به کلاس ایجاد یک شخصیت رقصنده از ابتدا قسمت 03 خوش آمدید
اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید، بیایید این کلاس را از قسمت 02 ادامه دهیم، پیشنهاد می کنم قبل از شروع این دوره، ابتدا ادامه دهید و 2 قسمت دیگر را تماشا کنید.
در این دوره یاد می گیریم که مجسمه سازی لباس را آماده کنیم و به مدل مو اضافه کنیم، همچنین لوازم دیگری مانند کمربند و کفش را برای مدل اضافه می کنیم. و در نهایت ما یاد خواهیم گرفت که مدل را بسازیم.
ما همچنین به جزئیات پایه خواهیم پرداخت و برخی از آناتومی زنانه را در طول مسیر یاد خواهیم گرفت.
همه دانشآموزان تشویق میشوند کار خود را با الهام از این کلاس به اشتراک بگذارند.
این کلاس برای دانشآموزانی است که درک اولیه تا متوسط از ZBrush دارند.
مفاهیمی که در این کلاس آموزش داده میشوند را میتوان در هر نرمافزاری که Blender، ZBrush، Mudbox یا هر نرمافزار دیگری باشد، اعمال کرد.
تکلیف:
شما یک شخصیت زن کاملاً سبک را روی یک ژست رقص میسازید:
این دوره بر تکمیل شخصیتهای سبک زن که نسبتهای خوب و منحنی دارند و از آناتومی واقعی انسان پیروی میکنند تمرکز دارد.
لطفاً بهروزرسانی خود را در هر مرحله پست کنید تا بتوانم بازخوردهایی را برای ایجاد تغییرات و بهبود بیشتر به شما ارائه کنم.
مهمتر از همه لذت ببرید!
هنرمند ارشد شخصیت
سلام، نام من آکاش سینگ است.
من یک هنرمند ارشد شخصیت در Ubisoft با بیش از 7 سال تجربه در صنعت هستم.
من علاقه زیادی به خلق شخصیتها دارم و در Skillshare دوست دارم دانش و مهارتی را که برای تبدیل شدن به یک هنرمند شخصیت سه بعدی دارم به اشتراک بگذارم، امیدوارم شما نیز از یادگیری آنها لذت ببرید.
نمایش نظرات