لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ و ویژوال استودیو 2017
Objected Oriented Programming With C# and Visual Studio 2017
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:
کاوش در فرآیندها و مزایای برنامه نویسی شی گرا شناسایی کلاس های اشیا و مدل سازی آنها در کد ذخیره اطلاعات سطح شی با استفاده از متغیرهای نمونه مزایای برنامه نویسی شی گرا را شرح دهید ایجاد اشیاء فردی و بحث در مورد نمونه سازی شی درک نحوه کدگذاری رفتارها در روش ها ایجاد و استفاده از ویژگی ها برای کنترل دسترسی به متغیرهای نمونه درک نحوه استفاده از متدها، خصوصیات و فیلدها در یک برنامه گرافیکی توصیف ترتیب اجرای یک برنامه و استفاده از دیباگر در ویژوال استودیو استفاده از متغیرها و خصوصیات ثابت برای توصیف اطلاعات سطح کلاس درک متغیر مرجع چیست. و نحوه نشان دادن نحوه عملکرد آنها ایجاد یک کلاس و متمرکز کردن اطلاعات در آن به طوری که بتوان کدگذاری کمتری انجام داد دلایل ایجاد کلاس های فرزند را توضیح دهید روش های Override و درک اینکه چرا این کار ضروری است و چگونه با روش های مجازی کار می کند مثال هایی از چندشکلی ارثی و چگونه این به نوشتن کمک می کند کدهای کمتر مثال هایی از چندشکلی را در پارامترهای متد توضیح دهید و این که چگونه به نوشتن کد کمتر کمک می کند توضیح دهید که چگونه یک رابط اجازه می دهد اشیاء را بر اساس رفتارها گروه بندی کند توضیح دهید که چگونه چندشکلی رابط با لیست ها کار می کند تا بتوان کد کمتری نوشت. کد می تواند نوشته شود درک اینکه چگونه کلاس ها و رابط های انتزاعی متفاوت هستند و هر کدام چه هدفی را دنبال می کنند درک چگونگی ساختار چارچوب Net با استفاده از کلاس ها و رابط ها توضیح دلایل ایجاد روش هایی که مختص کلاس های فردی هستند درک اینکه چگونه چندشکلی به ما اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کنیم که درست است. , متدهای کلاس مشتق شده نامیده می شوند درک دلایل کدگذاری روش های مجازی بدانید که چرا متغیرهای نمونه باید خصوصی باشند و خطرات خصوصی نکردن آنها را بدانید درک نحوه استفاده از انتزاع برای تولید مدل های ساده شده جهان پیش نیازها: این دوره با آنها کار نخواهد کرد. VS 2015 یا نسخه های قبلی. شما باید از VS 2017 استفاده کنید. شما باید یک دوره مقدماتی C#، مانند "C# Basic Clearly Explained" داشته باشید. از forloops در پایین دوره استفاده می شود. "C# Loops for Beginners" را جستجو کنید. لطفاً پیش نمایش های ویدیو را تماشا کنید تا مطمئن شوید که سبک تدریس من برای شما مناسب است. این دوره بر منطق اساسی OOP تمرکز دارد. فقط از چند نمونه با دقت توسعه یافته استفاده می کند. در طول این دوره سوالاتی وجود دارد، بنابراین برای پاسخ به آنها باید کدنویسی کنید. نمونه های اضافی، جداگانه و متفاوتی در زیر منابع درس ذخیره می شوند. شما باید بدانید که چگونه یک برنامه کنسول ساده در ویژوال استودیو ایجاد کنید. شما باید در مورد انواع داده های اساسی مانند عدد صحیح، رشته و bool بدانید. شما باید از قبل نحوه ایجاد یک روش را بدانید. این اولین دوره سی شارپ نیست که باید بگذرانید. در درس های اولیه من از تصاویر برای ایجاد انگیزه در مفاهیم استفاده می کنم، بنابراین لطفاً مطمئن شوید که از آن آگاه هستید. بخش پایین بسیار پیشرفتهتر است، بنابراین برای کسانی است که میخواهند خیلی بیشتر جلو بروند.
