آموزش دوره جامع کامل Nuke قسمت 1

Nuke Full Comprehensive Course Part 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

نام دوره: Nuke Full Comprehensive Course Part 1

  همانطور که این نقل قول می‌گوید  «یک احمق می‌تواند چیزی را پیچیده کند، برای ساده کردن آن به یک نابغه نیاز است»  توسط وودی گاتری  بنابراین در اینجا من سعی می‌کنم نابغه باشم.

جوک جدا اما جدی USB این دوره Nuke کیفیت فوق العاده ابتدایی دارد و همانطور که گفتم چشم انداز من این است که دوره های زنجیره ای برای یک سفر ایجاد کنم و از شما دعوت می کنم که این دوره را بگذرانید تا در کل یک سفر جدید داشته باشید. سطح جدید، پس بیایید با این دوره فوق العاده ابتدایی Nuke شروع کنیم. اولین سخنرانی همه شما را می بینم. بنابراین اکنون ثبت نام کنید.

  1. این دوره برای چه کسانی است
  • اگر می خواهید هنرمند آهنگسازی Nuke باشید
  • اگر دانش اولیه فتوشاپ دارید
  • اگر دانش اولیه درباره افترافکت دارید
  • اگر دانش اولیه از Blender، Maya یا هر بسته نرم افزاری سه بعدی دارید
  1. کلاس
  2. را پوشش خواهد داد
  • 1. واسط فضای کاری Nuke
  • 2. وارد کردن نودهای خواندنی هسته ای
  • 3. تنظیمات پروژه Nuke
  • 5. ذخیره فایل Nuke
  • 6. Zoom and Navigation Viewer Nuke
  • 9. نود تبدیل هسته
  • 10. گزینه مشترک نود هسته
  • 11. کانال های بیننده Nuke
  • 12. کانال کمکی Nuke Viewer
  • 13. Nuke Viewer Wipe Tool
  • 14. Nuke Veiwer Pause Botton Update
  • 15. کانال کمکی Nuke Viewer
  • 16. Nuke Viewer Wipe Tool
  • 17. Nuke Veiwer Pause Botton Update
  • 18. منطقه مورد علاقه Nuke Veiwer
  • 19. نوار اطلاعات نمایشگر Nuke
  • 20. هشدار کلیپ بیننده Nuke
  • 21. Nuke Viewer Aspect Ratio
  • 22. فرآیند ورودی Nuke Viewer
  • 23. Nuke Veiwer Save Zone
  • 24. کد زمان بیننده Nuke
  • 25. Nuke Viewer Frame Slider Range
  • 26. گزینه پخش Nuke Veiwer
  • 27. جعبه مرزی بیننده هسته
  • 28. گزینه متفرقه Nuke Viewer
  • 29. Nuke Write Node Rendering a Singal Image
  • 30. توالی تصویر رندر گره نگارش Nuke
  • 31. Nuke Write Node Render Order
  • 32. Opacity در مقابل شفافیت Nuke
  • 33. Nuke What is Alpha
  • 34. محاسبه Premult Nuke
  • 35. Nuke Why Premult مورد نیاز است
  • 36. Nuke Premult با مایا (Vray)
  • 37. Nuke Premult در After Effects
  • 38. Nuke Shuffle Node
  • 39. Manual Nuke Nuke Shuffle Node ایجاد کانال RGB
  • 40. Nuke Shuffle Copy Node
  • 41. اهمیت Bounding Box در Nuke
  • 42. جعبه محدود کننده هسته با ابزار منحنی
  • 43. Nuke Reformat Node
  • 44. Nuke Visual Math

درباره من

سلام به همه. من آریجیت مربی هستم با 15 سال سابقه تدریس از 1 آوریل 2006 شروع به تدریس کردم. در این سال ها بیش از 15000 دانش آموز آفلاین تدریس کرده ام. من مأموریت دارم یک سری کلاس های هسته ای را تدریس کنم و اینجا بهترین مکان برای آموزش دید من است. وقتی من در مورد چشم انداز خود صحبت می کنم که این است که کل خط لوله و گردش کار این دنیای VFX را آموزش دهم تا بتوانم نرم افزاری به نام Nuke را به شما آموزش دهم. آموزش برای من به این معنی است که ساده ترین راه ممکن را ارائه دهم. به نمونه کارها من نگاهی بیندازید و سپس متوجه خواهید شد که چه کسی معلم شما برای این دوره خواهد بود.

متشکرم

آریجیت داتا (مدرس)

ریاضی تصویری را برای این تصویر ارائه شده طراحی کنید و کار خود را در قالب تصویر مانند JPG به اشتراک بگذارید.

دوره کامل را تکمیل کنید تا بتوانید ریاضی بصری خود را بسازید، زیرا ریاضیات بصری برای آهنگساز بودن بسیار مهم است و nuke نرم افزاری برای کمپوست سازی است و ابزار کمپوست ریاضی تصویری است که در این دوره به شما نشان داده ام و اگر لازم است آن را با درک درست یاد بگیرید، باید دوره کامل را دنبال کنید زیرا همه چیز گام به گام اتفاق می افتد اگر دوره کامل را دنبال کنید، برای ساخت این پروژه با مفهوم فرآیند ریاضی تصویری مشکلی نخواهید داشت.

لطفاً فایل پروژه را از منابع دانلود کنید. اگر می‌خواهید از تصویر خود استفاده کنید، می‌توانید از آنها استفاده کنید زیرا خلاقیت نباید محدود شود.  

