آموزش Mudbox 2016

Mudbox 2016 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنرمندان: برای بهره مندی بیشتر از Mudbox ، از جمله مجسمه سازی ، نقاشی بافت و ابزارهای تجسم مفهوم ، هر آنچه را که لازم دارید ، به دست آورید. این که آیا شما تازه شروع کار با Mudbox هستید یا یک پیشکسوت صنعت فصلی هستید ، این دوره ضمن بررسی تکنیک های ایجاد مدل فرم آزاد و استخراج نقشه ، نمای کاملی از ویژگی های قدرتمند ساخت مجسمه سازی و نقاشی Mudbox را ارائه می دهد.

Craig Barr همچنین شامل retopology، posing، and rendering and export می باشد و تجربه کاملی از یادگیری گردش کار Mudbox را در پروژه های طراحی فیلم ، بازی و شخصیت به شما ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
  • گشت و گذار در Mudbox
  • ایجاد بدوی ها
  • وارد کردن مدلها
  • کار با لایه ها
  • مجسمه سازی
  • نقاشی با تمبر و شابلون
  • تجدید نظر در مورد الگوها
  • استخراج نقشه های جزئی
  • نقاشی بافت
  • ژست گرفتن
  • ارائه و صادرات

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. رابط کاربری: محیط Mudbox 1. User Interface: The Mudbox Environment

  • درک رابط کاربری Understanding the user interface

  • ناوبری مشاهده Viewport navigation

2. هندسه و تقسیم بندی 2. Geometry and Subdivision

  • ایجاد اولیه Creating primitives

  • مدلهای وارداتی Importing models

  • پارامترهای مش ایده آل برای زیربخش کارآمد Ideal mesh parameters for efficient subdivision

  • گزینه های تقسیم بندی Subdivision options

3. لایه ها 3. Layers

  • کار با لایه های مجسمه سازی Working with sculpt layers

  • کار با لایه های رنگ Working with paint layers

4- ابزار مجسمه سازی 4. Sculpting Tools

  • پارامترهای ابزار Tool parameters

  • یک تور از برس های مجسمه A tour of the sculpt brushes

5- گردش کار مجسمه سازی 5. The Sculpting Workflow

  • شکل و ساختار ارگانیک Organic form and structure

  • جزئیات متوسط ارگانیک Organic medium details

  • جزئیات مجسمه های زیبایی ارگانیک Organic fine detail sculpting

  • عدم تقارن Asymmetry

  • مجسمه سازی سطح سخت Hard-surface sculpting

6. تمبر و استنسیل 6. Stamps and Stencils

  • مجسمه سازی و نقاشی با تمبر و استنسیل Sculpting and painting with stamps and stencils

7. رتروپولوژی 7. Retopology

  • درک روتولوژی Understanding retopology

8. استخراج نقشه های جزئیات 8. Extracting Detail Maps

  • جابه جایی Displacement

  • نقشه های عادی Normal maps

  • انسداد محیط Ambient occlusion

9. نقاشی بافت در ماد باکس 9. Texture Painting in Mudbox

  • گشت و گذار در برس و ابزار رنگ Mudbox A tour of the Mudbox paint brushes and tools

  • کار در فضای UV Working in UV space

  • آزادی از اشعه ماوراء بنفش: نقاشی Ptex در Mudbox Freedom from UVs: Ptex painting in Mudbox

  • انتقال لایه های رنگ Transferring paint layers

10. گردش کار نقاشی 10. The Painting Workflow

  • پایه نقاشی Base painting

  • نقاشی پروژکتور Projection painting

  • تصحیح رنگ Color correction

  • با استفاده از لایه ها Using layers

  • جزئیات نقاشی Painting details

  • پل زنده مادباکس و فتوشاپ Mudbox and Photoshop live bridge

11- نوشتن و تغییر شکل با ابزارهای مطرح 11. Posing and Deforming with Pose Tools

  • کار با مفاصل Working with joints

  • در حال نمایش Posing

12. ارائه 12. Rendering

  • روشنایی گلگیر Mudbox lighting

  • فیلترهای مشاهده Viewport filters

  • تفسیر Rendering

13. صادرات 13. Exporting

  • مدلهای خود را صادر کنید Exporting your models

  • صادرات بافت Exporting textures

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Mudbox 2016
جزییات دوره
4h 34m
41
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
87,531
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Craig Barr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Barr Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.