نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این درس ها به دنبال چگونگی شبیه سازی مو از طریق استفاده از nCloth خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. در این دوره ها به دنبال چگونگی شبیه سازی مو از طریق استفاده از nCloth خواهیم بود. ما ایده های گردش کار را که به شما در مستقل شدن از بستر کمک می کند ، مورد لمس قرار خواهیم داد. شما می توانید انیمیشن کش را از هر بسته پشتیبانی پشتیبانی کرده و سپس از nCloth برای شبیه سازی مو استفاده کنید. ما همچنین در مورد حل مشکلات رایج مانند برخورد انیمیشن و طرح توپولوژی صحبت خواهیم کرد. با پایان این آموزش شما قادر خواهید بود از تقریباً هر مکان انیمیشن گرفته و یک دکل شبیه سازی قابل استفاده مجدد برای ایجاد انیمیشن ثانویه پیچیده با استفاده از nCloth در مایا بسازید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شبیه سازی مو با استفاده از nCloth در مایا
Simulating Hair Using nCloth in Maya
-
شکستن پرونده های صحنه
Breaking Down Scene Files
-
توضیح مش و ورودی و خروجی
Explaining Input and Output Mesh
-
درک توپولوژی و استفاده از جلوه های رنگ
Understanding Topology and Using Paint Effects
-
گروه بندی مو و تنظیم مش خروجی
Hair Grouping and Setting up the Output Mesh
-
تنظیم برای مجاز کردن ورودی انیمیشن و تغییر مکان دکل
Setting up to Allow for Animation Input and Rig Relocation
-
برخورد با تصادفات در فریم وان
Dealing with Collisions at Frame One
-
مقید کردن و نقاشی کردن
Constraining and Painting
-
استفاده از Ramps برای کنترل بیشتر
Using Ramps to Get More Control
-
تغییر تنظیمات مو
Tweaking the Hair Settings
-
ایجاد مو و اصلاح شکل
Posing the Hair and Modifying the Shape
-
استفاده از خوشه ها برای مقابله با برخوردهای بین المللی
Using Clusters to Deal with Inter Collisions
-
اضافه کردن باد به موهای شما
Adding Wind to Our Hair
-
بسته بندی کردن
Wrapping Up
نمایش نظرات