بسیار مهم:
1. دوستان لطفاً قبل از خرید وقت بگذارید و برنامه درسی را به دقت بررسی کنید تا دقیقاً ببینید که آیا این دوره برای شما مناسب است یا خیر. لطفا تا زمانی که این مرحله را کامل نکرده اید، عضو نشوید.
2. لطفاً ویدئوهای پیشنمایش رایگان را تماشا کنید تا بتوانید ببینید که آیا سبک ارائه برای شما مناسب است یا خیر. لطفاً به یاد داشته باشید که من فقط یک نفر هستم و ویدیوهایم را اغلب بعد از اینکه چندین ساعت کار کردهام میسازم. لطفا تا زمانی که این مرحله را کامل نکرده اید، عضو نشوید.
3. اگر چیزی نیاز به تعمیر دارد، لطفاً به من اطلاع دهید. باز هم، من فقط یک نفر هستم و یک تیم بزرگ از مردم نیستم. سعی می کنم در اسرع وقت درستش کنم. متشکرم.
نمای کلی دوره:
1. این دوره آموزشی برای کسانی است که مایلند به خود فشار بیاورند. این یک مقدمه "اساسی" نیست که دیدگاه بسیار ساده شده ای در مورد OOP ارائه دهد. در جاهایی، این کد به فریم ورک دات نت متصل می شود که یک پایه کد سطح حرفه ای است که به زبان سی شارپ نوشته شده است. قول من ساده است: این دوره را بگذرانید و جزئیاتی را که در هیچ دوره دیگری تدریس نشده است، کشف خواهید کرد. از روی تجربه می توانم به شما بگویم که با تلاش مداوم و روزانه، و منظورم تلاش کم نیست، بلکه تلاش تمام عیار است که وقتی صحبت از این موضوعات فنی می شود، پیشرفت می کند. این چیزی است که سالها مبارزه به من آموخت.
2. لطفاً قبل از ثبت نام، حتماً ویدیوهای پیش نمایش رایگان را تماشا کنید تا مطمئن شوید که سبک ارائه برای شما مناسب است.
3. من از تصاویر در ویدیوهای قبلی برای ایجاد انگیزه در برخی مفاهیم استفاده می کنم. این برای یادگیرندگان بصری خوب است.
4. ویدیوهای پیشرفته تر در پایین بیشتر به کد مستقیم و چارچوب دات نت می پردازند. من این بخش را در پایین دارم تا بتوانید ببینید OOP در یک چارچوب سطح حرفه ای چگونه به نظر می رسد.
5. من سوالاتی را در سراسر ویدیوها قرار داده ام. من همچنین راه حل ها را از دیدگاه خودم ذکر می کنم.
6. PDFهای جداگانه ای در زیر منابع درس قرار داده شده است. این شامل نمونه های کاملاً جداگانه است.
7. من مفاهیم را از منظرهای متعدد در جایی که احساس می کنم لازم است انجام دهم بحث می کنم. من فکر می کنم توسعه یک درک چند بعدی از مفاهیم منجر به سطح بسیار عمیق تری از درک واقعی می شود.
8. در برخی از ویدیوها من نظرات زیادی را قرار می دهم و هر خط را ذره ذره توضیح می دهم. من این کار را به این دلیل انجام می دهم که شخصاً احساس می کنم خواندن نظرات از نظر درک واقعی تفاوت ایجاد می کند.
9. توضیحات من بر چگونگی و چرایی آن متمرکز است و من بر این تفاوت در بیشتر دوره آموزشی تاکید می کنم.
10. این اولین دوره سی شارپ نیست که باید بگذرانید.
11. بخشهای پایین جدایی از بخشهای بالا هستند و نشان میدهند که چگونه C# در برنامههای Windows Forms در کد واقعی استفاده میشود.
چه کسانی نباید بپیوندند:
1. افرادی که بدون چرایی چگونه می خواهند.
