لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد Cityscapes در 3ds Max
Creating Cityscapes in 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تقریباً در هر سال ، در Autodesk 3ds Max ، طراحی و مدل سازی یک شهر را بیاموزید. پس از ارزیابی شرایط ، معماری و مرزهای شهر ، آدام کرسپی تکامل آن را با نمودار نمودار می کند و اطمینان حاصل می کند که منظره دیجیتال شهر مانند هر یک از نمونه های واقعی خود یک الگوی رشد و چیدمان را به نمایش می گذارد. سپس وی ساختار و م basicلفه های اساسی شهر را در Adobe Illustrator طراحی کرده و نمادهای قابل استفاده مجدد را برای نمایش درختان ، چراغ ها و ساختمان ها تولید می کند. با در دست داشتن این طرح ، آدام در 3ds Max غواصی می کند و در حالی که شهر را برای مقیاس بندی می کند ، اشیا Pro پروکسی ایجاد می کند. سپس هر عنصر به عنوان یک شی مرجع تنظیم می شود و در طول صحنه با استفاده از کانتینرها ، حافظه نهان Alembic و اشیا ray پروکسی پرتوی ذهنی کپی می شود. فصل آخر به شما نشان می دهد که چگونه می توانید آسمان ها و سایر زمینه های نقاشی مات را به نماهای خود اضافه کنید و نمونه ای از مدل سازی منظره شهری با دوربین متحرک را شامل می شود: پروژه ای شبیه سازی حرکت جرثقیل در بک لات استودیو.
موضوعات شامل:
تصور کردن شهر li>
برنامه ریزی شهر در ایلوستریتور li>
نقشه کشی ساختمانها li>
راه اندازی شبکه شهر li>
ایجاد عناصر درختی و روشنایی li>
ساختن ساختار مرجع li>
مدل سازی ماژول ها و وسایل خیابان li>
ایجاد اشیاren ارجاع شده و اشیاxy پروکسی پرتوی ذهنی li>
صادر کردن نشانگرهای لایه برای ترکیب بندی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مفهوم سازی شهر: ایجاد مرزها
1. Conceptualizing the City: Establishing Boundaries
بررسی شرایط موجود در شهر
Studying existing city conditions
ایجاد مرزهای نفوذ پذیر
Establishing visually permeable boundaries
تحول تاریخ شهر و تأثیرات
Evolving the city history and influences
تکامل ، انقلاب و شورش: ساخت و سازهای پوشاننده
Evolution, revolution, and revolt: Overlaying construction
طراحی حالت حمل و نقل
Designing transportation modes
2. برنامه ریزی شهر
2. Planning the City
ایجاد عناصر طراحی خیابان در Adobe Illustrator
Creating street-design elements in Adobe Illustrator
رسم حجم ساختمان برای طرح
Drawing building volumes for layout
ایجاد نمادهای درخت
Creating tree symbols
اضافه کردن روشنایی به نمادهای چراغ خیابان
Adding lighting to streetlight symbols
تخمگذار از شبکه و ساختمان های شهر
Laying out the city grid and buildings
3. ایجاد عناصر باکس سفید
3. Creating White-Box Elements
ایجاد ساختار مرجع
Creating a reference structure
مدل سازی ماژول های خیابانی
Modeling street modules
مسدود کردن حجم ساختمان
Blocking out building volumes
مسخره کردن حجم درخت
Mocking up tree volumes
مدل سازی مبلمان و وسایل خیابان
Modeling street furniture and fixtures
4- استفاده از ماژول های مرجع برای مسدود کردن شهر
4. Using Referenced Modules to Block Out the City
ایجاد اشیاء ارجاع شده
Creating referenced objects
به روزرسانی و تغییر منابع
Updating and changing references
دارایی حاوی دارایی برای ارجاع
Containerizing assets for referencing
با استفاده از پروکسی ها و Container Explorer
Using the proxies and the Container Explorer
ایجاد اشعه ذهنی پروکسی برای درختان
Creating mental ray Proxy objects for trees
قرار دادن و تکثیر درختان
Placing and duplicating trees
5- پایان دادن به نماها: ایجاد آسمان و مضامین
5. Ending the Views: Creating Skies and Mattes
ایجاد محدودیت های نقاشی مات
Establishing matte-painting confines
تنظیم مارکرهای لایه برای آهنگسازی
Setting up the layer markers for compositing
صادرات نشانگرهای لایه برای ترکیب
Exporting layer markers for compositing
مطالعه موردی پیاده سازی: شلیک جرثقیل بک گراند دیجیتال
Implementation case study: Digital backlot crane shot
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است.
وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است.
آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است.
در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.
نمایش نظرات