لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D R18: تجسم و طراحی محصول
Cinema 4D R18 Essential Training: Product Visualization and Design
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
درک خود را از نحوه کار با مواد و نورپردازی در CINEMA 4D (C4D) غنی کنید و ببینید که چگونه این روش ها را در گردش کار تجسم محصول خود بگنجانید. در این دوره ، مفاهیم اصلی C4D را مرور کنید ، نحوه کار با مدل هایی را که در قالب C4D بومی نیستند ، کشف کنید و ببینید که چگونه می توان انواع مختلف مواد - دست انداز ، نورانی ، انعکاسی و انکساری - و همچنین نحوه کار با آنها را ساخت. مواد موجود در مدلهای وارداتی. این دوره همچنین نشان می دهد که چگونه می توان با دوربینها کار کرد تا جلوه هایی مانند عمق میدان ، نحوه استفاده از Global Illumination و سایر روشهای نورپردازی برای افزایش واقع گرایی رندرهای شما و غیره ایجاد شود.
این یک دوره مقدماتی است ، اما اگر در C4D کاملاً جدید هستید ، CINEMA 4D R18 Essential Training: The اصول i> را بررسی کنید. در آن دوره ، استاد Andy Needham از همان ابتدا شروع می کند ، شما را با رابط و سایر مفاهیم اساسی آشنا می کند تا به شما کمک کند درک کنید C4D چیست و چگونه کار می کند.
موضوعات شامل:
مدل سازی با splines li>
ایجاد و استفاده از مواد li>
تعیین اینکه از کدام ارائه دهنده استفاده شود li>
افزودن دوربین li>
تغییر تنظیمات دوربین li>
افزودن عمق میدان li>
ایجاد و دستکاری منابع نور li>
ایجاد یک استودیوی عکاسی ساده li>
استفاده از انسداد محیط li>
تنظیم ارائه های چند گذر li>
ایجاد موارد استفاده شده و استفاده از موارد اضافی li>
تصحیح رنگ با استفاده از مات li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
این دوره چیست و نیست
What this course is and isn't
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تجسم محصول
1. Product Visualization
تجسم محصول چیست؟
What is product visualization?
چگونه C4D برای تجسم محصول استفاده می شود؟
How is C4D used for product visualization?
نمونه کار
Examples of work
مفاهیم تصویر بزرگ
Big picture concepts
2. کار با مدل
2. Working with Models
درک سلسله مراتب
Understanding the hierarchy
مدل های دستکاری
Manipulating models
مدلهای وارداتی
Importing models
کار با سطوح فرعی
Working with subdivision surfaces
با استفاده از splines برای تغییر مدل ها
Using splines to alter models
نحوه ایجاد یک مقطع از یک مدل
How to create a cross-section of a model
3. مواد و بافت ها
3. Materials and Textures
مواد و بافت ها چیست؟
What are materials and textures?
ایجاد و استفاده از مواد
Creating and applying materials
مواد برجسته
Bumpy materials
مواد درخشان
Luminous materials
مواد بازتاب دهنده
Reflective materials
مواد نسوز
Refractive materials
استفاده از مواد با کانال های آلفا
Applying materials with alpha channels
اصلاح مواد موجود
Modifying existing materials
4- اصول ارائه
4. Rendering Basics
رندر چیست؟
What is rendering?
تنظیمات ارائه دهنده اصلی
Basic render settings
از کدام رندر استفاده کنم؟
Which renderer should I use?
تفاوت بین استاندارد و جسمی
Differences between standard and physical
5- کار با دوربین
5. Working with Cameras
اضافه کردن یک دوربین
Adding a camera
تغییر تنظیمات دوربین
Changing camera settings
اضافه کردن عمق میدان
Adding depth of field
6. محیط های روشنایی و روشنایی جهانی
6. Lighting Environments and Global Illumination
طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز
Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.
از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات