آموزش گردش کار پیشرفته HumanIK در مایا

Advanced HumanIK Workflows in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، تکنیک ها، گردش کار و بهترین روش ها را برای استفاده با مجموعه ابزار مایا HumanIK (HIK) یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این آموزش مایا، تکنیک ها، گردش کار و بهترین روش ها را برای استفاده با مجموعه ابزار Maya's HumanIK (HIK) یاد خواهیم گرفت. در طول این درس ها، ما برخی از دستورات MEL مورد نیاز برای افزودن HIK به خط لوله تقلب شخصیت را یاد خواهیم گرفت. در طول مسیر، به برخی از محدودیت‌های مجموعه ابزار HumanIK و چگونگی دور زدن آنها خواهیم پرداخت. در پایان این آموزش، شما با HIK راحت خواهید شد، خواه یک انیماتور بدون تجربه ریگینگ باشید یا یک TD که به دنبال اضافه کردن HIK به خط لوله ریگینگ خود هستید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار پیشرفته HumanIK در مایا Advanced HumanIK Workflows in Maya

  • HumanIK چیست؟ What Is HumanIK?

  • نمای کلی پنجره ژنراتور اسکلت Overview of the Skeleton Generator Window

  • نگاهی به الزامات برای استفاده از اسکلت خود Looking at the Requirements for Using Your Own Skeleton

  • گره های مورد نیاز برای HIK و برخورد با مفاصل اضافی Required Nodes for HIK and Dealing with Extra Joints

  • پنجره شخصیت پردازی با اسکلت پیش فرض Characterization Window with the Default Skeleton

  • پنجره شخصیت پردازی با اسکلت سفارشی ما Characterization Window with Our Custom Skeleton

  • ایجاد یک کنترل ریگ و گروه های کلید زنی Creating a Control Rig and Keying Groups

  • پین کردن، دسترسی، و کلید زدن گروه ها Pinning, Reach, and Keying Groups

  • نگاهی به گزینه های HIK Rig Looking at the HIK Rig Options

  • نحوه ایجاد افکت های کمکی How to Create Auxiliary Effectors

  • نحوه ایجاد جلوه‌های محوری How to Create Pivots Effectors

  • آماده شدن برای هدف گذاری مجدد Preparing for Retargeting

  • گردش کار برای هدف گذاری مجدد Workflow for Retargeting

  • بهترین روش ها برای پخت MoCap Best Practices for Baking MoCap

  • بهینه سازی داده های MoCap با استفاده از HumanIK Rig Tweaking MoCap Data Using the HumanIK Rig

  • استفاده از داده های هدفمند برای ژست انیمیشن Using Retargeted Data to Pose Animation

  • استفاده از MEL با Skeleton Generator Using MEL with the Skeleton Generator

  • استفاده از MEL با ابزار شخصیت پردازی Using MEL with the Characterization Tool

  • استفاده از MEL با پنجره کنترل کاراکترها Using MEL with the Character Controls Window

نمایش نظرات

آموزش گردش کار پیشرفته HumanIK در مایا
جزییات دوره
1h 41m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Annick Harmel-Tourneur Annick Harmel-Tourneur

Annick Harmel-Tourneur در سال 1998 به عنوان یک ژنرال 3 بعدی در Alias-Wavefront شروع به کار کرد. او در حال حاضر یک کار آزاد و TD فیلم (متخصص در ریگ و نورپردازی) است. او به طور گسترده با استودیوهای فیلمسازی سطح بالا در فیلم های CG و VFX در بسیاری از فیلم های پرفروش هالیوود کار کرده است.