آموزش تجربه کاربری (UX) برای افراد غیر طراح

User Experience (UX) for Non-Designers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحی تجربه کاربر (UX) چیزی فراتر از فشار دادن پیکسل و افزودن تعامل است. این یک عمل مردم محور است که بسیاری از ذینفعان را شامل می شود - نه همه آنها طراحان حرفه ای. این دوره اصول طراحی تجربه کاربر را از دیدگاه یک غیرطراح که نیاز به همکاری با تیم ها ، استودیوها و پروژه های UX دارد ، آموزش می دهد. مربی تام گرین ، فرایند چهار مرحله ای طراحی UX را توضیح می دهد ، شروع با تحقیقات کاربر - مرحله ای که شما می توانید شخصیت ها ، سناریوهای کاربر و جریان های کاربر را بسازید. در مرحله بعد ، در مورد ایده پردازی UX ، جایی که ایده های اولیه به طرح ها ، قاب های سیم و نمونه های اولیه کاغذ ترجمه می شوند ، بیاموزید. سپس تام به روند واقعی طراحی می پردازد. در این مرحله ، می توانید نحوه تولید نمونه های اولیه عملکردی ، همراه با تصاویر ، کپی و تعامل اساسی را مشاهده کنید. بعلاوه ، در مورد اهمیت آزمایش طرحهای خود در چندین مرحله از فرآیند و ترکیب بازخورد قبل از تحویل به توسعه دهندگان ، اطلاعات کسب کنید.
موضوعات شامل:
  • چهار مرحله طراحی UX
  • قابلیت دسترسی و UX
  • انجام تحقیقات مربوط به کاربران
  • ایجاد شخصیت ها ، سناریوهای کاربر و جریان های کاربر
  • طرح و ایده های سیم کشی
  • آزمایش و تکرار ایده ها
  • ایجاد نمونه اولیه با وفاداری متوسط
  • افزودن کپی و گرافیک
  • ساخت سیستم طراحی
  • نمونه سازی
  • تصفیه ریز تعاملات
  • نمونه های آزمایشی کاربر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • تجربه کاربر برای غیر طراحان User experience for non-designers

1. UX چیست؟ 1. What Is UX?

  • بررسی اجمالی طراحی UX UX design overview

  • مرحله اول: تحقیق Stage one: Research

  • مرحله دو: تصور کردن Stage two: Conceptualize

  • مرحله سوم: طراحی Stage three: Design

  • مرحله چهار: تست Stage four: Test

  • دسترسی مهم است Accessibility matters

  • چه کسی چه کاری انجام می دهد؟ Who does what?

2. تحقیق: بنابراین چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟ 2. Research: So Who Will Use It?

  • ساخت یک مورد تجاری Making a business case

  • نقش ذینفع The role of the stakeholder

  • برای ساختن این کار چه نیازی داریم؟ What do we need to make this work?

  • برای ساخت آن به چه کسانی نیاز داریم؟ Who do we need to build it?

  • چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟ Who will use it?

  • آنها چه خواهند كرد؟ What will they do?

  • چگونه از آن استفاده خواهند کرد؟ How will they use it?

  • چگونه آنها از طریق آن حرکت می کنند؟ How will they move through it?

  • یافتن مشکلات و رفع آنها Finding problems and fixing them

3. تصور کنید: بنابراین چه شکلی است؟ 3. Conceptualize: So What Does It Look Like?

  • مروری بر تکنیک های مفهوم سازی Overview of conceptualization techniques

  • ایده های خود را ترسیم کنید Sketching your ideas

  • نمودارهای جریان کار Task flow diagrams

  • تخته سفید بدنام The infamous white board

  • Wireframe محتوا: تعیین آنچه که به کجا می رود Content wireframe: Determining what goes where

  • ساختن استخوان ها با سیم وایرلس Building the bones with wireframes

  • فریم های دیجیتال Digital wireframes

  • نقش نمونه های اولیه کاغذ The role of paper prototypes

  • تست و تکرار Testing and iteration

4. طراحی: اینجا واقعاً به نظر می رسد 4. Design: Here Is What It Really Looks Like

  • نقش طراح UI The UI designer's role

  • نمونه اولیه با وفاداری متوسط The medium-fidelity prototype

  • جعبه ابزار وفاداری متوسط The medium-fidelity toolbox

  • تصویربرداری: همه X ها چیست؟ Imaging: What's with all the Xs?

  • نقش SVG The role of SVG

  • نوشتن مطالب متن: کلمات همه تفاوت را ایجاد می کنند Copywriting: Words make all the difference

  • بازخورد و تکرار Feedback and iteration

  • بازخورد و تکرار Feedback and iteration

5. طراحی: سیستم طراحی 5. Design: The Design System

  • سیستم طراحی چیست؟ What is a design system?

  • نقش تایپوگرافی The role of typography

  • نقش رنگ The role of color

  • نمادها و ابزارهای آیکون Icons and icon tools

  • با استفاده از الگوهای طراحی Using design patterns

  • ابزارهای تصویربرداری و وضوح صفحه نمایش Imaging tools and screen resolution

6. نمونه سازی اولیه و تست کاربر 6. Prototyping and User Testing

  • نمای کلی از نمونه سازی An overview of prototyping

  • انتخاب یک ابزار نمونه سازی اولیه Choosing a prototyping tool

  • نقش حرکت در نمونه اولیه The role of motion in a prototype

  • چرا می توان از میکرو فعل و انفعالات اولیه استفاده کرد؟ Why use prototype microinteractions?

  • تصفیه ریزگردها Refining microinteractions

  • بررسی اجمالی آزمایش کاربر Overview of user testing

نمایش نظرات

آموزش تجربه کاربری (UX) برای افراد غیر طراح
جزییات دوره
3h 6m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
157
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tom Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین