آموزش Windows Performance Toolkit: بهینه سازی بازی Unity

Windows Performance Toolkit: Unity Game Optimization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: شما به تازگی بازی جدید Unity خود را به پایان رسانده اید ، اما عملکرد مطابق انتظار شما نیست. این دوره را مشاهده کنید تا یاد بگیرید چگونه از Windows Performance Toolkit برای بهینه سازی تجربه بازی استفاده کنید. با یادگیری نحوه تجزیه و تحلیل استفاده از CPU در Windows Performance Analyzer ، تعیین کنید که آیا بازی Unity شما به CPU محدود است. سپس ، نحوه تنظیم تنظیمات Unity برای بهبود عملکرد بازی را بیاموزید. در پایان دوره ، مدرس Thomas Pantels معیارهای قبل و بعد از بهینه سازی را مقایسه می کند تا دقیقاً نشان دهد که جعبه ابزار عملکرد Windows می تواند به نفع گردش کار توسعه بازی شما باشد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

  • نصب ابزار کارایی ویندوز Windows Performance Toolkit installation

  • تنظیم وحدت Unity setup

  • بررسی خط لوله گرافیکی سه بعدی 3D graphics pipeline review

1. تجزیه و تحلیل بازی 1. Game Analysis

  • یک بازی 3D Unity A 3D Unity game

  • نماینده وحدت Unity Profiler

  • جمع آوری داده های WPR WPR data collecting

  • WPA و بارگیری نماد WPA and symbol loading

  • تجزیه و تحلیل استفاده از پردازنده CPU usage analysis

2. بهینه سازی بازی 2. Game Optimization

  • تنظیمات تماس را بکشید Draw call settings

  • تنظیمات بافت Texture settings

  • یادآوری داده های بازی Recollect game data

  • مقایسه پردازنده و حافظه CPU and memory usage comparison

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Windows Performance Toolkit: بهینه سازی بازی Unity
جزییات دوره
41m 24s
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,790
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thomas Pantels Thomas Pantels

Thomas Pantels یک مهندس کامپیوتر است که در اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد برنامه ها تخصص دارد. توماس علت اصلی رفتارهای غیر منتظره مانند مصرف زیاد انرژی و پاسخگویی کند برنامه را می یابد. او به عنوان یک مهندس برنامه در اینتل ، برنامه های مختلفی از McAfee AntiVirus گرفته تا Fruit Ninja را پروفایل کرد. وی سخنران برجسته ای در نشست کارشناسان نرم افزار اینتل (SES) بوده است و مقالاتی را درباره مطالعات موردی خود در منطقه توسعه دهنده اینتل منتشر کرده است. توماس علاقه مند به اشتراک گذاری دانش خود در مورد پروفایل کاربری و بهینه سازی با جامعه توسعه دهنده است.