آموزش ایجاد ویدئو تخته سفید با VideoScribe (نسخه 2022)

Whiteboard Video Creation with VideoScribe (2022 Edition)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در سال 2022 ویدیوهای تخته سفید متحرک را بسیار سریع و آسان ایجاد کنید

آنچه یاد خواهید گرفت

  • با استفاده از نرم افزار VideoScribe و Animjoy، ویدئوهای انیمیشن تخته سفید را با ابزارهای مختلف مجهز به هوش مصنوعی با سرعت بالا ایجاد کنید.
  • درباره عملکردها و ویژگی های ارائه شده توسط این پلتفرم های محبوب ایجاد وایت برد بیاموزید
  • ویدیوهای تخته سفید را بفروشید و آنها را به عنوان خدمات خود در پلتفرم های فریلنسر محبوب ارائه دهید
  • با استفاده از این نرم افزار، تکنیک ها و ترفندهای جدید را در هنگام ساخت ویدیوهای تخته سفید کشف کنید

به تجربه "ایجاد ویدئو تخته سفید با VideoScribe (نسخه 2022)" خوش آمدید.

در یک جلسه آموزشی معمولی محصول - تصور کنید که ارائه‌ای ارائه کرده‌اید که معتقدید، ممکن است مخاطب را جذب کند یا شگفت زده کند. با این حال، در پایان روز کار نمی کند. آن را به سادگی نمی کند. پس از اینکه یک صف طولانی از مجریان در واقع آنها را با ارائه های اسلاید پاورپوینت بمباران کردند، مخاطبان با چشمانی گیج، شوکه و بی حوصله بیرون می روند. این شامل ارائه 30 لغزنده شما در مورد جدیدترین و بهترین محصولات، ویژگی ها، عملکردها یا مزایا می شود. اگر مخاطبان پس از 60 روز 20٪ از آنچه ارائه شده را حفظ کنند، خوش شانس هستند.

این جایی است که ویدیوهای تخته سفید وارد عمل می شوند. این دوره شگفت انگیز و فوق العاده به شما می آموزد که چگونه احساس مخاطب را جذب کنید و آنها را با ایجاد این سبک از ویدیوها درگیر کنید که در نهایت تأثیری در ذهن افراد ایجاد می کند و در همان زمان آنها را جذب می کند. ما به چند ابزار ایجاد تخته سفید مانند videoscribe و animjoy نگاه خواهیم کرد که به شما کمک می‌کنند ویدیوهای عالی را در سریع‌ترین زمان ممکن بسازید - حتی به لطف فناوری هوش مصنوعی در پایان روز. این میتونه باعث بشه!! این مفهوم در واقع توسط کارشناسان به عنوان "داستان سرایی بصری" نامیده می شود.

اگر خلاقیت و جرات دارید که تبدیل به بهترین انیمیشن وایت برد روی کره زمین شوید - پس این دوره برای شما مناسب است!! اگر علاقه و اشتیاق به دست آوردن و نشان دادن چیزی عالی به همه دارید - پس این دوره برای شماست!!

به هر حال، ویدیوهای تخته سفید جذاب ترین، جذاب ترین هستند و می توانند در هر جایی یک فاکتور شگفت انگیز ایجاد کنند، شما آن را با خود ببرید.

ما همچنین به یک پلتفرم فریلنسر نگاه خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم خدماتی را برای دیگران بفروشید و برای مشتریان خود نیز ویدیو بسازید.

اکنون ثبت نام کنید و بیایید شروع به کار کنیم. چرا صبر کنیم؟

این دوره برای چه کسانی است:

  • افرادی که می خواهند ویدیوهای متحرک یا تخته سفید بسازند تا برند خود را تبلیغ کنند

  • افرادی که می خواهند به عنوان یک فریلنسر به صورت آنلاین درآمد کسب کنند. لطفاً همچنین توجه داشته باشید که خلاقیت یک ویژگی ضروری و لازم برای ایجاد ویدیوهای تخته سفید زیبا است

توجه ویژه: دسترسی به نرم افزار videoscribe و Animjoy برای تمرین درس های آموزش داده شده از دوره ضروری است.

