آموزش مقدمه ای بر XSI 7

Introduction to XSI 7

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، نورپردازی، متحرک سازی، ریگ‌سازی، رندرینگ و یک گردش کار اثبات شده در تولید را در ICE بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر. اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، نورپردازی، متحرک سازی، تقلب، رندر و گردش کار اثبات‌شده در تولید را برای ICE بیاموزید. شامل تقریباً هفت ساعت آموزش مبتنی بر پروژه و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای کار با XSI 7. ایده‌آل برای هنرمندانی که به تازگی با XSI کار می‌کنند و به دنبال تجدید نظر هستند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بررسی اجمالی عمیق رابط XSI. ناوبری و ابزار. سفارشی کردن تجربه کاربری؛ گردش کار مدل سازی چند ضلعی. اکسترود کردن چهره ها و لبه ها. استخراج هندسه; تخصیص مواد و بافت؛ مدیر مواد؛ ایجاد شبکه های شیدر با درخت رندر. ویرایشگر لایه بافت؛ پیش بینی ها و طرح های فرعی UV; ایجاد قفسه ها و نوار ابزار سفارشی. آماده سازی روتوسکوپی; انواع نور و سایه; ایجاد شبکه های درخت ICE. اعمال نیروهای دینامیک به ذرات ICE. Building Particle Volume Shaders برای رندر. تغییر شکل دهنده ها انیمیشن مسیر; اشیاء والدین؛ استفاده از Render Region. خودکار کردن انیمیشن با پارامترهای مرتبط. صفحه کلید برای ایجاد و دستکاری فریم های کلیدی. درک Operator Stack. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • راه اندازی یک پروژه در Softimage Setting up a Project in Softimage

مقدمه ای بر XSI 7 Introduction to XSI 7

  • کنترل‌های ناوبری دوربین و مدل‌های تعامل Camera Navigation Controls and Interaction Models

  • تنظیمات نمایش پورت در Softimage Viewport Display Settings in Softimage

  • استفاده از یادداشت های دوربین و نماهای املایی Using Camera Memos and Orthographic Views

  • دستکاری هندسه با ابزارهای تبدیل Softimage Manipulating Geometry with Softimage's Transform Tools

  • با استفاده از ویژگی های پیشرفته Transform Tools Using the Advanced Features of the Transform Tools

  • سفارشی کردن ابزارهای تبدیل برای کنترل اضافه شده Customizing Transform Tools for Added Control

  • تنظیم نقطه مرکزی یک شی Adjusting the Center Point of an Object

  • دسترسی به اجزای هندسه در Softimage Accessing Geometry Components in Softimage

  • استفاده از انتخاب های محدوده و حلقه Using Range and Loop Selections

  • روش های مختلف استفاده از مواد در Softimage Various Methods of Applying Materials in Softimage

  • با استفاده از ابزار Render Region Utilizing the Render Region Tool

  • استفاده از لایه ها برای سازماندهی اشیاء در صحنه شما Using Layers to Organize Objects in Your Scene

  • استفاده از Explorer در Softimage Using the Explorer in Softimage

  • کار با Operators و Operator Stack Working with Operators and the Operator Stack

  • چیدمان UV در Softimage UV Layout in Softimage

  • ایجاد قفسه ها و نوار ابزار سفارشی Creating Custom Shelves and Toolbars

  • راه اندازی روتوسکوپ در Softimage Setting up Rotoscopes in Softimage

  • مسدود کردن در کپسول خلبان برای مسابقه Blocking in the Pilot Capsule for the Racer

  • انجام اصلاحات بیشتر در کپسول خلبان Making Further Refinements to the Pilot Capsule

  • اصول هموارسازی چند ضلعی در Softimage Principles of Polygon Smoothing in Softimage

  • ایجاد سایبان برای کپسول خلبان Creating the Canopy for the Pilot Capsule

  • استخراج چند ضلعی برای ایجاد هندسه جدید Extracting Polygons to Create New Geometry

  • ساخت پیشرانه های عقب کپسول Building the Rear Thrusters of the Capsule

  • مسدود کردن در شکل موتور اصلی Blocking in Main Engine Shape

  • اضافه کردن لبه ها و چین های سخت به موتور Adding Hard Edges and Creases to the Engine

  • تغییرات نهایی در موتور اصلی Final Modifications to the Main Engine

  • مدل سازی قطعات اضافی موتور Modeling Additional Parts of the Engine

  • مدل سازی بال بالابر برای موتور اصلی Modeling the Lift Wing for the Main Engine

  • استخراج فلاپ های بال از بال اصلی بالابر Extracting Wing Flaps from Main Lift Wing

  • استفاده از نقشه های متقارن برای مدل سازی بال عقب Using Symmetry Maps to Model the Rear Wing

  • ادغام و پل زدن چندین شی Merging and Bridging Multiple Objects

  • اکسترود کردن در امتداد منحنی ها برای ایجاد شیلنگ های سوخت Extruding Along Curves to Create Fuel Hoses

  • استفاده از مواد در قسمت های مختلف Racer Applying Materials to Various Parts of Racer

  • استفاده از بازتاب های براق و شفافیت Using Glossy Reflections and Transparency

  • اعمال اشعه ماوراء بنفش به موتور Applying UVs to the Engine

  • درمان اشعه ماوراء بنفش روی موتور Healing the UVs on the Engine

  • استفاده از نقشه های رنگی و نقشه های دست انداز در هندسه Applying Color Maps and Bump Maps to Geometry

  • ساختن یک رنگ تغییر رنگ در درخت رندر Building a Color-shifting Paint Job in the Render Tree

  • مروری بر انواع نور در Softimage Overview of Light Types in Softimage

  • کاوش در انواع سایه های مختلف Softimage Exploring Softimage's Various Shadow Types

  • تنظیم پارامترهای مرتبط برای انیمیشن خودکار Setting up Linked Parameters for Automatic Animation

  • روش های مختلف افزودن فریم های کلیدی در Softimage Various Methods of Adding Keyframes in Softimage

  • آشنایی با ویرایشگر انیمیشن Understanding the Animation Editor

  • ایجاد ذرات یخ و نیروهای پویا Creating ICE Particles and Dynamic Forces

  • افزودن نیروهای اضافی به ذرات ICE Adding Additional Forces to ICE Particles

  • ایجاد سایه‌زن‌های حجمی برای رندر کردن ذرات یخ Building Volume Shaders for Rendering ICE Particles

  • رندر کردن تصاویر از مدیر رندر Rendering Images from the Render Manager

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر XSI 7
جزییات دوره
6h 43m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.