2. افرادی که به دنبال توضیحات سریع و سطحی هستند.
3. افرادی که فقط به کد بدون هیچ توضیح تصویری علاقه دارند.
4. افرادی که سریع صحبت کردن را دوست دارند.
5. افرادی که به دنبال توضیحات متعدد از منظرهای متعدد نیستند.
ممنون که خواندید، و من شما را در داخل می بینم!
توجه: بخش هایی از ارائه تبلیغاتی دارای مجوز از presentermedia
سرفصل ها و درس ها
نرم افزار مورد نیاز را دریافت کنید
Get the needed software
بررسی اجمالی دوره و دریافت انجمن ویژوال استودیو 2017
Course Overview and Getting Visual Studio Community 2017
بررسی اجمالی دوره و دریافت انجمن ویژوال استودیو 2017
Course Overview and Getting Visual Studio Community 2017
نرم افزار مورد نیاز را دریافت کنید
Get the needed software
نگاهی به مفاهیم کلاس عمومی
Looking at general class concepts
تشخیص دسته بندی اشیا و اعلان کلاس ها
Recognizing categories of objects and declaring classes
تشخیص دسته بندی اشیا و اعلان کلاس ها
Recognizing categories of objects and declaring classes
استفاده مجدد از کد به عنوان مزیت برنامه نویسی شی گرا
Reusing code as a benefit of objected oriented programming
استفاده مجدد از کد به عنوان مزیت برنامه نویسی شی گرا
Reusing code as a benefit of objected oriented programming
ذخیره اطلاعات در مورد اشیاء فردی با متغیرهای نمونه
Storing information about individual objects with instance variables
راه حل سوال در مورد متغیرهای نمونه
Solution to question on instance variables
نمونه سازی اشیا و مشاهده مقادیر متغیرهای نمونه
Instantiating objects and observing instance variable values
راه حل ایجاد نمونه ها و مشاهده مقادیر متغیرهای نمونه
Solution to creating instances and observing instance variable values
نمایش یک رفتار/عمل با روش خالی
Representing a behavior/action with a void method
نمایش یک رفتار/عمل با روش خالی
Representing a behavior/action with a void method
راه حل سوال در مورد روش های خالی
Solution to question on void methods
ایجاد یک کلاس با متدهایی که مقادیر را برمی گرداند
Creating a class with methods that return values
راه حل سوال در مورد روش با مقادیر بازگشتی
Solution to question on method with return values
راه حل سوال در مورد روش با مقادیر بازگشتی
Solution to question on method with return values
استفاده از خواص برای کنترل دسترسی به فیلدها
Using properties to control access to fields
راه حل سوال در مورد خواص
Solution to question on properties
راه حل سوال در مورد خواص
Solution to question on properties
درک نحوه استفاده از روش ها، ویژگی ها، نمونه ها در زندگی واقعی
Understanding how methods, properties, instances are used in real life
درک ترتیب اجرای برنامه
Understanding the order in which a program executes
نمایش اطلاعات سطح کلاس با فیلدها و خصوصیات ثابت
Representing class level information with static fields and properties
درک مفهوم متغیر مرجع
Understanding the concept of a reference variable
نمونه راه حل سوال در مورد متغیرهای مرجع
Sample solution to question on reference variables
سوالات فصل 1 را مرور کنید
Review questions on chapter 1
سوالات فصل 1 را مرور کنید
Review questions on chapter 1
نگاهی به مفاهیم کلاس عمومی
Looking at general class concepts
ذخیره اطلاعات در مورد اشیاء فردی با متغیرهای نمونه
Storing information about individual objects with instance variables
راه حل سوال در مورد متغیرهای نمونه
Solution to question on instance variables
نمونه سازی اشیا و مشاهده مقادیر متغیرهای نمونه
Instantiating objects and observing instance variable values
راه حل ایجاد نمونه ها و مشاهده مقادیر متغیرهای نمونه
Solution to creating instances and observing instance variable values
راه حل سوال در مورد روش های خالی
Solution to question on void methods
ایجاد یک کلاس با متدهایی که مقادیر را برمی گرداند
