در این درس میآموزید که چگونه سر زن را از بالا به پایین و از پایین به بالا در نمای سه چهارم بکشید.
طراحی چهره در این دیدگاهها بسیار دشوار است، زیرا بهدلیل کوتاهشدن سر هنگام چرخاندن سر و ارائه از منظری پویاتر صورت میگیرد.
تمام نسبتهایی که در نمای جلویی، کناری و سه چهارم سر زن در سطح چشم یاد گرفتهایم، به ما کمک میکنند تا اجزای صورت را کج کنیم. روابط متناسب آنها از نظر مقیاس و محل قرارگیری، همه برای انتقال عمق و ابعاد سر تنظیم شده است، همانطور که در بازنمایی سه چهارم سر به سمت بالا و پایین می رود.
نه تنها این، بلکه شکل ساختار سر و خود ویژگیهای صورت نیز تحت تأثیر قرار میگیرند و باعث سردرگمی ما در مورد نحوه ترسیم چشمها، بینی، دهان و گوشها از یک دیدگاه به دیدگاه دیگر میشوند. این در نهایت به این معنی است که هیچ راهی برای ترسیم ویژگیها وجود ندارد، و در واقع آنها تنوع بیپایانی دارند که هر کدام با زاویهای که سر روی آن کشیده میشود، مرتبط است.
همانطور که قبلاً ذکر شد، ساختار سر و شکل آن نیز هنگام نگاه کردن به سر در یک زاویه سه چهارم از بالا به پایین یا پایین به بالا کج می شود. این مورد بیشتر در اطراف خط فک و ابرو قابل توجه است، اما همچنین در کل صورت به روش های ظریف تری اعمال می شود.
پس چگونه میتوانیم از این مخمصه عبور کنیم؟ چگونه می توانیم با اطمینان چهره زن را از چندین زوایای پویا با اطمینان ترسیم کنیم؟
راه حل این است که درک سر انسان، همراه با ویژگی های صورت آن در یک زمینه سه بعدی بیشتر آغاز شود. آن را به عنوان دارای عمق و شکل درک کنیم. با تبدیل ساختار صورت و ویژگیهای صورت به هندسه سهبعدی، بهتر میتوانیم بفهمیم که هنگام چرخاندن آن در فضا چگونه به نظر میرسد و در نهایت به ما این امکان را میدهد که هنگام ترسیم سر، تصویر قانعکنندهتری از سر ایجاد کنیم. نقطه نظرات.
در این درس، بلوکهای اساسی ساختمانی را که برای ساختن پایهای برای سر زن در منظر سه چهارم به سمت بالا و پایین استفاده میشوند، به شما نشان خواهم داد. سپس از این ساختار ساده برای ترسیم محل قرارگیری ویژگیهای صورت و شکل صورت استفاده میکنیم، در حالی که در نظر داشته باشیم که چگونه این عناصر تحت تأثیر کوتاهشدنی قرار میگیرند که هنگام نگاه کردن به سر در این منظرها اتفاق میافتد. p>
سپس ویژگیهای صورت را ترسیم میکنیم، شکل صورت را اصلاح میکنیم و مدل مو را برای هر یک از نمونههای سر زن پوشش داده شده در نمایش مسدود میکنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پیش نویس را اصلاح کنید و خط را با استفاده از وزنه های خط، و همچنین نحوه توصیف فرم، بافت و ارزش را از طریق استفاده از تکنیک های رندر متقاطع انجام دهید.
امیدوارم از این درس ارزش زیادی کسب کنید، از تماشای شما متشکریم و موفق باشید!
-Clayton
پروژه شما برای این کلاس این است که آنچه را که در طول این درس آموختهاید با برخی از مطالعات طراحی سر زن از بالا به پایین و پایین به بالا، در منظر سه ربع به کار ببرید.
از طریق نمایش به عقب برگردید و روش ساخت و ساز مورد استفاده در سراسر آن را برای ایجاد پایههای سرهای زنانه خود به دقت مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که فونداسیون ها به منظور ثبت تناسبات، قرارگیری و مقیاس سر، همراه با ویژگی های صورت آن هستند. همه این جنبهها تحت تأثیر چشماندازی است که سر در آن ارائه میشود.
شکل سر، صورت و ویژگی های صورت را در هر یک از این نماها به دقت مشاهده کنید. نحوه ارائه آنها مختص زاویه ای است که سر در آن مشاهده می شود، اما با درک ساختار و فرم های سه بعدی آن، متوجه خواهید شد که چرا، و چگونه می توانید این ویژگی ها را به درستی هنگام چرخش سر در فضا ارائه دهید. .
پنج تا شش مطالعه را در هر جلسه به مدت یک هفته هر روز انجام دهید. در پایان باید در هر یک از این نماها سی تکرار از سر زن داشته باشید که به تدریج از نظر کیفیت پیشرفت می کند. ایده این است که شما تا جایی که ممکن است انجام دهید تا نه تنها بتوانید خود را برای کسب مهارت در ترسیم سر از این منظرها آموزش دهید، بلکه همچنین بتوانید از اشتباهات و موانعی که به ناچار با آنها برخورد خواهید کرد، آگاه شوید. آدرس و پیشی گرفتن.
در پروژه موفق باشید.
-کلیتون
تکنیک های پیشرفته طراحی پویا را بیاموزید اغلب از من می پرسند که چه مدت طراحی کرده ام. حقیقت این است که زمانی را به خاطر نمی آورم که نبودم. من مثل هر بچه مداد شمعی دیگری بودم، تنها تفاوتش این بود که هیچ وقت این اشتیاق برای سرمایه گذاری هنری را رها نکردم. هنوز به یاد دارم که دیوارها از بالا تا پایین با نوک نمدی یک کودک پنج ساله آتشین هنری پر میشد. کتابهای ریاضی پر از کارتون به جای اعداد، کتابهای انگلیسی پر از عکسهای بیشتر تا شعر. ادامه داشت و ادامه پیدا کرد و هرگز متوقف نشد. اولین عشق من کتاب های کمیک بود، دومین عشقم بازی های ویدیویی بود. با درک این موضوع که میخواهم در هر دو زمینه شغلی ایجاد کنم، بیشتر اواخر نوجوانیام را در مطالعه، تمرین و بهبود مستمر غوطهور کردم تا مهارتهایم را در زمینههای مختلف مهار کنم. این یک سفر طولانی و شدید بود، با آزمایشها و مصیبتهای زیادی در طول مسیر، که همگی به من کمک کرد تا مهارتهای گستردهام را به سطح امروزی برسانم. بعد از آن که خودم را وقف زنده کردن شخصیتها، دنیاها و داستانهای بازیهای ویدیویی و کتابهای کمیک کردم!
نمایش نظرات