نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
به جلد 3 مبحث Quick Start to Rigging در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده توام می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014. به جلد 3 شروع سریع تقلب در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده به ترتیب باید دنبال شود و با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده توام شود. در این جلد ، ما بر اساس مفاهیم پوشش داده شده در جلد 2 خواهیم پرداخت. ما با یادگیری نحوه ساخت اسکلتی مناسب برای موجودات شروع خواهیم کرد. ما تکنیک های نقاشی با وزن را پوشش خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با حل کننده Spline IK مایا کار کنیم و چگونه سوئیچ IK/FK خود را بسازیم. ما یک کانال سفارشی برای کنترل وضوح کاراکتر خود اضافه خواهیم کرد ، و حتی کمی از اسکریپت نویسی MEL را می گیریم و می آموزیم که چگونه می توان از آن برای گره های شکل والدین استفاده کرد. در نهایت ، ما در کل ساخت و ساز دکل بر تمیزی تمرکز خواهیم کرد. این دوره ها به ترتیب طراحی شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه این بخش ، جلد 2 را شروع کنید. ما همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیف بعدی هر جلد استفاده کنید. این وظایف به شما امکان می دهد آنچه را آموخته اید به کار بگیرید و آن ابزارها و تکنیک ها را در پروژه های خود به کار بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع سریع تقلب در مایا: جلد 3
Quick Start to Rigging in Maya: Volume 3
-
افزودن اتصالات پا
Adding Leg Joints
-
تقلب در مرکز ، لگن و دم
Rigging the Center, Pelvis, and Tail
-
قلاب زدن گردن و سر
Rigging the Neck and Head
-
ایجاد مفاصل برای بازوها و دست ها
Creating Joints for the Arms and Hands
-
افزودن سینماتیک معکوس به بازو و آینه سازی زنجیر آن
Adding Inverse Kinematics to the Arm and Mirroring Its Chain
-
پوست موجود
Skinning the Creature
-
افزودن دکل Ik/fk به گردن
Adding an Ik/fk Rig to the Neck
-
ایجاد یک سیستم Spline IK برای گردن
Creating a Spline IK System for the Neck
-
تنظیم FK Head Control
Setting up an FK Head Control
-
کنترل هد در حالت IK
Controlling the Head in IK Mode
-
پایان کنترل هد IK
Finishing the IK Head Control
-
ایجاد کنترل جهانی و افزودن سوئیچ Ik/fk
Creating a Global Control and Adding an Ik/fk Switch
-
ایجاد کنترل برای دندان و لگن
Creating Controls for the Cog and Pelvis
-
افزودن کنترل های FK به دم
Adding FK Controls to the Tail
-
پایان دم
Finishing the Tail
-
تقلب پا
Rigging the Legs
-
پایان کنترل های پا
Finishing the Leg Controls
-
کنترل زانو
Knee Controls
-
دست زدن به بازوها
Rigging the Arms
-
کنترل کننده های انگشت دوستدار انیماتور
Animator-friendly Finger Controls
-
پاکسازی دکل
Cleaning up the Rig
-
جلد 3 ورزش
Volume 3 Exercise
نمایش نظرات