این دوره برای چه کسانی است:

  • سازندگان ویدیو که می‌خواهند ویدیوهای پیشرفته‌ترین وایت برد را با سرعتی باورنکردنی ایجاد کنند
  • استودیوهای تولیدی که می خواهند ویدیوهایی به سبک تخته سفید برای مشتریان ایجاد کنند
  • فریلنسرهایی که می خواهند این هنر شگفت انگیز را یاد بگیرند تا در بازار رقابتی برجسته شوند
  • هر کسی که علاقه مند به یادگیری ساخت و تولید ویدیوی تخته سفید است

سرفصل ها و درس ها

ایجاد ویدئو تخته سفید با Videoscribe در سال 2022 Whiteboard video creation with Videoscribe in 2022

  • ابزار ایجاد تخته سفید مجهز به هوش مصنوعی (2022) Artificial Intelligence Powered Whiteboard Creation Tool (2022)

  • VideoScribe: آموزش کامل - قسمت 1 VideoScribe: Complete Tutorial - Part 1

  • VideoScribe: آموزش کامل - قسمت 2 VideoScribe: Complete Tutorial - Part 2

  • VideoScribe: آموزش کامل - قسمت 3 VideoScribe: Complete Tutorial - Part 3

  • VideoScribe: آموزش کامل - قسمت 4 VideoScribe: Complete Tutorial - Part 4

سخنرانی‌های ویژه در فریلنسرینگ و آنچه در ادامه در مورد ایجاد تخته سفید است Special Lectures in Freelancing and What's Next about whiteboard creation

  • معرفی یک پلتفرم فریلنسر محبوب برای کمک به فروش ویدیوهای خود Introduction to a popular freelancing platform to help you sell your videos

  • بستن افکار Closing thoughts

  • درس پاداش Bonus Lesson

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد ویدئو تخته سفید با VideoScribe (نسخه 2022)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
46m
8
Udemy (یودمی) udemy-small
10 تیر 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
34,285
4.4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Srinidhi Ranganathan Srinidhi Ranganathan

Srinidhi Ranganathan بنیانگذار و مدیرعامل FirstLookAi (اولین شرکت بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی هند در بنگلور ، هند) بنیانگذار و مدیرعامل شرکت FirstLookAi است. او یک تکنسین ، مربی بازاریابی دیجیتال ، نویسنده و متخصص ایجاد ویدیو با بیش از 10 سال تجربه است و در شرکت های برتر هند کار کرده است. وی با داشتن بیش از 4.9 دانش آموز لاخ در Udemy - تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال را تسهیل کرده و ایده های برتر استراتژی بازاریابی و برنامه های اجرای تاکتیکی پیشرفته را برای شرکت های برتر بازاریابی در هند از جمله شرکت های نوپا ، SMB و MNC ارائه داده است. این شامل جلسات ایده پردازی استراتژیک ، تجزیه و تحلیل بازار ، تحقیقات بازار مربوط به عملکرد دیجیتال ، پشتیبانی از ابتکارات مختلف بازاریابی برای محصولات جدید و تبلیغات تبلیغاتی مصرف کننده و غیره است. سرینیدی محبوبیت خود را از طریق روش های آموزشی منحصر به فرد ، عملی و در عین حال جذاب خود که برای آموزش در طول جلسات آموزشی استفاده می کند ، بدست آورد. برخی از روشهای آموزشی وی شامل تجارب یادگیری مجزا توسط رباتهای مجازی مانند Aera است که تغییرات رفتاری را در دانش آموزان ایجاد می کند و نوع جدیدی از جذابیت را در میان مردم ایجاد می کند. طرفداران پرشور او او را "افسانه بازاریابی دیجیتال" صدا می کنند و او مشغول کار بر روی ایجاد ربات های مجازی و انسان نما جدید است تا انقلابی در آموزش و پرورش هند ایجاد کند.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.