آموزش ایجاد خون FX در مایا و RealFlow

Creating Blood FX in Maya and RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما در مورد ایجاد جلوه های سه بعدی خون با استفاده از RealFlow 2013 و Maya 2013 یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2013 و Maya 2013. در این آموزش ، ما در مورد ایجاد جلوه های سه بعدی خون با استفاده از RealFlow 2013 و Maya 2013 یاد خواهیم گرفت. در طول دوره آموزش ، ما انواع اثرات خونی مورد استفاده را شناسایی کرده و اسکای خون CG را تنظیم خواهیم کرد ، از جمله شبیه سازی خون RealFlow. سپس ما به استفاده از مایعات مایا برای ایجاد عناصر ثانویه برای افزودن مقدار کمی اضافی به رندر نهایی خواهیم پرداخت. هدف از این آموزش این است که بتوانید خون FX با ظاهری حرفه ای ارائه دهید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2013 و Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد خون FX در مایا و RealFlow Creating Blood FX in Maya and RealFlow

  • درک اهداف پروژه Understanding the Goals of the Project

  • شروع با وارد کردن فیلم Getting Started by Importing Footage

  • ایجاد و صادرات شبه خون با یاب Creating and Exporting Blood Squibs with Locators

  • راه اندازی صحنه RealFlow و وارد کردن Squib Blood Setting up the RealFlow Scene and Importing the Blood Squib

  • تنظیم سیستم پخش کننده مایعات ، استفاده از Daemons و سازماندهی صحنه ما Setting up Fluid Emitter, Using Daemons, and Organizing Our Scene

  • با استفاده از ویرایشگر رابطه و افزودن Scene Daemons Using the Relationship Editor and Adding Scene Daemons

  • راه اندازی صحنه و نکات Scene Setup and Tips

  • تنظیم Export Central و استفاده بیشتر از نمایشگر Viewport ما Setting up Export Central and Getting the Most out of Our Viewport Display

  • پالایش شبیه سازی و افزودن صفحه Refining Our Simulations and Adding Sheeter

  • مقایسه Sheeter با سیم کارت قبلی و صادرات مش Comparing Sheeter to Previous Sim and Exporting Meshes

  • تنظیم صحنه رندر مایا Setting up the Maya Render Scene

  • راه اندازی لایه های Render Setting up Render Layers

  • ایجاد مه خون با مایعات مایا Creating the Blood Mist with Maya Fluids

  • تغییر تنظیمات مایعات و افزودن زمینه ها Tweaking Fluid Settings and Adding Fields

  • تنظیم تنظیمات Fluid Emitter و Render Shading Setting up the Fluid Emitter and Render Shading Settings

  • ارائه مایع و لایه های دیگر Rendering the Fluid and Other Layers

  • ارائه ترتیب های نهایی برای همه لایه های ما Rendering the Final Sequences for All Our Layers

  • نتیجه گیری و مثال مقایسه نهایی Conclusion and Example of Final Comp

نمایش نظرات

آموزش ایجاد خون FX در مایا و RealFlow
جزییات دوره
3h 12m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Andy Guest
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Guest Andy Guest

اندی میست هنرمندی با بیش از پانزده سال تجربه تجاری در 3D VFX و موشن گرافیک است. وی با مدرک کارشناسی کلاس 1 [Hons] در زمینه طراحی چندرسانه ای فارغ التحصیل شد و به کار خود در شرکت های تولیدی از جمله The Mill و Double Negative ادامه داده است. اندی در زمینه VFX شامل شبیه سازی آب ، دود و آتش ، بدنه سخت و نرم ، طراحی TD روشنایی و طراحی گرافیک حرکتی تخصص دارد. وی در تلویزیون ، بازی ها ، تبلیغات و فیلم و همچنین در عرصه شرکت ها بر روی VFX کار کرده است. کارهای اخیر اندی شامل VFX در - Les Misérables، 47 Ronin، and Thor: The Dark World است.