لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش کرگدن: طراحی مبلمان
Rhino: Furniture Design
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک روش مبتنی بر فرآیند برای طراحی مبلمان با Rhino ، با تمرکز بر ایجاد سطوح پیچیده که از ابزارهای قدرتمند مدل سازی و نمونه سازی Rhino 3D استفاده می کنند ، یاد بگیرید. این دوره چهار بخش دارد.
مفاهیم کلی b>
کار خود را با چهارچوب بندی شروع کنید و س questionsالات بزرگی مانند "طراحی مبلمان چیست؟"
مطالعات موردی b>
در ادامه با انجام ، مدل سازی برخی از قطعات مهم تاریخچه مبلمان (مانند صندلی کافه Thonet و صندلی Eames DCM) خواهید آموخت تا درک بهتری از استادان طراحی کسب کنید.
روند طراحی b>
فرایند طراحی مبلمان را با دنبال کردن همراه با تحقیق ، طراحی شماتیک ، توسعه طراحی و مستندات یک طراحی کاملاً جدید مبلمان کاوش کنید.
تمدید و ترجمه b>
آخرین بار یاد بگیرید که چگونه با صادرات دارایی برای چاپ سه بعدی ، رندر و توسعه بازی ، طراحی مبلمان خود را به سایر نرم افزارها ترجمه کنید.
این آموزش بر ایجاد سطوح آلی پیچیده متمرکز است در حالی که شما کنترل دقیق این هندسه را حفظ می کنید. همراه با نکات و استراتژی های صرفه جویی در وقت ، این آموزش ها نه تنها شما را به یک طراح مبلمان بهتر تبدیل می کنند ، بلکه سریع تر نیز می شوند.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مفاهیم کلی در مورد طراحی مبلمان
1. General Concepts About Furniture Design
طراحی مبلمان چیست؟
What is furniture design?
مبلمان و بدنه
Furniture and the body
چگونه مبلمان از فعالیتهای مختلف پشتیبانی می کند
How furniture supports different activities
2. خصوصیات جسمی و مکانی مبلمان
2. Physical and Spatial Characteristics of Furniture
سؤالاتی که درایو هستند
Questions that drive form
شکل و شکل
Form and shape
مبلمان و طراحی فضای داخلی
Furniture and the design of interior space
انواع مبلمان
Furniture types
3. مطالعه موردی شماره 1: صندلی کافه ، مدل 14 (Thonet، 1859)
3. Case Study #1: Cafe Chair, Model 14 (Thonet, 1859)
تعریف فرم با استفاده از ابزار Extrude ، Boolean و Two Objects
Defining form using the Extrude, Boolean, and Two Objects tool
جزئیات را با استفاده از ابزار Sweep 1 Rail اضافه کنید
Adding details using the Sweep 1 Rail tool
4. مطالعه موردی شماره 2: صندلی زیگ-زاگ (گریت ریتولد ، 1934)
4. Case Study #2: Zig-Zag Chair (Gerrit Rietveld, 1934)
پیشینه و تجزیه و تحلیل
Background and analysis
تعریف فرم با استفاده از ابزار Tween Curve
Defining form using the Tween Curve tool
ایجاد سطوح و ضخامتها با استفاده از ابزار Planar Curves و Extrude
Creating surfaces and thicknesses using the Planar Curves and Extrude tool
5. مطالعه موردی شماره 3: صندلی DCM (چارلز و ری ایمز ، 1946)
5. Case Study #3: DCM chair (Charles and Ray Eames, 1946)
پیشینه و تجزیه و تحلیل
Background and analysis
تعریف فرم و ایجاد فریم
Defining the form and creating the frame
ساختن پوسته ها و مونت ها
Building the shells and mounts
6. مطالعه موردی شماره 4: صندلی جانبی Wiggle (فرانک گری ، 1972)
6. Case Study #4: Wiggle Side Chair (Frank Gehry, 1972)
پیشینه و تجزیه و تحلیل
Background and analysis
پیشینه و تجزیه و تحلیل
Background and analysis
تعریف فرم با استفاده از منحنی های مشخصات
Defining form using profile curves
ایجاد کانتورها
Creating contours
7. فرایند طراحی (تعریف مسئله ، تحقیق و طراحی شماتیک)
7. Design Process (Define the Problem, Research, and Schematic Design)
روند طراحی
The design process
مشکل ، تحقیق و طراحی شماتیک را تعریف کنید
Define the problem, research, and schematic design
در پایان طرح شماتیک
Finishing schematic design
8- فرآیند طراحی (توسعه و مستندسازی طراحی)
8. Design Process (Design Development and Documentation)
توسعه طراحی: اصلاح پاهای صندلی
Design development: Refining the chair legs
توسعه طراحی: تعیین یک استراتژی مواد و ساختگی
Design development: Determining a material and fabrication strategy
توسعه طراحی: اتمام صندلی
Design development: Finishing the chair
مستندات
Documentation
9. ترجمه به نرم افزارهای دیگر
9. Translating to Other Software
صادر کردن مدل خود: دارایی های وحدت
Exporting your model: Unity assets
صادر کردن مدل خود: ارائه
Exporting your model: Rendering
صادر کردن مدل خود: چاپ
Exporting your model: Printing
طراح چندرشته ای ، استاد دانشگاه بلومینگتون دانشگاه ایندیانا
جاناتان راسک طراح چند رشته ای و استاد دانشگاه ایندیانا بلومینگتون است.
تحقیقات جاناتان مربوط به طراحی و ایجاد سیستم های تولید است که در آن طراحی/محصولات/معماری/سیستم های جدید پدیدار می شوند . این تحقیق از طریق فناوری پیشرفته-مدل سازی پارامتری ، ساخت دیجیتال ، روشهای تجسم جایگزین-و فناوری پایین ، از جمله طراحی مشارکتی در زمینه کشورهای در حال توسعه ، بیان شده است.
او با Play360 کار کرده است ، یک سازمان غیرانتفاعی که سازمانها را آموزش می دهد تا منابع آموزشی کم هزینه را در سراسر جهان ایجاد کنند جهان در حال توسعه او چنین آموزش هایی را در پرو ، فیلیپین ، زنگبار ، گواتمالا ، تایلند ، هائیتی ، گواتمالا و کنیا (جایی که وی در ساخت یکی از تنها زمین های بازی در بزرگترین زاغه آفریقا کمک کرد) انجام داده است.
پروفسور راسک قبل از پیوستن به دانشکده دانشگاه ایندیانا ، بیش از 9 سال بنیانگذار STEW ، یک شرکت مبلمان/معماری بود. آثار آنها در لس آنجلس ، نیویورک ، میلان ، ملبورن ، پکن و دبی به نمایش گذاشته شده است و در نشریاتی مانند نیویورک تایمز ، مجله TIME و بیش از 30 داخلی و بین المللی دیگر به چاپ رسیده است. مجلات
در سال 2001 ، او جایزه طراحی را از موسسه معماری آمریکا ، بخش لس آنجلس دریافت کرد. وی در سال 2009 گواهینامه LEED AP خود را دریافت کرد. در سال 2012 ، به عنوان یکی از "40 Under 40" در صنعت AEC (معماری ، مهندسی و ساختمان) ، به عنوان طراحی ساختمان+مجله مجله تعیین شد. به
او اخیراً با سیستم های واقعیت مجازی ، به ویژه Oculus Rift و پیامدهای آن در نمونه سازی و تجسم معماری ، نمایشگاه های آموزشی و حفاظت تاریخی کار می کند.
نمایش نظرات