لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد یک صحنه داخلی با مخلوط کن
Creating an Interior Scene with Blender
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه از Blender برای مدل سازی ، بافت و ارائه یک صحنه داخلی واقع گرایانه استفاده کنید. در این دوره نویسنده Darrin Lile تکنیک هایی را برای ایجاد محیط برای انیمیشن و تجسم معماری به کار می برد. او ابتدا با ایجاد ساختار اساسی یک اتاق نشیمن کانکس معاصر بر اساس نقشه های وارداتی شروع می کند و سپس نکات مفیدی را برای مدل سازی مبلمان و لوازم جانبی ارائه می دهد. Darrin بعدی نحوه استفاده از مواد را بر روی اشیا in موجود در صحنه خود نشان می دهد ، همچنین نقشه UV و بافت آنها را نشان می دهد. سرانجام ، او فرایند افزودن چراغ به صحنه و تولید یک تصویر ارائه شده از محیط را طی می کند.
موضوعات شامل:
مرور تصاویر مرجع li>
خشن بودن در کف ، دیوارها و سقف li>
ایجاد دیوارها و پنجره ها li>
مبلمان مدل سازی li>
مبلمان نقشه برداری ماورا بنفش li>
تنظیم مطالب در ویرایشگر گره li>
افزودن چراغ li>
ارائه تصویر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. آماده سازی صحنه
1. Preparing the Scene
مقیاس صحنه
Scene scale
بررسی تصاویر مرجع
Reviewing the reference images
ناهمواری های کف ، دیوارها و سقف
Roughing in the floor, walls, and ceiling
2. ایجاد دیوارها و ویندوز
2. Creating the Walls and Windows
ایجاد ویندوز
Creating the windows
جزئیات دیوارها
Detailing the walls
اضافه کردن جزئیات دیگر و تر و تمیز
Adding other details and trim
3. ایجاد مبلمان
3. Creating the Furniture
شروع صندلی Eames
Beginning the Eames chair
ادامه صندلی Eames
Continuing the Eames chair
پایان دادن به صندلی Eames
Finishing the Eames chair
شروع صندلی رحم
Starting the womb chair
پایان دادن به صندلی رحم
Finishing the womb chair
مدل کردن مبل
Modeling the couch
ایجاد میزها و لوازم جانبی نهایی
Creating end tables and accessories
4- بافت صحنه
4. Texturing the Scene
اشعه ماوراء بنفش مبلمان را ترسیم می کند
UV mapping the furniture
ایجاد بافت های قابل کاشی در فتوشاپ
Creating tileable textures in Photoshop
طرح صادرات UV به فتوشاپ
Exporting a UV layout to Photoshop
تنظیم مواد در ویرایشگر گره
Setting up materials in the Node Editor
تنظیمات رنگ در ویرایشگر گره
Color adjustments in the Node Editor
5- ارائه صحنه
5. Rendering the Scene
اضافه کردن چراغهای عملی به صحنه
Adding practical lights to the scene
ارائه تصویر نهایی
Rendering the final image
نتیجه
Conclusion
با تشکر از شما و مراحل بعدی
Thank you and next steps
نمایش نظرات