   


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • Node Common Option قسمت 2 Node Common Option Part 2

  • تنظیمات پروژه قسمت 1 Project Settings Part 1

  • زوم و پیمایش بیننده Viewer Zoom and Navigation

  • گزینه متفرقه بیننده Viewer Miscellaneous Option

  • ریاضی بصری Visual Math

  • ذخیره فایل Nuke قسمت 2 Saving Nuke File Part 2

  • تنظیمات پروژه قسمت 2 Project Settings Part 2

  • شفافیت در مقابل شفافیت Opacity vs Transparency

  • گزینه پخش Veiwer Veiwer Playback Option

  • جعبه محدود کننده با ابزار منحنی Bounding Box With Curve Tool

  • Premult with Maya (Vray) Premult with Maya (Vray)

  • تبدیل گره قسمت 3 Transform Node Part 3

  • ذخیره فایل Nuke قسمت 1 Saving Nuke File Part 1

  • درهم آمیختن نود کپی قسمت 2 Shuffle Copy Node Part 2

  • ارائه تصویر سینگل Rendering a Singal Image

  • Shuffle Node قسمت 4 Shuffle Node Part 4

  • فرآیند ورودی بیننده Viewer Input Process

  • چرا Premult مورد نیاز است Why Premult is Needed

  • کانال کمکی بیننده Viewer Auxiliary Channel

  • آلفا چیست What is Alpha

  • تبدیل گره قسمت 2 Transform Node Part 2

  • Shuffle Node Part 2 Shuffle Node Part 2

  • Node Common Option قسمت 1 Node Common Option Part 1

  • Premult در After Effects Premult in After Effects

  • وارد کردن گره های خواندنی قسمت 2 Importing Read Nodes Part 2

  • محدوده لغزنده قاب بیننده Viewer Frame Slider Range

  • کد زمان بیننده Viewer Time Code

  • نسبت تصویر بیننده Viewer Aspect Ratio

  • Veiwer Pause Botton Update Veiwer Pause Update Botton

  • ترتیب رندر گره را بنویسید Write Node Render Order

  • کانال های بیننده Viewer Channels

  • تغییر فرمت گره Reformat Node

  • دنباله تصویر رندر Rendering Image Sequence

  • اهمیت جعبه مرزی Importance of Bounding Box

  • رابط فضای کاری Interface of Workspace

  • محاسبه اولیه Premult Calculation

  • Veiwer Save Zone Veiwer Save Zone

  • Shuffle Node قسمت 3 Shuffle Node Part 3

  • جعبه محدود کننده بیننده Viewer Bounding Box

  • منطقه مورد علاقه ویور Veiwer Region Of Interest

  • ایجاد دستی کانال RGB Manual RGB Channel Creation

  • هشدار کلیپ بیننده Viewer Clip Warning

  • Shuffle Node Part 1 Shuffle Node Part 1

  • مقدمه Introduction

  • تبدیل گره قسمت 1 Transform Node Part 1

  • قسمت 1 نود کپی مخلوط کنید Shuffle Copy Node Part 1

  • وارد کردن گره های خواندنی قسمت 1 Importing Read Nodes Part 1

  • ابزار پاک کردن نمایشگر Viewer Wipe Tool

  • نوار اطلاعات بیننده Viewer Info Bar

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش دوره جامع کامل Nuke قسمت 1
جزییات دوره
6h 39m
49
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
250
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Arijit Datta
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Arijit Datta Arijit Datta

هنرمند جلوه های بصری

من کی هستم؟

همه چیز از کودکی من شروع شد. در دوران کودکی من این توانایی را داشتم که با دیدن هر چیزی بدون یادگیری هیچ درسی طراحی/طرح بکشم. من در رده سنی ام از نظر نقاشی خیلی جلوتر بودم. پدرم مرا در سال 1992 در یک مدرسه هنری محلی پذیرفت. نام مدرسه مدرسه هنر مدرن بود و این مدرسه هنوز وجود دارد. بسیار حس نوستالژیک است.

من فقط 2 سال آنجا درس خواندم و بی دلیل آنجا را ترک کردم و در سال 1998 به آنجا برگشتم و دوره پنجم را در سال 2006 به پایان رساندم. خواهر عمویم به من توصیه کرد که به طراحی گرافیک بپیوندم و من این کار را انجام دادم و اضافه شد. در دوره DTP در Ankur، وابسته به انجمن کودکان نهرو در سال 2004. من واقعاً کار خوبی انجام داده بودم که برای تبدیل شدن به یک روز به یاد ماندنی در زندگی من کافی بود.

در همین حین، 3Ds Max در مدرسه پسر عمویم معرفی شد و یک روز او با یک فایل الگوی یک اژدها در 3Ds Max 4 بازی می کرد. وقتی او به من نشان داد، من از این موضوع غافلگیر شدم و تصمیم گرفتم یاد بگیرم.

اما آن زمان به آسانی آموزش تصویری سیگنال نبود. بنابراین، با کمبود منابع، شروع به یادگیری خودم از آموزش های متنی مانند وب سایت های مختلف کردم. 1 آوریل 2006 هنوز به یاد دارم که حرفه من به عنوان یک مربی سه بعدی در یک کالج شروع شد، پس از آن دیگر نگاهی به گذشته نداشتم. من به پونه به حیدرآباد به بنگلور و ایندور به احمدآباد سفر کردم و در این سال ها به حدود 15000 دانش آموز آموزش دادم. عصر امروز دیجیتال است و من دوست دارم با دوره های آنلاین ارزش بیشتری به آن اضافه کنم زیرا احساس می کنم باید بیشتر به کسانی که به اعتقادات من ایمان دارند بدهم. همانطور که همه دارید از من حمایت کنید.

⮨ با احترام ⮩

متشکرم

آریجیت داتا | مربی جلوه های بصری

.