نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
مایا یک ابزار انیمیشن قدرتمند و بصری است. در این دوره جامع گام به گام ، اطلاعات کار در مایا را خواهید آموخت و بنیادی محکم برای نحوه استفاده از آن برای انیمیشن های شخصی خود ایجاد خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2017 دانستن تکنیک های اساسی انیمیشن همیشه برای داشتن توانایی ایجاد انیمیشن های حرفه ای کافی نیست. اغلب اوقات برای اینکه بتوانید کار خود را به سطح بالاتری برسانید ، باید بیشتر در ابزارهای خاص فرو بروید. در این دوره ، Maya Animation Fundamentals ، شما همه چیز را در مورد ابزارهای انیمیشن در Maya 2017 فرا خواهید گرفت. ابتدا ، در مورد کنترل های پخش و نوار لغزنده زمان یاد خواهید گرفت. در مرحله بعدی ، شما فریم های کلیدی ، تنظیمات برگزیده انیمیشن ، ابزارهای تجسم و ویرایشگر نمودار را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما شروع به جستجو در مجموعه ابزارهای انیمیشن MASH مایا خواهید کرد. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، درک خوبی از انیمیشن در Maya 2017 خواهید داشت و اینکه چگونه می توانید آن را در پروژه های انیمیشن خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2017
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
کنترل های پخش و نوار لغزنده زمان
Playback Controls and Time Slider
-
کنترل های پخش
Playback Controls
-
اضافه کردن و حذف قابها
Adding and Removing Frames
درک تنظیمات برگزیده انیمیشن
Understanding the Animation Preferences
-
تنظیم تنظیمات کشویی زمان
Adjusting the Time Slider Preferences
-
تنظیم تنظیمات برگزیده پخش
Adjusting the Playback Preferences
-
درباره تنظیمات سرعت پخش اطلاعات کسب کنید
Learning About the Playback Speed Preferences
تنظیم فریم های کلیدی (ایجاد یک انیمیشن اساسی)
Setting Keyframes (Creating a Basic Animation)
-
آموزش نحوه تنظیم فریم های کلیدی
Learning How to Set Keyframes
-
متحرک سازی Powercore ربات
Animating the Robot's Powercore
-
متحرک سازی اولین برج موشکی ربات
Animating the Robot's First Missile Turret
-
متحرک سازی برج دوم موشکی ربات
Animating the Robot's Second Missile Turret
درک ویرایشگر نمودار
Understanding the Graph Editor
-
آموزش نحوه پیمایش در Graph Editor
Learning How to Navigate in the Graph Editor
-
انتقال کلیدها و مقادیر
Moving Keyframes and Values
-
تفاوت بین Tangent Auto و Spline Tangent
The Difference Between the Auto Tangent and Spline Tangent
-
یادگیری درباره بقیه انواع مماس
Learning About the Rest of the Tangent Types
-
تکنیک های پیشرفته برای تنظیم دسته های مماس
Advanced Techniques for Adjusting Tangent Handles
-
متحرک سازی یک گزاف گویی و ایجاد یک چرخه نامحدود
Animating a Ball Bounce and Creating an Infinite Cycle
با استفاده از ابزار Time Editor
Using the Time Editor Tool
-
استفاده از ویرایشگر زمان برای ایجاد کلیپ های متحرک
Using the Time Editor to Create Animation Clips
-
صادرات و واردات کلیپ های انیمیشن
Exporting and Importing Animation Clips
-
تنظیم دنباله انیمیشن در ویرایشگر زمان
Setting up an Animation Sequence in the Time Editor
-
ایجاد ترکیبی بین دو کلیپ انیمیشن
Creating a Blend Between Two Animation Clips
شیرجه رفتن در ابزارهای تجسم
Diving into the Visualize Tools
-
راه اندازی یک مسیر حرکت قابل ویرایش برای ردیابی قوس ها
Setting up an Editable Motion Trail to Track Arcs
-
یادگیری در مورد ابزار تجسم شبح
Learning About the Ghost Visualize Tool
-
یادگیری در مورد ابزار تجسم عکس متحرک
Learning About the Animation Snapshot Visualize Tool
ایجاد یک انیمیشن که یک مسیر را دنبال می کند
Creating an Animation That Follows a Path
-
استفاده از محدودیت Motion Path
Using the Motion Path Constraint
-
تنظیم فاصله در انیمیشن مسیر حرکت
Adjusting the Spacing on the Motion Path Animation
-
افزودن Side به Side Rotation
Adding Side to Side Rotation
نگاه سریع به مجموعه ابزار انیمیشن MASH
Quick Look at MASH Animation Toolset
-
ایجاد یک شبکه MASH
Creating a MASH Network
-
تنظیم دقیق انیمیشن مش
Fine Tuning the Mash Animation
نمایش نظرات