آموزش تعامل شخصیت در Softimage

Character Interaction in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Softimage، نحوه متحرک سازی یک تعامل چند کاراکتری با تکنیک های صرفه جویی در زمان را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2012. در این آموزش Softimage، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تعامل چند کاراکتری را با تکنیک های صرفه جویی در زمان متحرک سازیم. ما ابتدا مرحله برنامه ریزی این پروژه را بررسی می کنیم، و سپس مستقیماً وارد آن می شویم و اجرا را از ابتدا تا انتها ایجاد می کنیم، مهارت هایی را یاد می گیریم که می تواند برای هر شخصیتی اعمال شود. همچنین نوار ابزارهای بسیار ساده اما مفیدی برای انتخاب سریعتر کنترل ها ایجاد می کنیم، در مورد مزایای انتخاب ترتیب چرخش مناسب برای اشیاء کنترلی بحث می کنیم، راه هایی برای غلبه بر درون یابی قفل گیمبال را یاد می گیریم و نگاهی به رویکرد Softimage برای ارجاع فایل خواهیم داشت. در پایان آموزش، شما به مجموعه ای از مهارت های مورد نیاز برای متحرک سازی تعاملات سرگرم کننده و باورپذیر شخصیت ها دست خواهید یافت! نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تعامل شخصیت در Softimage Character Interaction in Softimage

  • برنامه ریزی انیمیشن Planning the Animation

  • آشنایی با ریگ انیمیشن و ارجاع فایل Getting Familiar with the Animation Rig and File Referencing

  • شروع صحنه مبارزه Starting the Fight Scene

  • تکمیل حمله اولیه Villain's Initial Attack Completing the Villain's Initial Attack

  • مسدود کردن در پیگیری پس از حمله شرور Blocking in the Follow-through After the Villain's Attack

  • خشن در پاییز شرور Roughing in the Villain's Fall

  • ادامه کار ما در مورد سقوط شخصیت شرور Continuing Our Work on the Villain's Fall

  • انیمیشن فرود شرور Animating the Villain's Landing

  • پایان دادن به افراط و تفریط شرور Finishing the Villain's Extremes

  • در حال تکمیل گذرنامه مسدود کردن شخصیت شرور Wrapping up the Villain's Blocking Pass

  • شروع گذرنامه قهرمان قهرمان Beginning the Heroine's Blocking Pass

  • خشن در انتظار ضد حمله Roughing in the Anticipation to the Counter-attack

  • متحرک سازی ضد حمله Animating the Counter-attack

  • به روز رسانی یک مدل مرجع Updating a Referenced Model

  • متحرک سازی دنباله رو بعد از ضدحمله قهرمان Animating the Follow-through After the Heroine's Counter-attack

  • در حال کار بر روی مرحله نهایی گذرنامه مسدود کردن قهرمان Working on the Final Phase of the Heroine's Blocking Pass

  • پایان دادن به رمز عبور قهرمانان Concluding the Heroine's Blocking Pass

  • هموارسازی درون یابی شرور Smoothing the Interpolation of the Villain

  • پاکسازی حمله اولیه شرور Cleaning up the Villain's Initial Attack

  • تنظیم دقیق شخصیت شرور پس از حمله او Fine-tuning the Villain After Her Attack

  • رفع چرخش بالای بدن شرور در طول سقوط او Fixing the Spin of the Villain's Upper Body During Her Fall

  • اصلاح پاهای شرور در طول سقوط او Correcting the Villain's Feet During Her Fall

  • صیقل دادن بازوها و سر شرور هنگام سقوط Polishing the Villain's Arms and Head as She Falls

  • بهینه سازی آخرین بخش از انیمیشن شرور Tweaking the Last Section of the Villain's Animation

  • برداشتن قفل گیمبال در مچ دست راست شرور Removing Gimbal Lock in the Villain's Right Wrist

  • تمام کردن نیم تنه شرور Finishing the Villain's Torso

  • نهایی کردن سر شرور Finalizing the Villain's Head

  • بستن پای راست شرور Wrapping up the Villain's Right Leg

  • پایان دادن به پای چپ شرور Finishing the Villain's Left Leg

  • تکمیل بازوی راست شرور Completing the Villain's Right Arm

  • پایان دادن به شخصیت شرور Finishing the Villain

  • هموارسازی درون یابی قهرمان Smoothing the Interpolation of the Heroine

  • پرداختن به آغاز اجرای قهرمان Polishing the Beginning of the Heroine's Performance

  • پایان دادن به آغاز انیمیشن قهرمان Finishing the Beginning of the Heroine's Animation

  • رفع هاپ در طول ضدحمله قهرمان Fixing the Hop During the Heroine's Counter-attack

  • تصحیح ضد حمله Correcting the Counter-attack

  • پالایش آخرین بخش از اجرای قهرمان Refining the Last Section of the Heroine's Performance

  • تمام کردن تنه و سر قهرمان قهرمان Finishing the Heroine's Torso and Head

  • نهایی کردن بازوی چپ قهرمان Finalizing the Heroine's Left Arm

  • تکمیل کار ما روی بازوی راست قهرمان Completing Our Work on the Heroine's Right Arm

  • بررسی لحظه آخری و اتمام پروژه Last Minute Check and Finishing the Project

نمایش نظرات

آموزش تعامل شخصیت در Softimage
جزییات دوره
6h 4m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.