آموزش مدل سازی و متحرک سازی یک بازکن موشن گرافیک در 3ds Max

Modeling and Animating a Motion Graphics Opener in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، جریان‌های کاری را که برای مدل‌سازی و متحرک کردن دارایی گرافیک حرکتی استفاده کرده‌ایم به شما نشان می‌دهیم که به عنوان بخشی از دوره آموزشی «راهنمای هنرمندان برای حرکت گرافیک در 3ds Max» (موجود در Autodesk Area) استفاده کردیم. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds... در این سری از درس‌ها، گردش‌های کاری را به شما نشان می‌دهیم که برای مدل‌سازی و متحرک کردن دارایی موشن گرافیک استفاده کرده‌ایم که به عنوان بخشی از دوره آموزشی «راهنمای هنرمند برای موشن گرافیک در 3ds Max» (موجود در منطقه اتودسک). درس‌های این دوره به شما مثال‌های عملی می‌دهد که چگونه از ویژگی‌های قدرتمند مدل‌سازی و انیمیشن 3ds Max برای ایجاد این دارایی موشن گرافیک استفاده شده است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به سرعت و به راحتی سطوح را از منحنی های ساده ایجاد کنید، با استفاده از اریب ها و پخ ها برای کمک به گرفتن نکات برجسته، انیمیشن سازی با دوربین 3ds Max، استفاده از محدودیت های مسیر برای انیمیشن، و بسیاری از موضوعات دیگر که می توانید از آنها استفاده کنید. پروژه ها. ما همچنین می خواهیم از مسوت از Unitedmotions.com برای کمک به الهام گرفتن این آموزش تشکر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی و متحرک سازی یک بازکن موشن گرافیک در 3ds Max Modeling and Animating a Motion Graphics Opener in 3ds Max

  • مشاهده مفهوم هنر و تابلوهای داستانی Viewing Concept Art and Storyboards

  • ساختن اولین قطعه از عنصر میکروفون Building the First Piece of the Microphone Element

  • مدل سازی ساختار پایه میکروفون Modeling the Base Structure of the Microphone

  • ساخت پوسته میکروفون Building the Shell of the Microphone

  • ایجاد صفحه نمایش داخلی برای میکروفون Creating the Inner Screen for the Microphone

  • ایجاد هندسه جدید با استفاده از ویژگی Autogrid Creating New Geometry Using the Autogrid Feature

  • تکرار عناصر موجود در میکروفون Replicating Existing Elements of the Microphone

  • مدل سازی پایه میکروفون بالایی Modeling the Upper Microphone Stand

  • مدل سازی پایه میکروفون پایین Modeling the Lower Microphone Stand

  • ایجاد متغیرهای متحرک برای کمک به زمان بندی Creating Animated Placeholders to Help with Timing

  • متحرک سازی دوربین اصلی برای صحنه ما Animating the Primary Camera for Our Scene

  • متحرک سازی عناصر میکروفون Animating the Microphone Elements

  • فریم های کلیدی حرکت دوربین را اصلاح می کند Refining Camera Movement Keyframes

  • مدل سازی کانکتور کابل صوتی Modeling the Audio Cable Connector

  • متحرک سازی عناصر کابل صوتی Animating the Audio Cable Elements

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی و متحرک سازی یک بازکن موشن گرافیک در 3ds Max
جزییات دوره
2h 26m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.