آموزش ردیابی و بازسازی صورت در NUKEX

Facial Tracking and Reconstruction in NUKEX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره شما را با یک روش منحصر به فرد ردیابی صورت با ردیابی و بازسازی صورت در NUKEX هدایت می کند. بازیگران را به عنوان هندسه چند ضلعی در آماده سازی برای یک عکس بزرگتر VFX بازسازی کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX، Maya 2017. گسترش همه بررسی اجمالی دوره 1m 38s مقدمه ، بررسی اجمالی پروژه و تهیه فیلم 28 متر 36s ایجاد مسیر عبور خودکار و دستی صورت و سر 36 متر 25 ثانیه ایجاد ، تنظیم دقیق و صادرات دوربین حل شده 33 متر 45s بررسی Solve ، استفاده از Point Cloud Generator و تولید Mesh Data 41m 44s بازسازی چهره/سر بازیگر در مایا 42 متر 8 ثانیه ایجاد بافت های مبتنی بر فیلم با استفاده از NUKEX و فتوشاپ/جمع بندی دوره دهه 18 هجری علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه ، بررسی اجمالی پروژه و تهیه فیلم Introduction, Project Overview, and Preparing Footage

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Project Introduction and Overview

  • آماده سازی فیلم برای ردیابی Preparing Footage for Tracking

  • فیلم Rotoscoping برای ردیابی Rotoscoping Footage for Tracking

ایجاد مسیر عبور خودکار و دستی صورت و سر Creating Automatic and Manual Track Pass of the Face and Head

  • ایجاد مسیر دستی دستی Creating the Manual Track Pass

  • نگاهی کوتاه به حذف اعوجاج لنز A Brief Look at Removing Lens Distortion

  • راه اندازی دوربین ردیاب NUKE Setting up NUKE's Camera Tracker

  • ایجاد گذرگاه خودکار و حذف مسیرهای بد Creating the Auto-track Pass and Removing Bad Tracks

  • ترکیب مسیرهای دستی و اتوماتیک Combining the Manual and Automatic Track Passes

ایجاد ، تنظیم دقیق و صادرات دوربین حل شده Creating, Fine-tuning, and Exporting the Camera Solve

  • ایجاد دوربین اولیه Creating the Initial Camera Solve

  • حذف نقاط پیگیری سه بعدی مسئله Removing Problem 3D Track Points Manually

  • حذف نقاط پیگیری سه بعدی مسئله به صورت خودکار Removing Problem 3D Track Points Automatically

  • تنظیم موقعیت ، جهت گیری و مقیاس حل Adjusting the Position, Orientation, and Scale of the Solve

  • گزینه های متعدد برای صادرات حل Multiple Options for Exporting the Solve

بررسی Solve ، استفاده از Point Cloud Generator و تولید Mesh Data Checking the Solve, Using the Point Cloud Generator, and Generating Mesh Data

  • بررسی داده ها با Scanline Renderer Checking the Solve Data with the Scanline Renderer

  • اصول استفاده از مولد ابر نقطه ای Basics of Using the Point Cloud Generator

  • راه اندازی ژنراتور ابر ابر برای حل جزئیات بالا Setting up the Point Cloud Generator for a High Detail Solve

  • تنظیم نتایج مولد ابر نقطه ای Adjusting the Results of the Point Cloud Generator

  • تبدیل ابرهای نقطه ای به داده های مش Converting Point Clouds into Mesh Data

  • صادر کردن داده های دوربین و مش از NUKE برای مایا Exporting Camera and Mesh Data out of NUKE for Maya

بازسازی چهره/سر بازیگر در مایا Reconstructing the Actor’s Face/Head in Maya

  • تنظیم صحنه و انطباق داده های NUKE با فیلم Setting up the Scene and Fitting the NUKE Data to the Footage

  • شروع توپولوژی مجدد مش Beginning the Re-topology of the Mesh

  • آینه سازی صورت و ادامه توپولوژی Mirroring the Face and Continued Re-topology

  • ایجاد Shader Projection Creating the Projection Shader

  • UV و صادرات صورت به NUKE UVing and Exporting the Face Back to NUKE

ایجاد بافت های مبتنی بر فیلم با استفاده از NUKEX و فتوشاپ/جمع بندی دوره Creating Footage-based Textures Using NUKEX and Photoshop / Course Wrap-up

  • راه اندازی گره سه بعدی پروژه و ارائه به خط لوله UVs Setting up the Project 3D Node and Rendering to UVs Pipeline

  • ارائه از NUKE و Stitching Together در فتوشاپ Rendering from NUKE and Stitching Together in Photoshop

  • استفاده از بافت جدید و جمع بندی دوره Applying the New Texture and Course Wrap-up

نمایش نظرات

آموزش ردیابی و بازسازی صورت در NUKEX
جزییات دوره
3h 23m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Peter Gend
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter Gend Peter Gend

پیتر یک هنرمند CGI با سالها تجربه در صنعت فیلم ، انیمیشن و بازی های ویدیویی است. برخی از موارد برجسته شامل سیمپسونهای فاکس ، چهار شگفت انگیز ، هفته کوسه کانال دیسکاوری ، رابطه جنسی و شهر ، زندگی مخفی والتر میتی و موارد دیگر است! پیتر طی 8 سال گذشته در آموزش عالی مشغول به کار بوده و موضوعات مختلفی را شامل می شود: مجسمه سازی دیجیتال ، شبیه سازی پویا ، مدل سازی سنتی ، تقلب شخصیت ، اسکریپت نویسی MEL ، نورپردازی ، بافت و موارد دیگر. او همچنین وقت خود را صرف کار در تدوین برنامه درسی و به عنوان مدیر گروه کرد. پیتر همچنین اکنون به شدت در دنیای نمونه سازی سریع فرو رفته است ، کارهای او اخیراً در وب سایت و بلاگ MakerkBot نشان داده شده است.