آموزش راهنمای کامل مبتدیان: بافت های بدون درز برای بازی ها و Arch Viz

Complete Beginners Guide: Seamless Textures for Games and Arch Viz

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

تکسچرینگ بدون درز یکی از   مهم‌ترین مهارت‌های بافت‌سازی است   که یک هنرمند سه بعدی می‌تواند یاد بگیرد. بافت‌های بدون درز موفق، ستون فقرات هر بازی ویدیویی عالی یا اثر هنری تجسم معماری را تشکیل می‌دهند.   متأسفانه، یک بافت بدون درز ضعیف می‌تواند یک اثر هنری عالی را کاملاً خراب کند. این دوره اینجاست تا مطمئن شویم که این اتفاق نمی افتد!

در این دوره، شما   همه چیزهایی را که باید بدانید   در مورد بافت های بدون درز را از یک متخصص صنعت   با بیش از یک دهه تجربه خواهید آموخت.   این دوره برای   مبتدیان در نظر گرفته شده است   تا بافت بدون درز، با این حال، کاربران   پیشرفته   آن را پیدا خواهند کرد. نکات مفید در سراسر، همراه با یک دیدگاه جدید در مورد نحوه نزدیک شدن به بافت بدون درز.

چرا باید این دوره را انتخاب کنید؟

  • بیش از   7 ساعت   محتوای آموزشی.

  • کتابخانه شامل بیش از 70 بافت بدون درز برای شروع مجموعه شخصی شما.

  • مربی واجد شرایط   که به عنوان   مدیر استودیو   در استودیوی تجسم معماری برنده جایزه   کار کرده است.

  • توضیحات کامل و کامل   در مورد هر موضوع، از جمله   تئوری   و   آموزش کاربردی نرم افزار.

  • برای شروع به تجربه نیاز نیست  . حتی تجربه فتوشاپ لازم نیست زیرا مجموعه   Photoshop Basics در این دوره گنجانده شده است.

  • منابع قابل بارگیری   برای هر سخنرانی تمرینی گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید   را همراه من دنبال کنید.

با این دوره جامع در زمینه بافت بدون درز از رقابت خود متمایز شوید و آثار هنری خود را ارتقا دهید!

پروژه نهایی برای این کلاس از شما می‌خواهد که با استفاده از تمام مهارت‌هایی که در طول این دوره آموخته‌اید، یک بافت بدون درز از ابتدا ایجاد کنید. یک پروژه نهایی موفق باید از یک تصویر رایگان استفاده کند که منبع آن از یکی از وب سایت های مورد بحث در ابتدای دوره است. یا اگر بافتی دارید که واقعاً از ایجاد آن هیجان زده هستید، می توانید عکس خود را بگیرید و به جای آن از آن استفاده کنید!

هنگام ایجاد پروژه نهایی خود، استفاده را در نظر داشته باشید. آیا در یک بازی ویدیویی، تجسم معماری، انیمیشن و غیره استفاده می شود؟

همه پروژه‌هایی که در گالری پست می‌شوند توسط خودم بررسی می‌شوند و در صورت نیاز به بازخورد داده می‌شوند و مقدار زیادی تحسین برای یک کار خوب انجام شده است!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • سخنرانی 16: رفع تفاوت های ارزش - قسمت 2 Lecture 16: Fixing Value Differences - Part 2

  • سخنرانی 18: رفع تفاوت رنگ - قسمت 2 Lecture 18: Fixing Color Differences - Part 2

  • سخنرانی 5: کجا تصاویر را پیدا کنیم Lecture 5: Where to Find Images

  • سخنرانی 2: بافت بدون درز چیست؟ Lecture 2: What is Seamless Texturing?

  • سخنرانی 24: نتیجه گیری Lecture 24: Conclusion

  • سخنرانی 14: نهایی کردن بافت ما - قسمت 2 Lecture 14: Finalizing Our Texture - Part 2

  • سخنرانی 4: چگونه تصاویر خوب را شناسایی کنیم Lecture 4: How to Identify Good Images

  • سخنرانی 19: رفع تفاوت رنگ - قسمت 3 Lecture 19: Fixing Color Differences - Part 3

  • سخنرانی 11: شروع به کار - قسمت 1 Lecture 11: Getting Started - Part 1

  • سخنرانی 12: نهایی کردن بافت ما - قسمت 2 Lecture 12: Finalizing Our Texture - Part 2

  • سخنرانی 21: رفع عناصر نامناسب - قسمت 2 Lecture 21: Fixing Misaligned Elements - Part 2

  • سخنرانی 22: ایجاد انواع رنگ Lecture 22: Creating Color Variants

  • سخنرانی 17: رفع تفاوت رنگ - قسمت 1 Lecture 17: Fixing Color Differences - Part 1

  • سخنرانی 10: مبانی فتوشاپ - قسمت 5 Lecture 10: Photoshop Basics - Part 5

  • سخنرانی 8: مبانی فتوشاپ - قسمت 3 Lecture 8: Photoshop Basics - Part 3

  • سخنرانی 13: شروع با تصاویر غیر ایده آل - قسمت 1 Lecture 13: Getting Started with Non Ideal Images - Part 1

  • سخنرانی 7: مبانی فتوشاپ - قسمت 2 Lecture 7: Photoshop Basics - Part 2

  • سخنرانی 15: رفع تفاوت های ارزش - قسمت 1 Lecture 15: Fixing Value Differences - Part 1

  • سخنرانی 6: مبانی فتوشاپ - قسمت 1 Lecture 6: Photoshop Basics - Part 1

  • سخنرانی 23: ایجاد نقشه های پشتیبانی Lecture 23: Creating Supporting Maps

  • سخنرانی 3: چه صنایعی از بافت های بدون درز استفاده می کنند؟ Lecture 3: What Industries Use Seamless Textures?

