لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Look Development Pipeline با استفاده از nDo2 و dDo در فتوشاپ
Look Development Pipeline Using nDo2 and dDo in Photoshop
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در طول این سری از درسها، ما پختهای رویهای و نگاشت بافت دستهای را تنظیم خواهیم کرد. نرمافزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، UVLayout v2 Pro، xNormal 3.18.3، nDo2، dDo 5.2، Photoshop. در طول این سری از درسها، پختهای رویهای و دستهای بافت نگاشت را تنظیم خواهیم کرد. ما در مورد ایجاد نقشه های خاص که به سرعت تولید می شوند آشنا خواهیم شد. ما ایجاد نقشه های معمولی از ابتدا، ایجاد خودکار diffuse و انسداد محیط را با استفاده از مجموعه نرم افزارهای Quixel پوشش خواهیم داد. در نهایت، ما با Marmoset 1.10 و KeyShot مدلسازیهای خود را برای استفاده نهایی در فتوشاپ ارائه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، UVLayout v2 Pro، xNormal 3.18.3، nDo2، dDo 5.2، Photoshop.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
Look Development Pipeline با استفاده از nDo2 و dDo در فتوشاپ
Look Development Pipeline Using nDo2 and dDo in Photoshop
شروع کار با مدل پروژه
Getting Started with the Project Model
پروژه مدیریت جزئیات بالا و ابزار فرعی
Projecting High Detail and SubTool Management
کار با Decimation Master
Working with the Decimation Master
استفاده از مواد dDo در مایا
Using dDo Materials in Maya
آماده کردن نقشه ها در xNormal
Baking out Maps in xNormal
ویرایش جزئیات عادی در nDo2
Editing Normal Details in nDo2
ایجاد بافت رنگ و نقشه های پراکنده رنگ
Creating Color Texture and Color Diffuse Maps
ذخیره فایل های FBX برای پیش نمایش مش در nDo2
Saving out FBX Files for Preview Mesh in nDo2
استفاده از اتوماسیون هاب در dDo
Using the Automation Hub in dDo
استفاده از Skyshop Previewer برای مشاهده نتایج پس از پخت
Using Skyshop Previewer to View Post-bake Results
نگاهی به جزئیات محیطی در مقابل جزئیات مواد
Looking at Environmental Details Versus Material Details
ایجاد تولید ثانویه در مرکز اتوماسیون
Creating Secondary Production Bakes in the Automation Hub
استفاده از منوهای متنی در dDo
Using Contextual Menus in dDo
معرفی و راه اندازی Marmoset Toolbag
Introducing and Setting up Marmoset Toolbag
استفاده از مواد در کیسه ابزار Marmoset
Using Material in Marmoset Toolbag
بارگیری تغییرات از dDo به کیسه ابزار Marmoset
Loading Changes from dDo to Marmoset Toolbag
آماده سازی در ZBrush برای رندر در KeyShot
Prepping in ZBrush to Render in KeyShot
تنظیم روشنایی HDRI در KeyShot
Setting up HDRI Lighting in KeyShot
بررسی خروجی های KeyShot در فتوشاپ
Reviewing KeyShot Outputs to Photoshop
رندر نهایی مکانیک ما در فتوشاپ
Final Render of Our Mech in Photoshop
ایجاد نرمال ها از ابتدا
Creating Normals from Scratch
تبدیل جزئیات عادی به سایر نقشه های رویه ای
Converting Normal Detail to Other Procedural Maps
پخت سریع بافت ها در dDo
Baking Textures Quickly in dDo
نمایش نماها در Marmoset Toolbag و Maya DX-11 Shaders
Rendering Views in Marmoset Toolbag and Maya DX-11 Shaders
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
تونی لئونارد یک هنرمند مفهومی مستقل ساکن لس آنجلس است که سابقه کار در کمیک و تصویرسازی دارد. او در 12 سال گذشته در زمینه های مختلفی از جمله طراحی گرافیک، استوری بورد، کمیک و بازی فعالیت داشته است. تونی قبل از بازگشت به ایالات متحده پس از 10 سال خارج از کشور، یک هنرمند سابق داخلی در Game Republic در ژاپن بود. عناوین و پروژه های قبلی عبارتند از Knights Contract (عنوان Bandai NamcoPS3-Xbox)، مایکل چابون The Ecapist (کمیک های اسب تاریک)، و تصویرسازی برای مجله مردان Maxim.
نمایش نظرات