آموزش مفهوم سایبورگ در ZBrush

Concepting a Cyborg in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این مجموعه از آموزشهای ZBrush ، ما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد یک هنر مفهومی خیره کننده کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop 5.5، UVLayout 2.06. در طول این مجموعه از آموزش های ZBrush ، ما تکنیک های مختلف برای ایجاد هنر مفهومی خیره کننده را کشف خواهیم کرد. ما با استفاده از ویژگی های قدرتمند ZBrush و Photoshop ایجاد یک شخصیت سایبورگ خواهیم کرد و شما خواهید آموخت که چگونه می توانید از تکنیک ها و گردش کار در پروژه های خود استفاده کنید نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4 ، Photoshop 5.5 ، UVLayout 2.06.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مفهوم سایبورگ در ZBrush Concepting a Cyborg in ZBrush

  • ایجاد Base Mesh با ZSpheres Creating the Base Mesh with ZSpheres

  • با استفاده از ویژگی جایگزینی مش Using the Replacement Mesh Feature

  • پالایش آناتومی مش پایه Refining the Anatomy of the Base Mesh

  • ادامه به پالایش آناتومی مش پایه Continuing to Refine the Anatomy of the Base Mesh

  • نهایی سازی مجسمه متقارن مش پایه Finalizing the Symmetrical Sculpt of the Base Mesh

  • تکنیک های سطح سخت: خشن کردن اشکال و ایده ها Hard Surface Techniques: Roughing out Shapes and Ideas

  • تکنیک های سطح سخت: با استفاده از برس های لهستانی ، کلیپ و تریم Hard Surface Techniques: Using Polish, Clip, and Trim Brushes

  • تکنیک های سطح سخت: روش هایی برای استخراج قطعات نهایی Hard Surface Techniques: Methods for Extracting Final Pieces

  • تکنیک های سطح سخت: جزئیات تراش و تراشکاری Hard Surface Techniques: Creasing and Sculpting Details

  • تکنیک های سطح سخت: برس توپولوژی در عمل Hard Surface Techniques: Topology Brush in Action

  • ایجاد برس های مشبک Creating Insert Mesh Brushes

  • درج برس های مش: حالت منحنی Insert Mesh Brushes: Curve Mode

  • قرار دادن برس مش: جزئیات دقیق Insert Mesh Brushes: Fine Detailing

  • Insert Mesh Brushes: کنترل درج ها Insert Mesh Brushes: Controlling Insertions

  • استفاده از مانکن ها برای مطالعه ژست Using Mannequins to Study the Pose

  • ارائه مدل Posing the Model

  • پالایش آناتومی بخش ارگانیک Refining Anatomy of the Organic Section

  • استخراج لاستیک دستکش Extracting the Rubber Glove

  • ایجاد خطوط در دستکش لاستیکی Creating Lines in the Rubber Glove

  • نظریه رندر در پاس Theory of Rendering in Passes

  • ایجاد پاسهای اصلی Creating Main Passes

  • ایجاد گذرهای دیگر Creating Our Other Passes

  • ترکیب همه گذرها Compositing All of the Passes

  • نقاشی فلزات Painting the Metals

  • نقاشی لاستیک و بازی با UV Painting the Rubber and Playing with UVs

  • نقاشی پوست Painting the Skin

  • نهایی کردن تصویر Finalizing the Image

نمایش نظرات

آموزش مفهوم سایبورگ در ZBrush
جزییات دوره
6h 49m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Daniele Angelozzi Daniele Angelozzi

Daniele "Danko" Angelozzi یک فریلنسر سه بعدی ایتالیایی ، مربی مجوز ZBrush و بشارت دهنده Wacom است. 5 سال پیش ، پس از اتمام موفقیت در مقطع دکترا در بیوتکنولوژی ، او عصبانی شد و متوجه شد که ترجیح می دهد به جای بهبودی ، دنیا را سرگرم کند و بنابراین یک دوره غوطه وری کامل 24/7 را به صورت خودآموز آغاز کرد تا از این طریق شغل ایجاد کند. اشتیاق واقعی او ، هنرهای خلاقانه و به ویژه 3D. در سال 2009 او به عنوان اولین مربی گواهینامه ZBrush ایتالیایی شناخته شد و همچنین تدریس مجسمه سازی دیجیتال را در کلاسهای زنده و از طریق دوره های آنلاین آغاز کرد. بسیار مشتاق در مورد کاری که انجام می دهد ، عمدتا در زمینه مدل سازی شخصیت ، وی دارای دانش عمومی خوبی است و به همین دلیل اغلب در انواع مختلف تولیدات به عنوان یک کارگزار کار می کند.