  • سخنرانی 20: رفع عناصر نامناسب - قسمت 1 Lecture 20: Fixing Misaligned Elements - Part 1

  • سخنرانی 9: مبانی فتوشاپ - قسمت 4 Lecture 9: Photoshop Basics - Part 4

  • سخنرانی 1: پیش نمایش دوره Lecture 1: Course Preview

درس ها Lessons

  • سخنرانی 11: شروع به کار - قسمت 1 Lecture 11: Getting Started - Part 1

  • سخنرانی 1: پیش نمایش دوره Lecture 1: Course Preview

  • سخنرانی 9: مبانی فتوشاپ - قسمت 4 Lecture 9: Photoshop Basics - Part 4

  • سخنرانی 12: نهایی کردن بافت ما - قسمت 2 Lecture 12: Finalizing Our Texture - Part 2

  • سخنرانی 2: بافت بدون درز چیست؟ Lecture 2: What is Seamless Texturing?

  • سخنرانی 21: رفع عناصر نامناسب - قسمت 2 Lecture 21: Fixing Misaligned Elements - Part 2

  • سخنرانی 14: نهایی کردن بافت ما - قسمت 2 Lecture 14: Finalizing Our Texture - Part 2

  • سخنرانی 6: مبانی فتوشاپ - قسمت 1 Lecture 6: Photoshop Basics - Part 1

  • سخنرانی 24: نتیجه گیری Lecture 24: Conclusion

  • سخنرانی 17: رفع تفاوت رنگ - قسمت 1 Lecture 17: Fixing Color Differences - Part 1

  • سخنرانی 23: ایجاد نقشه های پشتیبانی Lecture 23: Creating Supporting Maps

  • سخنرانی 5: کجا تصاویر را پیدا کنیم Lecture 5: Where to Find Images

  • سخنرانی 16: رفع تفاوت های ارزش - قسمت 2 Lecture 16: Fixing Value Differences - Part 2

  • سخنرانی 22: ایجاد انواع رنگ Lecture 22: Creating Color Variants

  • سخنرانی 7: مبانی فتوشاپ - قسمت 2 Lecture 7: Photoshop Basics - Part 2

  • سخنرانی 13: شروع با تصاویر غیر ایده آل - قسمت 1 Lecture 13: Getting Started with Non Ideal Images - Part 1

  • سخنرانی 4: چگونه تصاویر خوب را شناسایی کنیم Lecture 4: How to Identify Good Images

  • سخنرانی 19: رفع تفاوت رنگ - قسمت 3 Lecture 19: Fixing Color Differences - Part 3

  • سخنرانی 20: رفع عناصر نامناسب - قسمت 1 Lecture 20: Fixing Misaligned Elements - Part 1

  • سخنرانی 3: چه صنایعی از بافت های بدون درز استفاده می کنند؟ Lecture 3: What Industries Use Seamless Textures?

  • سخنرانی 15: رفع تفاوت های ارزش - قسمت 1 Lecture 15: Fixing Value Differences - Part 1

  • سخنرانی 8: مبانی فتوشاپ - قسمت 3 Lecture 8: Photoshop Basics - Part 3

  • سخنرانی 10: مبانی فتوشاپ - قسمت 5 Lecture 10: Photoshop Basics - Part 5

  • سخنرانی 18: رفع تفاوت رنگ - قسمت 2 Lecture 18: Fixing Color Differences - Part 2

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل مبتدیان: بافت های بدون درز برای بازی ها و Arch Viz
جزییات دوره
7h 42m
24
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
47
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Harry Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harry Jones Harry Jones

هنرمند حرفه ای سه بعدی

سلام، من هری هستم! من 13 سال تجربه در مدل سازی و تکسچرینگ سه بعدی دارم. در طول این 13 سال، من 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول کارم برای انواع مختلفی از شرکت ها کار کرده ام، مانند یک استودیوی بازی های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدئو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من به‌عنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پس‌زمینه سه‌بعدی، ویرایشگر گرین‌اسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کرده‌ام. کارهای حرفه‌ای من در مجله "هنرمند سه بعدی" همراه با محتوای آموزشی نمایش داده شده است. من تجربه زیادی با Photosh op، Blender، 3d Max و VRay دارم. من در رندر سه بعدی فوتورئالیستی با تمرکز بر تجسم معماری تخصص دارم، اگرچه اشتیاق من در چیزهایی است که کمی سبک تر و سرگرم کننده تر هستند!

امیدوارم به من اجازه دهید تا با شرکت در یکی از کلاس هایم بخشی از دانش و تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارم.