با یادگیری ایجاد Compute Shaders، خود را در لبه پیشرفت توسعه Unity قرار خواهید داد. برخلاف شیدرهای سنتی، میتوانید از Compute Shader برای رسیدگی به هرگونه مشکل دستکاری دادهها استفاده کنید، که در آن دهها (یا حتی صدها) Thread در حال اجرا به طور همزمان باعث ایجاد گلوگاه در بازی شما میشود که چندین برابر سریعتر اجرا شود. در این دوره شما از گام های کوچک شروع می کنید و اصول شیدرهای محاسباتی را یاد می گیرید. ابتدا، ما به انتقال داده ها از CPU به GPU با استفاده از بافرها نگاه می کنیم. سپس به استفاده از این بافرها در محاسبات خود نگاه خواهیم کرد. هنگامی که این پایه اولیه را دارید، یاد می گیرید که چگونه از این تکنیک ها برای ایجاد فیلترهای پس از پردازش سریع و سریع استفاده کنید. میتوانید از Compute Shaders برای مدیریت جلوههای ذرات و محاسبات گله استفاده کنید. در این دوره، شما گله ای متشکل از هزاران پرنده ایجاد خواهید کرد که در آن هر پرنده با سرعت خود در هوا بال می زند. تقسیم و تسخیر راه است با Compute Shaders. با استفاده از صدها رشته که به طور همزمان در حال اجرا هستند، ما یک موتور GPU Physics ایجاد می کنیم که می تواند هزاران مهره شطرنج در حال چرخش را مدیریت کند. شیدرهای محاسباتی برای کنترل جهت تیغه های چمن در حالی که یک آواتار در چمن حرکت می کند ایده آل هستند. موضوع چالش برانگیز سیالات (دو بعدی و سه بعدی) در این دوره پوشش داده شده است و خواهید دید که این زمینه محاسباتی فشرده تا چه اندازه از Compute Shaders سود می برد.
منابع دوره به صورت یک نسخه همراه با کد و یک نسخه کامل ارائه شده و شامل بیش از 30 مثال مختلف است. Unity Compute Shaders بستر ایده آلی را برای یادگیری نحوه رسیدگی به مشکلات پیچیده در بازی های خود فراهم می کند. محاسبات دسته جمعی با استفاده از 3 قانون کلیدی جداسازی، پیوستگی و تراز به تفصیل پوشش داده شده است. محاسبات فیزیک برای تشخیص سریع برخورد و نیروهای درگیر در آن گنجانده شده است (هم از لحاظ نظری و هم از لحاظ عملی). هیدرودینامیک ذرات صاف تکنیکی برای محاسبه شبیه سازی سیالات است. ما شما را از سطح پایه راهنمایی خواهیم کرد.
اگر با Unity کار میکنید، باید نحوه استفاده از Compute Shaders را بدانید تا مطمئن شوید بازی شما بهترین عملکرد را دارد. به هر حال، چرا اجازه دهید GPU بیکار بماند در حالی که CPU اضافه کار می کند؟ اگر برخی از کارها را به GPU تغییر دهید و آنها را با سایه زن محاسباتی انجام دهید، بهبودهای عملکردی عظیمی را مشاهده خواهید کرد.
این دوره از Unity 2019.4 استفاده می کند و با ویندوز و مک سازگار است.
بازخورد دانشآموز
" این دوره به سادگی شگفت انگیز است. من همیشه می خواستم آن موضوعات را یاد بگیرم و در نهایت منابع باورنکردنی به دست آوردم. بسیار ممنون. ناامید شدن. موضوعات پوشش داده شده بسیار دشوار است، اما شما آن را به گونه ای انجام دادید که ما واقعاً می توانیم گام به گام و در عین حال چیزهای باورنکردنی را روی صفحه نمایش ببینیم!"