Creating a class with methods that return values
استفاده از خواص برای کنترل دسترسی به فیلدها
Using properties to control access to fields
درک نحوه استفاده از روش ها، ویژگی ها، نمونه ها در زندگی واقعی
Understanding how methods, properties, instances are used in real life
درک ترتیب اجرای برنامه
Understanding the order in which a program executes
نمایش اطلاعات سطح کلاس با فیلدها و خصوصیات ثابت
Representing class level information with static fields and properties
درک مفهوم متغیر مرجع
Understanding the concept of a reference variable
نمونه راه حل سوال در مورد متغیرهای مرجع
Sample solution to question on reference variables
ایجاد سلسله مراتب طبقاتی
Establishing class hierarchies
ایجاد انگیزه از مزایای تمرکز
Motivating the benefits of centralization
متمرکز کردن یک ویژگی و رفتار مشترک در کلاس Monster
Centralizing a common characteristic and behavior in the Monster class
متمرکز کردن یک ویژگی و رفتار مشترک در کلاس Monster
Centralizing a common characteristic and behavior in the Monster class
راه حل ممکن برای سوال در مورد روش های مجازی از کلاس Monster
Possible solution to question on virtual methods from Monster class
استخراج کلاس Orc از Monster و تایید وراثت واقعی است
Deriving the Orc class from Monster and confirming inheritance is real
نادیده گرفتن متد Speak در کلاس Orc
Overriding the Speak method in the Orc class
نادیده گرفتن متد Speak در کلاس Orc
Overriding the Speak method in the Orc class
تست اتصال بین کلاس های Monster و Orc
Test on connection between Monster and Orc classes
استخراج EvilDragon از Monster
Deriving EvilDragon from Monster
اضافه کردن روش های خاص برای اورک ها و اژدهای شیطانی
Adding methods specific to orcs and evil dragons
اضافه کردن روش های خاص برای اورک ها و اژدهای شیطانی
Adding methods specific to orcs and evil dragons
راه حل ممکن برای سوال اضافه کردن BreatheFire به کلاس EvilDragon
Possible solution to question on add BreatheFire to EvilDragon class
راه حل ممکن برای سوال اضافه کردن BreatheFire به کلاس EvilDragon
Possible solution to question on add BreatheFire to EvilDragon class
با استفاده از کلاسها، در چارچوب Net
Deep dive through the .Net Framework using classes
استفاده از پلی مورفیسم ارثی با لیستی از اشیاء هیولا
Using inheritance polymorphism with lists of monster objects
ایجاد کلاس MonsterKeeper
Creating the MonsterKeeper class
ایجاد کلاس MonsterKeeper
Creating the MonsterKeeper class
تست پلی مورفیسم
Test on polymorphism
تست پلی مورفیسم
Test on polymorphism
گروه بندی اشیاء کاملاً متفاوت بر اساس رفتار با رابط ها
Grouping radically different objects by behaviors with interfaces
گروه بندی اشیاء کاملاً متفاوت بر اساس رفتار با رابط ها
Grouping radically different objects by behaviors with interfaces
راه حل سوال در مورد رابط ها و چندشکلی رابط
Solution to question on interfaces and interface polymorphism
استفاده از پلی مورفیسم رابط در فراخوانی متدها
Using interface polymorphism in method calls
با استفاده از رابطها، در چارچوب Net
Deep dive through the .Net Framework using interfaces
تست روی رابط ها
Test on interfaces
تست روی رابط ها
Test on interfaces
ایجاد سلسله مراتب طبقاتی
Establishing class hierarchies
ایجاد انگیزه از مزایای تمرکز
Motivating the benefits of centralization
راه حل ممکن برای سوال در مورد روش های مجازی از کلاس Monster
Possible solution to question on virtual methods from Monster class
استخراج کلاس Orc از Monster و تایید وراثت واقعی است
Deriving the Orc class from Monster and confirming inheritance is real
تست اتصال بین کلاس های Monster و Orc
Test on connection between Monster and Orc classes
استخراج EvilDragon از Monster
