آموزش Blender 2.81 - نقاش مواد - ایجاد دارایی علمی تخیلی

Blender 2.81 - Substance painter - Sci fi asset creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار کامل برای ایجاد دارایی های علمی تخیلی برای بازی های ویدیویی یا انیمیشن کشف کنید. کشف ابزارهای خاص مدل سازی Blender 2.8 و دستگیری نقاش مواد ایجاد دارایی آماده برای وارد شدن به موتور بازی کشف گردش کاری از A تا Z برای ایجاد یک تفنگ آینده نگر پیش نیازها: دانستن اصول اولیه آموزش Blender از A تا Z یک به علاوه اما لازم نیست دانش خوب ابزار کامپیوتری داشتن کارت گرافیک جدید

در این آموزش فرآیند ایجاد دارایی های علمی تخیلی را کشف خواهیم کرد. ما به عنوان مثال ایجاد یک تفنگ برای بازی های ویدئویی را در نظر می گیریم.

این آموزش به شما امکان می دهد یک گردش کار کامل را کشف کنید و ویژگی های هر دو نرم افزار را کشف کنید.

این آموزش به 5 فصل تقسیم می‌شود که فرآیند ایجاد فرم‌های اولیه برای تکسچرینگ و وارد کردن به موتور بازی را دنبال می‌کند.

در فصل اول ما ابزارهای مدل‌سازی خاصی را که در Blender استفاده خواهیم کرد را به طور عمیق مشاهده خواهیم کرد، پس از به دست آوردن این مفاهیم، ​​می‌توانیم به مدل‌سازی تفنگ در فصل دوم ادامه دهیم. در فصل 3 جزئیات را به مدل اضافه می کنیم. فصل 4 در Substance painter برای تکسچرینگ خواهد بود و سپس در فصل 5 به Blender برمی گردیم تا پروژه را در هر دو موتور رندر Cycles و Eevee رندر کنیم. همچنین نحوه ساخت یک مجموعه کامل برای آزمایش فرم های جدید را کشف خواهیم کرد و مدل نهایی خود را در Sketchfab و Unity وارد خواهیم کرد.

به عنوان امتیاز در این آموزش شما دو مدل کامل را نیز خواهید یافت که با همان تکنیک های خلاقانه تولید شده اند، یک دروید کامل و یک مکا کامل، این مدل ها به صورت ریگ و بافت آماده برای استفاده در پروژه های شما هستند. من هیچ محدودیتی برای آن قائل نیستم.

فایل‌های منبع در آموزش گنجانده شده‌اند و به شما امکان می‌دهند کل جریان کار را از ابتدا تا انتها درک کنید.


سرفصل ها و درس ها

فصل 1 مخلوط کن – شروع به کار با ابزارهای مدل سازی Chapter 1 Blender – Getting started with modeling tools

  • 1.1-مقدمه 1.1-Introduction

  • 1.2-Bool-Tool Addon 1.2-Bool-tool Addon

  • 1.3-Carver Addon 1.3-Carver Addon

  • 1.4-افدون حکاکی سریع 1.4-Fast carve Addon

  • 1.5-مثال ترکیبی 1.5-Combination example

  • 1.6- قوانین ایجاد و تمیز کردن 1.6-Creation Rules and Cleaning

فصل 2 مخلوط کن – مدل سازی تفنگ Chapter 2 Blender – Rifle Modeling

  • 2.1-استفاده از مولد شکل 2.1-Using a shape generator

  • 2.2-مدل سازی اشکال اساسی part1 2.2-Basic shapes modeling part1

  • 2.3-مدل سازی اشکال اساسی part2 2.3-Basic shapes modeling part2

  • 2.4-مدل سازی جزئیات روی سهام 2.4-Details modeling on the stock

  • 2.5-مدل سازی جزئیات روی دسته 2.5-Details modeling on the grip

  • 2.6-مدل سازی جزئیات روی بدنه 2.6-Details modeling on the body

  • 2.7-مدل سازی جزئیات روی بشکه 2.7-Details modeling on the barrel

  • 2.8-مدل سازی جزئیات روی لودر 2.8-Details modeling on the loader

  • 2.9-مدل سازی جزئیات در منظره یاب 2.9-Details modeling on the viewfinder

  • 2.10-اضافه کردن جزئیات در حالت ویرایش 2.10-Add details in edit mode

  • 2.11- جزئیات را با درج های بولی اضافه کنید 2.11-Add details with boolean inserts

فصل 3 مخلوط کن - آماده سازی و صادرات Chapter 3 Blender - Preparation and export

  • 3.1- بررسی هندسه 3.1-Verify the geometry

  • 3.2- ایجاد و واگذاری مواد 3.2-Materials creation and assignment

  • 3.3-UV باز کردن 3.3-UV Unwrap

  • 3.4-صادرات 3.4-export

فصل 4 نقاش مواد - بافت Chapter 4 Substance painter - Texturing

  • 4.1-مش را وارد و تأیید کنید 4.1-Import and verify the mesh

  • 4.2-تکسچر ست های پخت 4.2-Textures sets baking

  • 4.3-ایجاد سایه زن 4.3-Paint shader creation

  • 4.4-ایجاد شیدر فلزی 4.4-Metal shader creation

  • 4.5- برس های سطح سخت و نقاط لنگر 4.5- Hard surface brushes and anchor points

  • 4.6-افزودن راه راه رنگ و چراغ 4.6-Adding paint stripes and lights

  • 4.7-ایجاد بافت کامو 4.7-Camo texture creation

  • 4.8-صادرات بافت مجموعه 4.8-Export textures sets

فصل 5 مخلوط کن – سایه زدن و رندر Chapter 5 Blender – Shading et render

  • 5.1-ایجاد شیدرها با مجموعه های بافت صادراتی 5.1-Shaders creation with exported texture sets

  • 5.2-ساخت استودیو و رندر نهایی 5.2-Studio creation and final render

  • 5.3-ترکیب 5.3-Compositing

  • 5.4-اختلاط مدل های مختلف برای ایجاد یک مجموعه 5.4-Mixing different models to create a set

  • 5.5- Import in Unity و sketchfab 5.5- Import in Unity and sketchfab

  • 5.6- معرفی فایل های اضافی 5.6- Additional files introducing

نمایش نظرات

آموزش Blender 2.81 - نقاش مواد - ایجاد دارایی علمی تخیلی
جزییات دوره
10 hours
35
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
3,052
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Julien Deville Julien Deville

Formateur et graphiste 3d