آموزش Look Development Pipeline با استفاده از nDo2 و dDo در فتوشاپ

Look Development Pipeline Using nDo2 and dDo in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این سری از درس‌ها، ما پخت‌های رویه‌ای و نگاشت بافت دسته‌ای را تنظیم خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، UVLayout v2 Pro، xNormal 3.18.3، nDo2، dDo 5.2، Photoshop. در طول این سری از درس‌ها، پخت‌های رویه‌ای و دسته‌ای بافت نگاشت را تنظیم خواهیم کرد. ما در مورد ایجاد نقشه های خاص که به سرعت تولید می شوند آشنا خواهیم شد. ما ایجاد نقشه های معمولی از ابتدا، ایجاد خودکار diffuse و انسداد محیط را با استفاده از مجموعه نرم افزارهای Quixel پوشش خواهیم داد. در نهایت، ما با Marmoset 1.10 و KeyShot مدل‌سازی‌های خود را برای استفاده نهایی در فتوشاپ ارائه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، UVLayout v2 Pro، xNormal 3.18.3، nDo2، dDo 5.2، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Look Development Pipeline با استفاده از nDo2 و dDo در فتوشاپ Look Development Pipeline Using nDo2 and dDo in Photoshop

  • شروع کار با مدل پروژه Getting Started with the Project Model

  • پروژه مدیریت جزئیات بالا و ابزار فرعی Projecting High Detail and SubTool Management

  • کار با Decimation Master Working with the Decimation Master

  • استفاده از مواد dDo در مایا Using dDo Materials in Maya

  • آماده کردن نقشه ها در xNormal Baking out Maps in xNormal

  • ویرایش جزئیات عادی در nDo2 Editing Normal Details in nDo2

  • ایجاد بافت رنگ و نقشه های پراکنده رنگ Creating Color Texture and Color Diffuse Maps

  • ذخیره فایل های FBX برای پیش نمایش مش در nDo2 Saving out FBX Files for Preview Mesh in nDo2

  • استفاده از اتوماسیون هاب در dDo Using the Automation Hub in dDo

  • استفاده از Skyshop Previewer برای مشاهده نتایج پس از پخت Using Skyshop Previewer to View Post-bake Results

  • نگاهی به جزئیات محیطی در مقابل جزئیات مواد Looking at Environmental Details Versus Material Details

  • ایجاد تولید ثانویه در مرکز اتوماسیون Creating Secondary Production Bakes in the Automation Hub

  • استفاده از منوهای متنی در dDo Using Contextual Menus in dDo

  • معرفی و راه اندازی Marmoset Toolbag Introducing and Setting up Marmoset Toolbag

  • استفاده از مواد در کیسه ابزار Marmoset Using Material in Marmoset Toolbag

  • بارگیری تغییرات از dDo به کیسه ابزار Marmoset Loading Changes from dDo to Marmoset Toolbag

  • آماده سازی در ZBrush برای رندر در KeyShot Prepping in ZBrush to Render in KeyShot

  • تنظیم روشنایی HDRI در KeyShot Setting up HDRI Lighting in KeyShot

  • بررسی خروجی های KeyShot در فتوشاپ Reviewing KeyShot Outputs to Photoshop

  • رندر نهایی مکانیک ما در فتوشاپ Final Render of Our Mech in Photoshop

  • ایجاد نرمال ها از ابتدا Creating Normals from Scratch

  • تبدیل جزئیات عادی به سایر نقشه های رویه ای Converting Normal Detail to Other Procedural Maps

  • پخت سریع بافت ها در dDo Baking Textures Quickly in dDo

  • نمایش نماها در Marmoset Toolbag و Maya DX-11 Shaders Rendering Views in Marmoset Toolbag and Maya DX-11 Shaders

نمایش نظرات

آموزش Look Development Pipeline با استفاده از nDo2 و dDo در فتوشاپ
جزییات دوره
5h 39m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Tony Leonard
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tony Leonard Tony Leonard

تونی لئونارد یک هنرمند مفهومی مستقل ساکن لس آنجلس است که سابقه کار در کمیک و تصویرسازی دارد. او در 12 سال گذشته در زمینه های مختلفی از جمله طراحی گرافیک، استوری بورد، کمیک و بازی فعالیت داشته است. تونی قبل از بازگشت به ایالات متحده پس از 10 سال خارج از کشور، یک هنرمند سابق داخلی در Game Republic در ژاپن بود. عناوین و پروژه های قبلی عبارتند از Knights Contract (عنوان Bandai NamcoPS3-Xbox)، مایکل چابون The Ecapist (کمیک های اسب تاریک)، و تصویرسازی برای مجله مردان Maxim.