نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این مجموعه از آموزشهای ZBrush ، ما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد یک هنر مفهومی خیره کننده کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop 5.5، UVLayout 2.06. در طول این مجموعه از آموزش های ZBrush ، ما تکنیک های مختلف برای ایجاد هنر مفهومی خیره کننده را کشف خواهیم کرد. ما با استفاده از ویژگی های قدرتمند ZBrush و Photoshop ایجاد یک شخصیت سایبورگ خواهیم کرد و شما خواهید آموخت که چگونه می توانید از تکنیک ها و گردش کار در پروژه های خود استفاده کنید نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4 ، Photoshop 5.5 ، UVLayout 2.06.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مفهوم سایبورگ در ZBrush
Concepting a Cyborg in ZBrush
-
ایجاد Base Mesh با ZSpheres
Creating the Base Mesh with ZSpheres
-
با استفاده از ویژگی جایگزینی مش
Using the Replacement Mesh Feature
-
پالایش آناتومی مش پایه
Refining the Anatomy of the Base Mesh
-
ادامه به پالایش آناتومی مش پایه
Continuing to Refine the Anatomy of the Base Mesh
-
نهایی سازی مجسمه متقارن مش پایه
Finalizing the Symmetrical Sculpt of the Base Mesh
-
تکنیک های سطح سخت: خشن کردن اشکال و ایده ها
Hard Surface Techniques: Roughing out Shapes and Ideas
-
تکنیک های سطح سخت: با استفاده از برس های لهستانی ، کلیپ و تریم
Hard Surface Techniques: Using Polish, Clip, and Trim Brushes
-
تکنیک های سطح سخت: روش هایی برای استخراج قطعات نهایی
Hard Surface Techniques: Methods for Extracting Final Pieces
-
تکنیک های سطح سخت: جزئیات تراش و تراشکاری
Hard Surface Techniques: Creasing and Sculpting Details
-
تکنیک های سطح سخت: برس توپولوژی در عمل
Hard Surface Techniques: Topology Brush in Action
-
ایجاد برس های مشبک
Creating Insert Mesh Brushes
-
درج برس های مش: حالت منحنی
Insert Mesh Brushes: Curve Mode
-
قرار دادن برس مش: جزئیات دقیق
Insert Mesh Brushes: Fine Detailing
-
Insert Mesh Brushes: کنترل درج ها
Insert Mesh Brushes: Controlling Insertions
-
استفاده از مانکن ها برای مطالعه ژست
Using Mannequins to Study the Pose
-
ارائه مدل
Posing the Model
-
پالایش آناتومی بخش ارگانیک
Refining Anatomy of the Organic Section
-
استخراج لاستیک دستکش
Extracting the Rubber Glove
-
ایجاد خطوط در دستکش لاستیکی
Creating Lines in the Rubber Glove
-
نظریه رندر در پاس
Theory of Rendering in Passes
-
ایجاد پاسهای اصلی
Creating Main Passes
-
ایجاد گذرهای دیگر
Creating Our Other Passes
-
ترکیب همه گذرها
Compositing All of the Passes
-
نقاشی فلزات
Painting the Metals
-
نقاشی لاستیک و بازی با UV
Painting the Rubber and Playing with UVs
-
نقاشی پوست
Painting the Skin
-
نهایی کردن تصویر
Finalizing the Image
نمایش نظرات