهبعدی برای ایجاد پروژههای پویا و جذاب بصری مسلط شوید.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
آنچه شما باید بدانید
What you should know
ورود به بعد سوم
Entering the third dimension
1. کار در فضای طراحی سه بعدی
1. Working in 3D Design Space
ابزارهای دوربین برای پیمایش سه بعدی
Camera tools for navigating 3D
فعال سازی فضای طراحی سه بعدی
Activating the 3D design space
کار با رندر سه بعدی کلاسیک
Working with the classic 3D renderer
با استفاده از 3D Transform Gizmo
Using the 3D Transform Gizmo
معرفی رندر سه بعدی پیشرفته
Introducing the Advanced 3D renderer
با استفاده از رندر Cinema 4D
Using the Cinema 4D renderer
2. دریافت مدل های سه بعدی
2. Getting 3D Models
منابع رایگان و پولی برای فایل های سه بعدی
Free and paid sources for 3D files
آشنایی با فرمت های مختلف فایل های سه بعدی
Understanding different 3D file formats
استفاده از Adobe Stock برای یافتن فایل های سه بعدی
Using Adobe Stock to find 3D files
3. ایجاد 3D Comps
3. Creating 3D Comps
متحرک سازی دوربین
Animating the camera
گزینه های نور کلاسیک
Classic light options
نور و سایه های محیطی
Environment light and shadows
استفاده از نورپردازی مبتنی بر تصویر
Using image-based lighting
وارد کردن مدل های سه بعدی به افتر افکت
Importing 3D models into After Effects
یکپارچه سازی متن سه بعدی و لایه های خمشی
Integrating 3D text and bending layers
تنظیم گزینه های رندر سه بعدی پیشرفته
Setting the Advanced 3D render options
4. تنظیمات پیشرفته 3D
4. Advanced 3D Settings
اعمال افکت ها
Applying effects
استفاده از سایه گیر
Using a shadow catcher
کنترل سرعت
Controlling speed
انیمیشن های مدل سه بعدی تعبیه شده
Embedded 3D model animations
استخراج داده های عمق از یک صحنه سه بعدی
Extracting depth data from a 3D scene
Eran Stern یک معلم و طراح حرکت با بیش از دو دهه تجربه در پس از تولید است.
Eran سابقه ای در زمینه کمک به طراحان برای بهبود مهارت های خود با جلوه های بصری و گرافیک متحرک ایجاد کرده است. به عنوان یک متخصص Adobe، او در کنفرانسهای بینالمللی مانند Post|Production World در NAB Show، After Effects World، Keyframes و Adobe MAX سخنرانی کرده است.
Eran تعداد انگشت شماری از منابع و محتوا ایجاد کرده است که میتوانید پیدا کنید. در سایت او: SternFX.com. او بیش از دو دهه طراحی برای صفحه نمایش را تمرین کرد و به عنوان رئیس بخش موشن گرافیک در Shenkar خدمت کرد. او گردآورنده موسیقی، فیلم، کتاب و خاطرات است. شما می توانید او را درست در آستانه گیکی و خونسردی بیابید.
نمایش نظرات