نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این مجموعه از آموزشها درک درستی از ابزارهای تقلب مایا در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014. این مجموعه آموزش درک کاملی از ابزارهای تقلب مایا را برای شما فراهم می کند. ما با یادگیری اصول اولیه ، مانند چگونگی ایجاد قراردادهای نامگذاری جامد ، ایجاد زنجیره های مشترک و نحوه کار با سیستم Kinematics معکوس مایا ، شروع خواهیم کرد. سپس ما به موضوعات چالش برانگیزی مانند نحوه راه اندازی سیستم Spline IK با کنترل پیچش پیشرفته ، چگونگی تقویت کنترل های خود با کمک Driven Keys و Node Editor و همچنین نحوه استفاده از چند تغییر شکل دهنده خواهیم پرداخت. ابزارهای بسیار مهم تقلب. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ابزارهای استاندارد داخل مایا ، ابزار jiggle خودمان را برای پیگیری سریع و اثرات همپوشانی ایجاد کنیم. ما حتی نحوه ایجاد دستورات سفارشی را که می توانند از طریق خط فرمان مایا و ویرایشگر اسکریپت اجرا شوند ، یاد خواهیم گرفت. با پایان این دوره ، شما دانش لازم برای شروع تقلب در دارایی های خود در مایا را خواهید داشت. نسخه رایگان خود را از راهنمای مرجع اصلی Key Rigging Terms و PDF ما بارگیری کنید تا بتوانید با اصطلاحات مهم تقلب 3D راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر تقلب در مایا 2014
Introduction to Rigging in Maya 2014
-
با استفاده از کنوانسیون نامگذاری جامد
Using Solid Naming Conventions
-
تنظیم محورها و اشیاarent والدین در مایا
Adjusting Pivots and Parenting Objects in Maya
-
درک مفاصل در مایا
Understanding Joints in Maya
-
صفات مشترک
Joint Attributes
-
ایجاد یک دکل شانه انعطاف پذیر با ابزار مشترک Disconnect
Creating a Flexible Shoulder Rig with the Disconnect Joint Tool
-
درک راه حلهای چرخش هواپیما و تک زنجیره مایا
Understanding the Maya Rotate Plane and Single Chain Solvers
-
تقلب با Spline Ik Solver
Rigging with the Spline Ik Solver
-
کنترل Spline Ik Rig
Controlling a Spline Ik Rig
-
ایجاد کنترل و کار با محدودیت ها
Creating Controls and Working with the Constraints
-
کار با محدودیت هدف
Working with the Aim Constraint
-
بررسی کنترل پیچش پیشرفته Spline Ik
Exploring the Spline Ik Advanced Twist Control
-
قفل کردن و پنهان کردن کانال ها
Locking and Hiding Channels
-
ایجاد ویژگی های سفارشی و استفاده از ویرایشگر اتصال
Creating Custom Attributes and Using the Connection Editor
-
بررسی ویرایشگر گره
Exploring the Node Editor
-
پایان دادن به ویژگی پخش دستی ما
Finishing Our Hand-spread Feature
-
ایجاد عبارات در مایا
Creating Expressions in Maya
-
ایجاد روابط کلیدی رانده شده
Establishing Driven Key Relationships
-
چرخش سفارش و قفل گیمبال
Rotate Order and Gimbal Lock
-
تغییر شکل اشیا with با تغییر شکل دهنده شبکه
Deforming Objects with the Lattice Deformer
-
اشیاind صحافی صاف
Smooth Binding Objects
-
ویرایش تغییر شکل های پوست صاف
Editing Smooth Skin Deformations
-
تغییر شکل دهنده Jiggle
The Jiggle Deformer
-
ایجاد ابزار Jiggle خودتان
Creating Your Own Jiggle Tool
-
پیوستن ابزار Jiggle ما
Attaching Our Jiggle Tool
-
شکل گیری اشیا with با تغییر شکل دهنده شکل قدرتمند در مایا
Morphing Objects with Powerful Blend Shape Deformer in Maya
-
اصلاح اشکال ترکیبی
Modifying Blend Shapes
-
سفارشی کردن مایا برای کار سریعتر
Customizing Maya to Work Faster
نمایش نظرات