"این دوره آموزشی فشرده، به خوبی توضیح داده شده است . در مورد نحوه کار شیدرهای محاسباتی، نتایج و توضیحات چشمگیر "
" دوره شگفت انگیز - دوره آموزشی Penny De Byls CG Shader را با این یکی دنبال کرد و آنها به طرز عالی با هم ترکیب شدند. نیکلاس با چند پروژه جالب و مفاهیم عالی کار بسیار خوبی انجام می دهد - بخش را دوست داشت در مورد شبیه سازی سیال."
"من به تازگی دوره Compute Shaders را از Holistic 3D شروع کرده ام. این دوره را دوست دارم، و درک آن بسیار آسان است! برای چندین دوره به دنبال یک آموزش مناسب بودم، و این قطعاً برای من است. من به دنبال آن بودم!"
" آموزش عالی، دانش فشرده و آسان به دست می آید. من همیشه می خواستم سایه بان های برنامه نویسی و محاسبات GPU را یاد بگیرم، بنابراین این دوره چیزی است که کاملاً با نیازهای من مطابقت دارد."
"این دوره در پر کردن جاهای خالی دانش و درک خودم از شیدرهای محاسباتی عالی است. توضیحات مختصر و در عین حال کامل هستند و در عین حال به اتصال اصول اولیه برای تشکیل یک پایه محکم کمک می کنند!"
"دوره آموزشی بسیار آموزنده با سرعت بسیار عالی (در سمت سریع) و چالش های فراوان در طول مسیر است. چالش ها به این دلیل است که من رتبه 5 ستاره را می دهم. اینها معمولاً نیاز به تفکر دارند، اما با استفاده از موارد قابل حل هستند. ما یاد گرفتهایم، و برای سلیقهی من، فقط سطح سختی مناسب را یاد گرفتهایم."
آنچه دیگران در مورد دوره های نیک می گویند:
محتوای بسیار غنی و آموزشی چشمگیر. بسیار خوب است که از کسی یاد بگیرید که به این موضوع تسلط دارد و می داند چگونه تدریس کند.
سبک تدریس نیک باعث شد همه چیز را کاملاً شهودی درک کنم و اکنون با شیدرها خیلی راحت هستم.
من دوره های نیک را دوست دارم، از نحوه توضیح او می فهمم. محتوای عالی.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Nicholas Leverتوسعه دهنده بازی پس از اخذ مدرک طراحی گرافیک ، در سال 1980 به عنوان انیمیشن کارتن شروع به کار کردم. خرید Sinclair ZX81 در 1982 شروع مهاجرت به برنامه نویس تمام وقت بود. ZX81 به سرعت با Sinclair Spectrum جایگزین شد ، یک پردازنده Z80 و 48K قوچ عظیم این کامپیوتر را برای توسعه بازی ها بسیار بهتر کرد. من چند بازی با استفاده از Sinclair Basic و سپس Assembler توسعه دادم. Spectrum با یک Commodore Amiga عوض شد و من بازیهای بیشتری را در بازار ابزارهای اشتراک گذاری توسعه دادم و به استفاده از C. رفتم. در این مرحله اساساً یک سرگرمی بود. کارهای پولی همچنان تبلیغات تجاری متحرک بود. من سرانجام در اوایل دهه نود یک کامپیوتر خریدم و مدرک دانشگاه آزاد در ریاضیات و محاسبات را به پایان رساندم. من یک کتابخانه sprite ActiveX control ایجاد کردم و اولین کتاب خود را با هدف جذب طراحان در برنامه نویسی تألیف کردم. در اواسط دهه نود ، Flash ظاهر شد و شرکتی که من در حال مدیریت آن بودم ، Catalyst Pictures ، به خاطر ایجاد بازی ها مشهور شد. از آن زمان بیشتر زندگی کاری من ایجاد بازی است ، ابتدا در Flash و Director ، زیرا مدیر اولین کتابخانه سه بعدی گسترده ای را که در مرورگر با استفاده از افزونه اجرا می شود منتشر کرد.
نمایش نظرات