آموزش بافت های نقاشی شده با دست برای بازی ها ایجاد کنید

Create Hand-Painted Textures for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی نحوه ساخت بافت های نقاشی شده با دست برای بازی های ویدیویی را یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابتدا بافت های زیبا بسازید. شما تمام دانش مورد نیاز برای رنگ آمیزی مواد سبکی را که می توانید در بازی ویدیویی خود استفاده کنید، به دست خواهید آورد.

شما با یادگیری اصول اولیه Krita شروع خواهید کرد:

  • چگونه یک سند جدید بسازیم

  • نحوه ایجاد یک طرح

  • نحوه استفاده از ابزار

  • نحوه رنگ آمیزی بافت های بدون درز با حالت قدرتمند Wrap Around

پس از یادگیری اصول اولیه Krita، شما می‌خواهید در بافت‌های کامل از صفر کار کنید، به روند کار ساخت یک بافت نگاهی می‌اندازیم:

  • مرجع را جمع آوری کنید تا از آن بیاموزید

  • اشکال و رنگ های اصلی را رنگ آمیزی کنید

  • جزئیاتی مانند ترک ها، سوراخ ها، برآمدگی ها و برجسته ها را به بافت خود اضافه کنید

  • بافت خود را اصلاح کنید

  • کنتراست و رنگ ها را تنظیم کنید

  • و برای شکستن یکنواختی

    تغییرات ایجاد کنید

ما در 3 بافت از ابتدا تا انتها کار خواهیم کرد. من به شما پیشنهاد می‌کنم با ساخت بافت‌های مختلف همراه باشید، بهترین راه برای یادگیری تمرین است.
 

این دوره شامل سخنرانی هایی است که مرحله به مرحله فرآیند ساخت یک بافت سبک را به شما آموزش می دهد، در پایان دوره یاد می گیرید که چگونه بافت خود را بگیرید و آن را به یک ماده PBR سه بعدی تبدیل کنید.

من بازخورد کاملی در مورد کاری که شما تولید می‌کنید ارائه می‌دهم، همچنین به تمام سوالاتی که می‌توانید در مورد بافت‌های نقاشی دستی داشته باشید پاسخ خواهم داد.

بنابراین اگر هنرمند بازی، طراح بازی، برنامه نویس هستید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه بافت های نقاشی شده با دست برای بازی های ویدیویی ایجاد کنید، این دوره برای شما مناسب است!

برای این پروژه باید حداقل یک بافت نقاشی شده با دست برای یک بازی ویدیویی بسازید.

اگر می‌توانید بافتی متفاوت از بافت‌هایی که من روی ویدیوها ساخته‌ام بسازید، این یک مزیت است. اگر می‌خواهید ایده بگیرید، می‌توانید «بافت نقاشی شده با دست» را در Pinterest یا Google Images جستجو کنید.

اگر می خواهید بافت خود را به عنوان یک ماده سه بعدی ببینید اما به نرم افزار دسترسی ندارید، از من بخواهید که این کار را برای شما انجام دهم! :) 

موفق باشید و به یاد داشته باشید که می توانید هر سوالی از من بپرسید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • چوب - تنظیمات نهایی Wood - Final Adjustments

  • مقدمه ای بر Krita II Introduction to Krita II

  • چوب - اشکال و رنگ های اصلی Wood - Basic Shapes and Colors

  • چوب - اضافه کردن جزئیات Wood - Adding Details

  • حالت Wrap Around Wrap Around Mode

  • سنگ ها - مرجع گردآوری Stones - Gathering Reference

  • چوب - پالایش Wood - Refinement

  • سنگ - پالایش Stones - Refinement

  • افقی - پالایش Horizontal - Refinement

  • افقی - اضافه کردن جزئیات Horizontal - Adding Details

  • وضوح را به بافت خود اضافه کنید Add Sharpness to Your Texture

  • افقی - اشکال و رنگ های اصلی Horizontal - Basic Shapes and Colors

  • سنگ ها - اشکال و رنگ های اصلی Stones - Basic Shapes and Colors

  • مواد PBR از بافت PBR Material from Texture

  • مقدمه ای بر Krita I Introduction to Krita I

  • سنگ ها - تنظیمات نهایی Stones - Final Adjustments

  • سنگ - اضافه کردن جزئیات Stones - Adding Details

  • افقی - تنظیمات نهایی Horizontal - Final Adjustments

  • معرفی Introduction

نمایش نظرات

آموزش بافت های نقاشی شده با دست برای بازی ها ایجاد کنید
جزییات دوره
2h 57m
19
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
658
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Simon Sanchez
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Simon Sanchez Simon Sanchez

طراح بازی

من یک توسعه دهنده بازی چند رشته ای در Art STEM هستم. من یک نمایه فنی-طراحی دارم که اشتیاق زیادی به ایجاد سیستم‌هایی با رویکرد همدلانه دارد.

من در رشته طراحی گرافیک تحصیل کردم و سپس در 2018 به عنوان طراح و انیماتور برای بازی های ویدیویی فارغ التحصیل شدم. از آن زمان، من چندین مهارت آنلاین مربوط به توسعه بازی را یاد می‌گیرم و آموزش می‌دهم.