این دوره شامل مرحله طراحی یک شخصیت برای تولید یک بازی ویدیویی و قابل انتقال به رسانههای دیگر، از اولین مفهوم تا ارائه کامل اسپلش یا هنر کلیدی برای اهداف تبلیغاتی میشود. دانشآموزان یاد میگیرند که چگونه ابتدا یک طرح را قبل از تبدیل آن به یک چرخش کاراکتر جلو/پشت، از جمله لباس و تجهیزات این شخصیت، به تصویر بکشند. کاوش بیشتر در تاریخچه و شخصیت این شخصیت همچنین منجر به چندین برگه طراحی می شود. اینها عبارتند از برگه بیان، برگه حالت عمل غیرفعال و برگه ژست عمل. همچنین دانشآموزان بعداً به توسعه لباس و تجهیزات این شخصیت در بازی میپردازند و حتی با تولید تصاویر کوچک یا فریمهای کلیدی آشنا میشوند تا چگونگی حرکت این شخصیت در طول بازی یا مبارزه را بررسی کنند. در نهایت، دانشآموزان با روشی ساده و گام به گام آشنا میشوند که آنها را از مرحله تصویر بندانگشتی به یک نمایش کامل، صیقلی و تمام رنگی از شخصیتشان میبرد. این حجم نهایی همه چیز را پوشش می دهد، از میخکوب کردن یک ژست ثابت، ترکیب بندی پویا، انتخاب رنگ و آماده کردن تصویر برای نقاشی. مجموعه ای از نورپردازی ها و سایه ها و به دنبال آن یک مرحله پرداخت دقیق و جلوه های ویژه تصویر را کامل می کند. پس از تکمیل این مجموعه، دانشآموز نگاهی اجمالی به آنچه برای طراحی یک شخصیت برای بازیهای ویدیویی یا رسانههای دیگر نیاز است، خواهد داشت.
اطلاعات بیشتر درباره مربی:
کالین سرل یک طراح و تصویرگر است که در تورنتو زندگی میکند و بهطور تمام وقت به عنوان طراح انیمیشن Elliott کار میکند و در حال حاضر کار آزاد و مشتری را از استودیوهایی مانند Ubisoft و چندین نفر دیگر انجام میدهد. او دوست دارد ورزش کند و نقاشی بکشد، و مطمئن نیست که کدام یک را بیشتر دوست دارد انجام دهد!
آموزش هنر سه بعدی و بازی با کیفیت بالا توسط متخصصان صنعت!
نمایش نظرات