آموزش مقدمه ای بر XSI 7

Introduction to XSI 7

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، نورپردازی، متحرک سازی، ریگ‌سازی، رندرینگ و یک گردش کار اثبات شده در تولید را در ICE بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر. اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، نورپردازی، متحرک سازی، تقلب، رندر و گردش کار اثبات‌شده در تولید را برای ICE بیاموزید. شامل تقریباً هفت ساعت آموزش مبتنی بر پروژه و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای کار با XSI 7. ایده‌آل برای هنرمندانی که به تازگی با XSI کار می‌کنند و به دنبال تجدید نظر هستند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بررسی اجمالی عمیق رابط XSI. ناوبری و ابزار. سفارشی کردن تجربه کاربری؛ گردش کار مدل سازی چند ضلعی. اکسترود کردن چهره ها و لبه ها. استخراج هندسه; تخصیص مواد و بافت؛ مدیر مواد؛ ایجاد شبکه های شیدر با درخت رندر. ویرایشگر لایه بافت؛ پیش بینی ها و طرح های فرعی UV; ایجاد قفسه ها و نوار ابزار سفارشی. آماده سازی روتوسکوپی; انواع نور و سایه; ایجاد شبکه های درخت ICE. اعمال نیروهای دینامیک به ذرات ICE. Building Particle Volume Shaders برای رندر. تغییر شکل دهنده ها انیمیشن مسیر; اشیاء والدین؛ استفاده از Render Region. خودکار کردن انیمیشن با پارامترهای مرتبط. صفحه کلید برای ایجاد و دستکاری فریم های کلیدی. درک Operator Stack. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • راه اندازی یک پروژه در Softimage Setting up a Project in Softimage

مقدمه ای بر XSI 7 Introduction to XSI 7

  • کنترل‌های ناوبری دوربین و مدل‌های تعامل Camera Navigation Controls and Interaction Models

  • تنظیمات نمایش پورت در Softimage Viewport Display Settings in Softimage

  • استفاده از یادداشت های دوربین و نماهای املایی Using Camera Memos and Orthographic Views

  • دستکاری هندسه با ابزارهای تبدیل Softimage Manipulating Geometry with Softimage's Transform Tools

  • با استفاده از ویژگی های پیشرفته Transform Tools Using the Advanced Features of the Transform Tools

  • سفارشی کردن ابزارهای تبدیل برای کنترل اضافه شده Customizing Transform Tools for Added Control

  • تنظیم نقطه مرکزی یک شی Adjusting the Center Point of an Object

  • دسترسی به اجزای هندسه در Softimage Accessing Geometry Components in Softimage

  • استفاده از انتخاب های محدوده و حلقه Using Range and Loop Selections

  • روش های مختلف استفاده از مواد در Softimage Various Methods of Applying Materials in Softimage

  • با استفاده از ابزار Render Region Utilizing the Render Region Tool

  • استفاده از لایه ها برای سازماندهی اشیاء در صحنه شما Using Layers to Organize Objects in Your Scene

  • استفاده از Explorer در Softimage Using the Explorer in Softimage

  • کار با Operators و Operator Stack Working with Operators and the Operator Stack

  • چیدمان UV در Softimage UV Layout in Softimage

  • ایجاد قفسه ها و نوار ابزار سفارشی Creating Custom Shelves and Toolbars

  • راه اندازی روتوسکوپ در Softimage Setting up Rotoscopes in Softimage

  • مسدود کردن در کپسول خلبان برای مسابقه Blocking in the Pilot Capsule for the Racer

  • انجام اصلاحات بیشتر در کپسول خلبان Making Further Refinements to the Pilot Capsule

  • اصول هموارسازی چند ضلعی در Softimage Principles of Polygon Smoothing in Softimage

  • ایجاد سایبان برای کپسول خلبان Creating the Canopy for the Pilot Capsule

  • استخراج چند ضلعی برای ایجاد هندسه جدید Extracting Polygons to Create New Geometry

  • ساخت پیشرانه های عقب کپسول Building the Rear Thrusters of the Capsule

  • مسدود کردن در شکل موتور اصلی Blocking in Main Engine Shape

  • اضافه کردن لبه ها و چین های سخت به موتور Adding Hard Edges and Creases to the Engine

  • تغییرات نهایی در موتور اصلی Final Modifications to the Main Engine

  • مدل سازی قطعات اضافی موتور Modeling Additional Parts of the Engine

  • مدل سازی بال بالابر برای موتور اصلی Modeling the Lift Wing for the Main Engine

  • استخراج فلاپ های بال از بال اصلی بالابر Extracting Wing Flaps from Main Lift Wing

  • استفاده از نقشه های متقارن برای مدل سازی بال عقب Using Symmetry Maps to Model the Rear Wing

  • ادغام و پل زدن چندین شی Merging and Bridging Multiple Objects

  • اکسترود کردن در امتداد منحنی ها برای ایجاد شیلنگ های سوخت Extruding Along Curves to Create Fuel Hoses

  • استفاده از مواد در قسمت های مختلف Racer Applying Materials to Various Parts of Racer

  • استفاده از بازتاب های براق و شفافیت Using Glossy Reflections and Transparency

  • اعمال اشعه ماوراء بنفش به موتور Applying UVs to the Engine

  • درمان اشعه ماوراء بنفش روی موتور Healing the UVs on the Engine

  • استفاده از نقشه های رنگی و نقشه های دست انداز در هندسه Applying Color Maps and Bump Maps to Geometry

  • ساختن یک رنگ تغییر رنگ در درخت رندر Building a Color-shifting Paint Job in the Render Tree

  • مروری بر انواع نور در Softimage Overview of Light Types in Softimage

  • کاوش در انواع سایه های مختلف Softimage Exploring Softimage's Various Shadow Types

  • تنظیم پارامترهای مرتبط برای انیمیشن خودکار Setting up Linked Parameters for Automatic Animation

  • روش های مختلف افزودن فریم های کلیدی در Softimage Various Methods of Adding Keyframes in Softimage

  • آشنایی با ویرایشگر انیمیشن Understanding the Animation Editor

  • ایجاد ذرات یخ و نیروهای پویا Creating ICE Particles and Dynamic Forces

  • افزودن نیروهای اضافی به ذرات ICE Adding Additional Forces to ICE Particles

  • ایجاد سایه‌زن‌های حجمی برای رندر کردن ذرات یخ Building Volume Shaders for Rendering ICE Particles

  • رندر کردن تصاویر از مدیر رندر Rendering Images from the Render Manager

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر XSI 7
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
6h 43m
48
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
19 مرداد 1387 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.