آموزش استفاده از ذرات پیشرفته برای ایجاد آتش بازی در مایا

Using Advanced Particles to Create Fireworks in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌ها، از اصول معمول انتشار انفجار یا دنباله ذرات فراتر می‌رویم و آتش‌بازی تمام عیار ایجاد می‌کنیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از ذرات پیشرفته برای ایجاد آتش بازی در مایا Using Advanced Particles to Create Fireworks in Maya

  • راه اندازی آتش بازی حلقه Setting up the Ring Fireworks

  • کشتن پوسته های حلقه Killing Off the Ring Shells

  • انتشار انفجار Emitting the Burst

  • انتشار انفجار و رفتار Burst Emission and Behavior

  • رنگ آمیزی انفجارها Coloring the Bursts

  • انتشار ذرات برای حلقه Emitting Particles for the Ring

  • ایجاد الگوی حلقه Creating the Ring Pattern

  • درک محصول متقابل Understanding the Cross Product

  • تکمیل الگوی حلقه Finalizing the Ring Pattern

  • اضافه کردن یک مسیر به حلقه Adding a Trail to the Ring

  • بهینه سازی انتشار مسیر Tweaking the Trail Emission

  • افزودن درخشش با عبارات Adding Sparkle with Expressions

  • اضافه کردن درخشش با رمپ Adding Sparkle with Ramps

  • باریک شدن مسیرها Tapering the Trails

  • راه اندازی آتش بازی مارپیچی Setting up the Spiral Fireworks

  • انفجار و ذرات مارپیچی The Burst and the Spiral Particles

  • درباره حرکت مارپیچی About Spiral Motion

  • ساختن مارپیچ ذرات Making the Particles Spiral

  • بهینه سازی حرکت مارپیچی Tweaking the Spiral Motion

  • رفتار و رنگ سقوط Falling Behavior and Color

  • ذخیره سازی شبیه سازی Caching the Simulation

  • رندر صحنه Rendering the Scene

  • ایجاد Comp Creating the Comp

نمایش نظرات

آموزش استفاده از ذرات پیشرفته برای ایجاد آتش بازی در مایا
جزییات دوره
4h 11m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Stephen Sayer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stephen Sayer Stephen Sayer

استفان سایر یک هنرمند جلوه های بصری از تورنتو ، کانادا است. او در بخش پویایی در Soho VFX ، یک استودیوی متخصص در جلوه های بصری عکس واقعی برای فیلم و تلویزیون کار می کند. قبل از پیوستن به تیم در سوهو ، او در قرارداد با استودیوهای مختلف دیگر در شهر و برای شرکت CG انیمیشن و تصویرگری خودش کار کرد. اگرچه وی در ابتدا انیمیشن کلاسیک را در کالج شریدان تحصیل می کرد ، اما استیو همیشه می دانست که آینده او به صورت سه بعدی است. وی در حالی که به عنوان آزادکار مشغول کار بود ، مایا را به طور مستقل آموخت. وی همچنین در دانشگاه ترنت حضور یافت ، جایی که تحصیلات وی شامل فیزیک کارشناسی بود ، رشته ای که سرانجام با کار مرتبط با پویایی که برای Soho انجام می داد بسیار مرتبط بود. استیو همچنین سالها به عنوان مربی کار می کند. او برای موسسه هنر تورنتو ، مدرسه انیمیشن Max the Mutt و مادربزرگ خود ، شریدان تدریس کرده است. حرفه تدریس وی شامل دوره های خاص مایا است که شامل مدل سازی ، انیمیشن ، تقلب ، نورپردازی و پویایی ، از سطح مقدماتی تا تحصیلات تکمیلی است. استیو یک کاربر خبره از ابزارهای پویایی مایا ، از جمله اثرات پارچه ، مایع و ذرات است.