Deriving EvilDragon from Monster
با استفاده از کلاسها، در چارچوب Net
Deep dive through the .Net Framework using classes
استفاده از پلی مورفیسم ارثی با لیستی از اشیاء هیولا
Using inheritance polymorphism with lists of monster objects
راه حل سوال در مورد رابط ها و چندشکلی رابط
Solution to question on interfaces and interface polymorphism
استفاده از پلی مورفیسم رابط در فراخوانی متدها
Using interface polymorphism in method calls
با استفاده از رابطها، در چارچوب Net
Deep dive through the .Net Framework using interfaces
نمونه های پیشرفته و پیچیده تر
More Advanced and Complex Examples
پیوست کردن رویدادها به رویدادها
Attaching Event Handlers to Events
پیوست کردن رویدادها به رویدادها
Attaching Event Handlers to Events
درک بیشتر پیامدهای اصلاح کننده دسترسی
Understanding Access Modifier Consequences More
درک بیشتر پیامدهای اصلاح کننده دسترسی
Understanding Access Modifier Consequences More
حفاری از طریق سلسله مراتب طبقاتی
Drilling through Class Hierarchies
کار با اپراتورهای اضافه بار
Working with Overloaded Operators
کار با اپراتورهای اضافه بار
Working with Overloaded Operators
استفاده از یک شی FileStream
Using a FileStream Object
درک رشته ها در حافظه
Understanding Strings in Memory
با استفاده از Class Designer، 1
Using the Class Designer, 1
با استفاده از Class Designer، 1
Using the Class Designer, 1
با استفاده از Class Designer، 2
Using the Class Designer, 2
نگاه کردن از طریق Object Explorer
Looking through the Object Explorer
کاوش در خواص در کد منبع دات نت فریم ورک، قسمت 1
Digging into Properties in the .NET Framework Source Code, Part 1
کاوش در خواص، قسمت 2
Digging into Properties, Part 2
کاوش در خواص، قسمت 2
Digging into Properties, Part 2
روشهای لغو در کد منبع دات نت فریم ورک
Overriding Methods in the .NET Framework Source Code
با استفاده از کلمه کلیدی "استفاده" و IDispoable
Using the "Using" Keyword and IDispoable
چند شکلی زندگی واقعی، قسمت 1
Real Life Polymorphism, Part 1
چند شکلی زندگی واقعی، قسمت 1
Real Life Polymorphism, Part 1
چند شکلی زندگی واقعی، قسمت 2
Real Life Polymorphism, Part 2
چند شکلی زندگی واقعی، قسمت 2
Real Life Polymorphism, Part 2
نمونه های پیشرفته و پیچیده تر
More Advanced and Complex Examples
حفاری از طریق سلسله مراتب طبقاتی
Drilling through Class Hierarchies
استفاده از یک شی FileStream
Using a FileStream Object
درک رشته ها در حافظه
Understanding Strings in Memory
با استفاده از Class Designer، 2
Using the Class Designer, 2
نگاه کردن از طریق Object Explorer
Looking through the Object Explorer
کاوش در خواص در کد منبع دات نت فریم ورک، قسمت 1
Digging into Properties in the .NET Framework Source Code, Part 1
روشهای لغو در کد منبع دات نت فریم ورک
Overriding Methods in the .NET Framework Source Code
با استفاده از کلمه کلیدی "استفاده" و IDispoable
Using the "Using" Keyword and IDispoable
یودمی یکی از بزرگترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دورههای متنوع و کاربردی را فراهم میکند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینههای مختلف از فناوری اطلاعات و برنامهنویسی گرفته تا زبانهای خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه میدهد. با استفاده از یودمی، کاربران میتوانند به صورت انعطافپذیر و بهینه، مهارتهای جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته یودمی، کیفیت بالای دورهها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد میدهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن از آموزشها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین، به افراد امکان میدهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارتهای مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.