لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: ارائه برای آهنگسازی در V-Ray Next
3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با استفاده از عناصر رندر ، V-Ray Next برای 3ds Max کنترل دقیق روی پارامترهای لازم برای ایجاد کامپوزیت های با کیفیت بالا ، مانند بازتاب ها ، سایه ها ، مات ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. در این دوره ، برایان بردلی نحوه استفاده از V-Ray Next را برای ایجاد رندرهای خاص برای گردش کار پس از تولید در برنامه هایی مانند فتوشاپ و افتر افکت نشان می دهد. عناصر رندر رابط کاربری و گردش کار و گزینه های خروجی تصاویر ثابت و توالی های متحرک را کاوش کنید. سپس بیاموزید که چگونه از مجموعه های حالت 3ds Max برای مدیریت چندین پاس رندر استفاده کنید و نحوه تجزیه و تحلیل یک صحنه را بیاموزید. در فصل چهار ، برایان به عناصری مانند MultiMatte ، Cryptomatte ، ZDepth ، VRayLightSelect و سایر موارد رندر می زند. فصل پنجم یک درس مبتنی بر پروژه است که نحوه انتخاب و تنظیم عناصر رندر را برای یک دنباله متحرک نشان می دهد. سرانجام ، بیاموزید که چگونه نور و جلوه های دیگر را به منظور تولید کامپوزیت نهایی بسیار متفاوت اضافه کنید.
این دوره توسط برایان بردلی ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه خود ارائه می دهیم.
موضوعات شامل:
چرا باید از عناصر رندر در 3ds Max استفاده کرد
گزینه های خروجی در V-Ray Next و 3ds Max
استفاده از مجموعه های حالت برای ارائه در پاس ها
ترکیب نور و سایر عناصر عبور زیبایی
بررسی عمیق عناصر رندر
ساخت یک دنباله متحرک از ابتدا تا انتها
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
ایجاد کامپوزیت با استفاده از V-Ray در 3ds Max
Creating composites using V-Ray in 3ds Max
نسخه های نرم افزاری مورد استفاده در این دوره
Software versions used in this course
ساختار پروژه 3ds Max
The 3ds Max project structure
راه اندازی گاما و واحدها
Gamma and units setup
یک کلمه در مورد HDRI ها
A word about HDRIs
1. ارائه برای آهنگسازی
1. Rendering for Compositing
چرا باید از گردش کار ترکیبی استفاده کرد؟
Why use a compositing workflow?
مات ها ، ماسک ها و کانال های آلفا
Mattes, masks, and alpha channels
عناصر رندر توضیح داده شده است
Render elements explained
تصمیم گیری در مورد خط لوله
Making a pipeline decision
عناصر رندر UI و گردش کار
The render elements UI and workflow
ارائه پارامترهای عنصر رندر
The render element parameters rollout
گزینه های خروجی ، قسمت 1
Output options, part 1
گزینه های خروجی ، قسمت 2
Output options, part 2
اهمیت عمق بیت در ترکیب
The importance of bit depth in compositing
2. مقدمه ای بر مجموعه های دولتی
2. An Introduction to State Sets
مجموعه دولت توضیح داد
State Sets explained
رابط کاربر نوار ابزار State Sets
The State Sets toolbar UI
رابط کاربر گفتگوی مجموعه های حالت
State Sets dialogue UI
گردش کار Basic State Sets
Basic State Sets workflow
با استفاده از حالت های دولتی برای ارائه در پاس ، قسمت 1
Using State Sets for rendering in passes, part 1
با استفاده از مجموعه های دولتی برای ارائه در پاس ، قسمت 2
Using State Sets for rendering in passes, part 2
استفاده از مجموعه های دولتی برای انعطاف پذیری
Using State Sets for flexibility
3. کار با Beauty Pass Elements
3. Working with the Beauty Pass Elements
روشنایی
Lighting
روشنایی جهانی
Global Illumination
انعکاس و خاص
Reflection and specular
انکسار و SSS
Refraction and SSS
تنظیمات رندر نهایی
Final render settings
بازآفرینی پاس زیبایی
Recreating the beauty pass
اضافه کردن برخی از اصلاحات
Adding in some tweaks
4- شیرجه رفتن به عناصر رندر
4. A Deeper Dive into Render Elements
شناسه های مواد ، شی Material و ارائه
Material, object, and render IDs
چند مات
MultiMatte
رمزنگاری
Cryptomatte
با استفاده از ابزار Render Mask
Using the Render Mask tool
بافت اضافی
Extra texture
استفاده از مات های RE در فتوشاپ
Using RE mattes in Photoshop
عمق Z
Z-Depth
سرعت
Velocity
VRayLightSelect
VRayLightSelect
نرخ نمونه
Sample rate
مخلوط کن
Denoiser
5. پروژه: کار با یک دنباله متحرک
5. Project: Working with an Animated Sequence
شکستن شات
Breaking down the shot
اصلاح پارامترهای عنصر رندر
Tweaking render element parameters
رندر کردن
Rendering out
گرفتن فیلم به افتر افکت
Getting footage into After Effects
6. آهنگسازی در افتر افکت
6. Compositing in After Effects
دستکاری نور
Tweaking the lighting
گلبرگ ها را اصلاح رنگ کنید
Color correcting the petals
افزودن یک اثر عمق میدان
Adding a depth-of-field effect
اعمال تاری حرکت به عکس
Applying motion blur to the shot
اصلاحات نهایی و ارائه
Final tweaks and rendering out
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل
برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.
برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.
برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.
نمایش نظرات