آموزش مقدمه ای بر ریگینگ شخصیت در تون بوم هارمونی

Introduction to Character Rigging in Toon Boom Harmony

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با به دست آوردن درک خوبی از برخی از ابزارهای اصلی ریگینگ در Toon Boom Harmony، می‌توانید با ریگ‌های کاراکتر خود به میدان بروید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 10.0.1. با به دست آوردن درک خوبی از برخی از ابزارهای اصلی ریگینگ در Toon Boom Harmony، می توانید با ریگ های شخصیتی خود به زمین بزنید. ما با یادگیری نحوه ایجاد سلسله مراتب در بخش لایه های نمای جدول زمانی و همچنین نمای شبکه شروع می کنیم. پس از این، چگونگی قرار دادن نقاط محوری را در مفاصل اصلی کاراکتر برش‌دار قرار می‌دهیم که به ما امکان می‌دهد قسمت‌های مختلف بدن را بچرخانیم. از اینجا ما همچنین درباره مزایای استفاده از گیره ها و اینکه چگونه آنها به ما این امکان را می دهند تا تک تک قسمت های شخصیت خود را له کنیم و کشش دهیم، بحث خواهیم کرد. ما همچنین چند درس را در مورد استفاده از ابزار سینماتیک معکوس با شخصیت تقلبی خود صرف خواهیم کرد و چگونگی حذف استخوان های IK و تغییر موقعیت آنها را بررسی خواهیم کرد. در نهایت، ما با یادگیری نحوه ریگ کردن با استفاده از ابزارهای تغییر شکل، یک ویژگی منحصر به فرد برای هارمونی، کار را به پایان خواهیم رساند. در حالی که اکثر موضوعاتی که ما پوشش خواهیم داد برای Animate، Animate Pro و Harmony قابل استفاده است، برخی از محتواها منحصر به Harmony و Animate Pro هستند. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 10.0.1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر ریگینگ شخصیت در تون بوم هارمونی Introduction to Character Rigging in Toon Boom Harmony

  • ایجاد سلسله مراتب Creating Hierarchies

  • افزودن نقاط محوری Adding Pivot Points

  • اضافه کردن گیره Adding Pegs

  • ارتقای Pivots به Pegs Promoting Pivots to Pegs

  • توابع اولیه IK برای یک شخصیت جعلی Basic IK Functions for a Rigged Character

  • به استثنای IK Bones Excluding IK Bones

  • تغییر موقعیت استخوان های IK Repositioning IK Bones

  • تقلب شخصیت خود با استخوان های تغییر شکل دهنده Rigging Your Character with Deformer Bones

  • تقلب شخصیت خود با منحنی های تغییر شکل دهنده Rigging Your Character with Deformer Curves

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر ریگینگ شخصیت در تون بوم هارمونی
جزییات دوره
1h 19m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kurt Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kurt Jones Kurt Jones

کورت مدرس طراحی در Pluralsight است. از زمانی که می توانست مداد رنگی را نگه دارد ، کورت عاشق طراحی بود. جدا از تعهد خود به آموزش هنرمندان در Pluralsight ، کورت سابقه گسترده ای در تصویرگری دارد. وی پیش از این برای ناشران کتاب و همچنین استودیوی Rhythm و Hues کار کرده است. از طریق سابقه صنعت گسترده او بود که کرت روش Wacom را آموخت و ابزار Pen واقعاً قدرتمندتر از شمشیر است. در کنار خلق تصاویر زیبا و دو بعدی ، کورت خط تولید آموزش انیمیشن 2 بعدی را با کاتالوگ گسترده آموزش Toon Boom توسعه داد. کورت علاقه زیادی به آموزش هنرمندان و کمک به آنها دارد تا هر روز با کمک Digital-Tutor ها مهارت های خود را ارتقا دهند. بنابراین شمشیر خود را کنار بگذارید و از مبارزه علیه کار خود دست بردارید ، اجازه دهید کورت نوع جدیدی از سلاح را به شما معرفی کند.