آموزش ایجاد یک ماده پیشرفته با Substance Designer

Creating an Advanced Material with Substance Designer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در ابتدا ایجاد مواد با استفاده از روش های رویه ای دشوار به نظر می رسد. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه یک ماده پیچیده را به لایه ها و ماژول های قابل کنترل تقسیم کنید و نحوه ایجاد تکرار برای ایجاد پیچیدگی را بیاموزید. ساخت مواد با استفاده از روش های رویه ای در ابتدا می تواند یک کار دلهره آور باشد. در این دوره ، ایجاد یک ماده پیشرفته با Substance Designer ، روش هایی را یاد می گیرید که چگونه با ساختن قطعات در یک زمان و تکرار ایده ها ، به چنین کاری نزدیک شوید. این دوره شامل مطالبی در مورد نحوه ساخت مواد در لایه ها ، ساخت و استفاده از ابزارهای مدولار و از همه مهمتر نحوه تکرار طرح ها برای ایجاد پیچیدگی خواهد بود. در پایان این دوره ، شما درک عمیق تری از روند کار مواد رویه ای خواهید داشت که باید روش های جدیدی برای دستیابی به ایجاد مواد پیچیده در Substance Designer به شما ارائه دهد. نرم افزار مورد نیاز: طراح مواد.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد مواد آجر سنگی Creating the Stone Brick Material

  • ایجاد نقشه ها و الگوهای اولیه Creating Initial Maps and Patterns

  • افزودن Edge Wear Adding Edge Wear

  • اضافه کردن سطح سازه و سنگ Adding Surface Wear and Stone Formations

  • پالایش اشکال و الگوهای نقشه ارتفاع Refining the Height Map Shapes and Patterns

  • ایجاد یک نقشه رنگ اساسی Creating a Basic Color Map

  • ایجاد یک نقشه اولیه ناهمواری Creating a Basic Roughness Map

ایجاد مواد گروت Creating the Grout Material

  • ایجاد نقشه ارتفاع Creating the Height Map

  • اشکال سنگ و سنگریزه را اضافه کنید Add Stone and Pebble Shapes

  • ایجاد نقشه رنگ اساسی Creating the Basic Color Map

  • ایجاد نقشه اولیه ناهمواری Creating the Basic Roughness Map

ساخت یک ابزار ترکیب سفارشی Building a Custom Blending Tool

  • ایجاد گره ارتفاع تا ماسک Creating a Height to Mask Node

  • کنترل ها را به Height به Mask اضافه کنید Add Controls to Height to Mask

  • کاوش پردازنده Pixel Exploring the Pixel Processor

  • ایجاد گره ترکیبی ارتفاع ماده Creating a Material Height Blend Node

  • اضافه کردن کنترل ها به مخلوط ارتفاع ماده Adding Controls to Material Height Blend

لایه شاخ و برگ ایجاد کنید Create the Foliage Layer

  • پالایش ارتفاع آجر سنگی Refining the Stone Brick Height

  • پالایش ارتفاع دوغاب Refining the Grout Height

  • تصفیه نقشه رنگ Refining the Color Map

  • ساخت لایه شاخ و برگ پایه Building the Base Foliage Layer

  • مخلوط کردن بیشتر اصلاحات و تصفیه شاخ و برگ Further Blending Tweaks and Foliage Refinement

پالایش ، پالایش ، پالایش Refinement, Refinement, Refinement

  • تنظیم گره ارتفاع خود را Tweaking Your Height Blend Node

  • افزودن سنگهای کوچک Adding Small Stones

  • افزودن یک لایه لیکن Adding a Lichen Layer

  • ناهمواری Tweaking Roughness

  • تنظیمات نهایی Final Adjustments

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک ماده پیشرفته با Substance Designer
جزییات دوره
3h 18m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
22
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Arvin Villapando Arvin Villapando

آروین ویلاپاندو یک هنرمند بافت است که از دالاس ، تگزاس واقع شده است. او تقریباً دو سال است که با ایجاد بافت های رویه ای در Substance Designer کار می کند. او در حال حاضر در gametextures.com مشغول به کار است و در آنجا انواع ابزارها و بافت ها را با استفاده از Substance Designer و Substance Painter طراحی می کند. او با همسر فوق العاده حمایتگر خود و سه پسر با استعداد و مهربان خوشبخت است.