آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 2: تقلب

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 2: Rigging

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما خواهیم دید که چگونه دکل های خط لوله تولید 'ayDaydreamer' را ساخته ایم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. Expand All مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 7 ثانیه خط تولید خط تولید Daydreamer جلد 2: تقلب 1 ساعت و 25 دقیقه و 26 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط تولید خط تولید Daydreamer جلد 2: تقلب Daydreamer Production Pipeline Volume 2: Rigging

  • درک نیازهای انیمیشن به عنوان ریگر Understanding the Animation Needs as a Rigger

  • شکستن مدل موجود Breaking Down the Creature Model

  • ایجاد سیستم Foot Roll Creating the Foot Roll System

  • بررسی راه اندازی مفصل قسمت فوقانی بدن Examining the Upper Body Joint Setup

  • پوست موجود Skinning the Creature

  • نقاشی وزنه ها روی درپوش های چشم Painting Weights on the Eye Lids

  • نقاشی وزنه ها روی فک Painting Weights on the Jaw

  • نگاه نهایی به دکل موجود موجود Final Look at the Finished Creature Rig

  • شکستن مدل ربات Breaking Down the Robot Model

  • بررسی تنظیمات مشترک برای قسمت بالای بدن Examining the Joint Setup for the Upper Body

  • تنظیم Spline IK برای Robot's Arms Setting up the Spline IK for the Robot's Arms

  • نگاه نهایی به دکل ربات تمام شده Final Look at the Finished Robot Rig

  • شکستن مدل موشک Breaking Down the Rocket Model

  • تنظیم اتصالات برای موشک Setting up the Joints for the Rocket

  • در حال پایان دادن به دکل موشک Finishing the Rocket Rig

  • نگاه نهایی به سکوی موشک تمام شده Final Look at the Finished Rocket Rig

نمایش نظرات

آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 2: تقلب
جزییات دوره
1h 26m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.