لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر هودینی 15
Introduction to Houdini 15
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش Houdini 15، مهارتهایی را که برای بلند شدن و دویدن نیاز دارید، توسعه خواهید داد. زمانی که به تازگی با هودینی آشنا شده اید، بیشترین بهره را از این دوره خواهید برد، اما هنوز درک اولیه ای از مفاهیم کلی سه بعدی داشته باشید. ما با اولین باری که Houdini را راهاندازی کردید شروع میکنیم و با ایجاد یک عکس افکت عالی قدم میزنیم. در طول مسیر، برخی از قدرتمندترین جنبه های این نرم افزار مبتنی بر گره مانند مفاهیم کلیدی رابط کاربری هودینی، دستکاری هندسه اولیه و مدل سازی چند ضلعی را خواهید آموخت. همچنین نحوه وارد کردن هندسه، ایجاد رابط های کاربری سفارشی، اعمال مواد و دستکاری UV ها را بررسی خواهیم کرد. در هر مرحله از خط لوله، از جمله مدلسازی، انیمیشن، دینامیک، نورپردازی و رندر، پاهای خود را خیس خواهیم کرد تا با استفاده از بدنههای سفت و سخت و هندسه شکسته، یک عکس FX دراماتیک بسازیم. در پایان این آموزش هودینی، میتوانید با خیال راحت به سایر محتوای شگفتانگیز هودینی در کتابخانه ما بپردازید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر هودینی 15
Introduction to Houdini 15
رابط کاربری
The User Interface
دسکتاپ ها و پروژه ها
Desktops and Projects
ایجاد و تبدیل هندسه
Creating and Transforming Geometry
با استفاده از ابزارهای تبدیل تعاملی
Using the Interactive Transform Tools
ترتیب ابزار Handle و Viewport
The Handle Tool and Viewport Arrangement
نمای شبکه و درک زمینه ها
The Network View and Understanding Contexts
درک بیشتر زمینه ها
Further Understanding Contexts
وارد کردن هندسه، حالتهای نمایش و نمای پارامتر
Importing Geometry, Display Modes and the Parameter View
درک مقیاس صحنه
Understanding Scene Scale
منوی ابزار و نردبان ارزش
The Tool Menu and Value Ladder
انتخاب و کار با گره ویرایش
Making Selections and Working with the Edit Node
گره ویرایش در عمل
The Edit Node in Practice
ابزارهای پایه مدلسازی
Basic Modeling Tools
ابزار پلی اکسترود
The Poly Extrude Tool
اشیا Ghosting و گره Polycap
Ghosting Objects and the Polycap Node
عبارات ساده و گره انفجار
Simple Expressions and the Blast Node
ابزار پلی بریج
Poly Bridge Tool
ویژگی های ابزار Poly Bridge
Features of the Poly Bridge Tool
شکل ستون فقرات، شیفت جفت شدن، و پل
Spine Shape, Pairing Shift, and Bridge
تقسیم بندی فرعی و حلقه های لبه
Sub-dividing and Edge Loops
استفاده از عبارات برای متحرک کردن چرخش چرخ
Using Expressions to Animate Wheel Rotation
ویرایش رابط پارامتر
Editing the Parameter Interface
کپی کردن با گره کپی
Duplicating with the Copy Node
درک صفات
Understanding Attributes
افزودن صفات عادی Vertex
Adding Vertex Normal Attributes
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جان ساکن هودینی و نویسنده پویایی در Pluralsight است. در کالج ، او فرصت کار در SideFX (سازندگان Houdini) را داشت و توانسته است طی سالهای گذشته به بسیاری از متخصصین صنعت خلاق پویایی و جلوه های بصری آموزش دهد. او برای دیدن عجله در دیدن مردمک های خود لحظه های "لامپ" زندگی می کند. آخرین علاقه جان این بوده است که روح تازه ای به کتابخانه آموزش Pluralsight Houdini ببخشد و اطمینان حاصل کند که هیچ نرم افزار یا ابزاری نمی تواند مانعی برای بیان دید خلاق هنرمند باشد. اگر شما آماده هستید که لحظات "لامپ" خود را در سفر خود به تسلط بر شبیه سازی های پویا تجربه کنید ، اجازه دهید جان به شما کمک کند تا وحشیانه ترین ایده های خود را به یک واقعیت تصویری تبدیل کنید.
نمایش نظرات